Search

بهترین شرکت‌های طراحی سایت بین‌المللی: ویژگی‌ها و مزایا

زمان مطالعه: 9 دقیقه
خدمات طراحی سایت بین المللی و انگلیسی برای بازاریابی خارجی

طراحی سایت چندزبانه یکی از خدمات مهم در بسیاری از کسب‌وکارهای بین‌المللی است. با این حال، انتخاب یک آژانس خدمات طراحی سایت نه فقط برای شرکت‌های درگیر در پروژه‌ای مارکتینگ بین المللی نفس‌گیر و رقابتی، که برای برای کسب‌وکارهای داخلی هم کاری دشوار و گیج‌کننده است. دلیل ساده این موضوع را باید در پیچیدگی طراحی سایت تخصصی و اهمیت بهترین پشتیبانی و کیفیت برای موفقیت کسب‌وکارها دانست.

معمولا بهترین شرکت های طراحی وب سایت را باید بر اساس خروجی کار آن‌ها و پروژه‌های دشواری که انجام داده‌اند، قضاوت کرد. هرچند گاهی در بحث طراحی سایت، ارزیابی کار طراحان وب‌سایت و سطح خدمات آن‌ها، از افراد غیر متخصص ساخته نیست. مهمترین معیارهای متخصصان در بررسی کیفیت کار شرکت های طراحی سایت شامل این موارد است.

در این مقاله از آژانس طراحی سایت ترا با ما همراه باشید.

بهترین مهندسان طراحی وب سایت در شرکت های تخصصی فعالند

ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت در جهان

برای تحلیل کیفیت طراحی وب سایت به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها توجه کنید. یک وب‌سایت عالی محصولات و خدماتش را به خوبی به مشتریان و کاربران نشان می‌دهد و طراحی جذاب و چشم‌نوازی دارد. یک وب سایت حرفه‌‌ای باید کاربران را قانع کند و به نیاز آن‌ها پاسخ دهد.

شاید بهترین راه انتخاب یک شرکت با صلاحیت برای طراحی وب سایت، دریافت مشاوره فنی از یک متخصص باشد. با این حال اگر علاقه دارید خود بر اساس نیازهای فنی مدنظرتان، شرکتی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به این موارد توجه داشته باشید:

شرکت بزرگ طراحی وب سایت بین المللی

کیفیت وب سایت طراحی شده شرکت طراحی سایت

طراحی و زیبایی: یک وب سایت با کیفیت باید دارای طراحی جذاب و زیبا باشد که باعث جذب کاربران و حفظ توجه آن‌ها شود. همچنین، طراحی باید با برند و اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشد. وب سایت‌های با کیفیت باید به کاربران امکان دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مورد نیاز را بدهند. این شامل ساختار منوها، ناوبری سایت و سرعت بارگذاری صفحات است.

علاوه بر این، نباید از یاد ببرید که هر آژانس طراحی وب‌سایت، در برخی جنبه‌های طراحی سایت چیره‌دست است و بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی، لزوما توانایی ساخت بهترین پنل آنلاین برای شما را ندارد.

توانایی های فنی شرکت طراحی سایت 

بهترین شرکت‌های طراحی سایت قادر به سازگاری با تغییرات بازار و پاسخگویی به روندهای جدید و چالش‌های موجود هستند. آن‌ها استراتژی‌های خود را به نیازهای فعلی و آینده بازار تنظیم می‌کنند تا به اهداف خود برسند. بسیاری از شرکت‌ها نسبتا معروف طراحی وب‌سایت، تنها توانایی نصب چند قالب اختصاصی روی وردپرس و ایجاد شمایل زیبا روی آن را دارند.

مشکل زمانی شروع می‌شود که از آن‌ها بخواهید امکانات بیشتری را روی وب‌سایت شما تعریف کنند. حتی استفاده از بهترین برنامه برای طراحی سایت هم نمی‌تواند موجب نادیده گرفتن نارسایی و یا تخصص فنی طراحان وب‌سایت شرکت طراحی سایت شود.

علاوه بر این، امنیت وب‌سایت هم موضوع بسیار مهمی است که گاهی نادیده گرفته می‌شود. وب سایت‌های با کیفیت باید از لحاظ امنیتی مطمئن باشند تا اطلاعات کاربران و کسب و کار شما در برابر خطرات احتمالی محافظت شوند. این شامل استفاده از گواهینامه SSL، به‌روزرسانی منظم نرم‌افزارها و سیستم‌های مدیریت محتوا است.

طراحان وب سایت در حال بررسی معماری سایت

توانایی طراحی سایت ریسپانسیو و SSR

وب سایت‌های با کیفیت باید به گونه‌ای طراحی شوند که در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل به خوبی قابل مشاهده باشند. برای این کار ویژگی‌های خاصی باید در سایت رعایت شوند. دو مورد از این ویژگی‌ها، ریسپانسیو بودن و توانایی طراحی سایت به صورت SSR است.

با توجه به افزایش استفاده از دستگاه‌های موبایل برای دسترسی به اینترنت، وب سایت‌های با کیفیت باید به صورت کاملاً پاسخگو و سازگار با انواع دستگاه‌ها طراحی شوند. از سوی دیگر، توانایی طراحی سایت با استفاده از SSR (Server-Side Rendering) در یک شرکت طراحی سایت نشان‌دهنده مهارت و تخصص آن‌ها در زمینه تکنولوژی‌های وب پیشرفته است.

SSR یک روش است که در آن محتوای سایت در سمت سرور، پردازش و به کاربر ارائه می‌شود. این روش در مقایسه با CSR (Client-Side Rendering) که محتوا در مرورگر کاربر پردازش می‌شود، مزایایی دارد:

  1. بهبود سرعت بارگذاری: با استفاده از SSR، محتوای سایت به صورت کامل از سمت سرور به کاربر ارسال می‌شود و نیازی به بارگذاری اسکریپت‌ها و منابع دیگر در سمت کاربر نیست. این باعث می‌شود سرعت بارگذاری صفحات بهبود یابد.
  2. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO): موتورهای جستجو مانند گوگل بهتر می‌توانند محتوای سایت‌هایی که با استفاده از SSR طراحی شده‌اند را شناسایی و ارزیابی کنند. این باعث می‌شود رتبه سایت در نتایج جستجو بهبود یابد.
  3. پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی: SSR به کاربرانی که از دستگاه‌های قدیمی یا مرورگرهایی با پشتیبانی محدود از جاوااسکریپت استفاده می‌کنند، امکان مشاهده محتوای سایت را می‌دهد.

مشاوره و پشتیبانی شرکت طراحی سایت

مشاوره و پشتیبانی از جنبه‌های مهمی هستند که باید در یک شرکت طراحی سایت به آن‌ها توجه کرد. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیمات را برای کسب و کار خود بگیرید و در صورت بروز مشکلات یا نیاز به راهنمایی، از کارشناسان متخصص پشتیبانی دریافت کنید. یک شرکت طراحی سایت با کیفیت باید قبل از شروع به کار، با شما مشورت کند تا نیازها و اهداف کسب و کار شما را درک کند و بر اساس آن‌ها استراتژی مناسبی برای طراحی سایت ارائه دهد.

حتی در صورتی که کار طراحی وب سایت خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید، اگر با نیازهای خود دقیقا آشنا و یا از آن‌ها مطمئن نباشید، نمی‌توانید انتظار کار به خصوصی داشته باشید.

از یاد نبرید وب‌سایت‌ها نیاز به به‌روزرسانی و نگهداری دوره‌ای دارند تا از کارایی و امنیت آن‌ها اطمینان حاصل شود. پس از راه‌اندازی سایت، ممکن است با مشکلات فنی مواجه شوید. یک شرکت طراحی سایت با کیفیت باید پشتیبانی فنی مناسبی ارائه دهد تا در صورت بروز مشکلات، به شما کمک کند. شرکت طراحی سایت باید خدمات به‌روزرسانی و نگهداری را در قالب بسته‌های پشتیبانی ارائه کند.

هزینه های طراحی سایت

هزینه بهترین طراحی سایت فروشگاهی در وردپرس با هزینه یک سایت پیچیده کدنویسی شده معمولی قابل مقایسه نیست. در انتخاب شرکت طراحی وب سایت خود دقت داشته باشید که برای وب‌سایت‌های ساده و بدون امکانات خاص، نیاز نیست حتما هزینه‌ی سنگینی را پرداخت کنید. البته باید به یاد داشته باشید اگر شرکتی، هزینه‌ای بسیار کمتر از عرف بازار را از شما طلب کند، نمی‌توان آن را نشانه‌ی خوبی در نظر گرفت.

بهتر است قبل از درخواست پروپوزال، خود کمی در شبکه‌های اجتماعی درباره مظنه طراحی وب سایت و عرف بازار تحقیق کنید.

تیم طراحی وب سایت دورکار

نمونه کارهای قوی در طراحی و تجربه کاربری خوب

بهترین شرکت‌های طراحی سایت دارای تجربه و تخصص گسترده‌ای در زمینه طراحی وب سایت هستند. آن‌ها با استفاده از دانش فنی و تجربه کاری خود، پروژه‌های موفقی را در سراسر جهان انجام داده‌اند. این شرکت‌ها در توسعه راهکارهای طراحی جدید و جذاب برای وب سایت‌ها بسیار خلاقانه عمل می‌کنند.

شرکت‌های برتر طراحی سایت در جهان به دنبال روش‌های جدید و متفاوت برای ارائه خدمات طراحی سایت هستند که باعث جذب مشتریان بیشتری شود. بهترین شرکت‌های طراحی سایت دقت بالایی در برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های طراحی وب سایت دارند. آن‌ها به جزئیات کوچک توجه می‌کنند و از کیفیت بالای کار خود اطمینان حاصل می‌کنند.

یکی از کارهای ساده برای رازیابی کیفیت کار آژانس‌های طراحی سایت، همین موضوع است. اول از همه سراغ نمونه کارهای شرکت بروید و هر یک از آن‌ها را بررسی کنید. اگر وب‌سایتی مشابه کسب‌وکار شما است، روی تحلیل بخش‌های گوناگون آن وقت بیشتری بگذارید. مثلاً، اگر دنبال بهترین طراحی سایت فروشگاهی هستید، نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی را ببینید. حتی می‌توانید یک مرحله فراتر بروید و با مشتری‌های قبلی ارتباط بگیرید و نظر آن‌ها راجع به شرکت طراحی وب سایت بپرسید.

نظر مشتریان قبلی

احتمالا راحت‌ترین کار، پیدا کردن مشتریان قبلی شرکت‌ها و پیام دادن به آن‌ها در لینکدین است. به این ترتیب، می‌توانید نظر واقعی افراد را بدون نگرانی از سوگیری آن‌ها مرجع قضاوت خود قرار دهید. معمولا شرکت‌ها یک سری قوانین داخلی برای ارتباط با مشتری دارند. نظر مشتریان قبلی و تجربه آن‌ها چه خوب چه بد می‌تواند نشان دهنده‌ی نوع رفتار اعضای تیم و سازمان باشد. سعی کنید نظرات مشتریان قبلی را با دقت بررسی کنید و به هر شرکت یک نمره از یک تا پنج بدهید. تصمیم نهایی شما وابسته به عوامل زیادی است و این شاخص‌های کمی می‌تواند راهگشا باشد.

به نتایج گوگل اعتماد نکنید!

شرکت‌های درج شده در صدر نتایج گوگل، لزوما بهترین شرکت‌های طراحی وب‌سایت نیستند! البته نتایج جستجو در گوگل می‌تواند مفید باشد، اما بهترین راه برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت، مشاوره با افراد آشنا و دارای تجربه در این حوزه است.

چطور یک طراح سایت خوب پیدا کنیم

لیست بهترین شرکت های طراحی سایت بین المللی

صدها شرکت طراحی سایت انگلیسی در سراسر جهان وجود دارد، اما لزوماً تمام آن‌ها نمی‌توانند نیازهای شما را از داشتن یک سایت جهانی تأمین کنند. به‌همین خاطر ما در اینجا فهرستی از بهترین شرکت های طراحی سایت طراحی سایت بین المللی را گردآوری کرده‌ایم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا​

بهترین انتخاب برای شرکت‌های ایرانی و فارسی‌زبانی که قصد ساخت و طراحی سایت بین المللی را دارند، استفاده از خدمات یک شرکت ایرانی است که پروژه‌های بین‌المللی موفقی را تجربه کرده باشد. آژانس ترا، یکی از بهترین نمونه‌هایی است که انواع خدمات ساخت سایت چند زبانه، سئو بین‌المللی و تولید محتوای نیتیو به زبان مقصد، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ و غیره را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

متخصصان این گروه به پشتوانه تجربه ۱۰ ساله بین المللی خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ، می‌توانند به حضور موفق شما در بازارهای جهانی کمک کنند. همین حالا می‌توانید از مشاوره رایگان این آژانس بهره‌مند شوید و سپس در مورد آینده فعالیت کاری خود بهترین تصمیم را بگیرید.

آژانس طراحی سایت بین المللی ترا​

وب اف‌ایکس WebFX​

وب اف‌ایکس، یک شرکت ارائه‌کننده راهکارهای دیجیتال مارکتینگ بوده که از تیم توان‌مندی از بازاریابان، طراحان و توسعه‌دهندگان وب تشکیل شده است. WebFX جوایز بین‌المللی متعددی را کسب کرده و دارای تجربیات موفق بی‌شمار بین‌المللی است. فعالیت این شرکت از سال ۱۹۹۶ آغاز شده و یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین کمپانی‌های فعال در صنعت وب است.

متوسط هزینه طراحی و پشتیبانی وب‌سایت در این شرکت حدود ۱۲٬۰۰۰ تا ۱۵۰٬۰۰۰ دلار آمریکاست.

آدرس webfx.com

دفتر شرکت اف ایکس

بیگ دراپ BigDrop

شرکت طراحی سایت چند ملیتی بیگ دراپ که دارای دفاتر کاری مختلفی در آمریکا و اروپا است و بیش از ۱۰۰ کارمند در دفاتر آن فعالیت می‌کنند، یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت بین‌ المللی است. بیگ دراپ در زمینه طراحی وب‌سایت‌، خدمات دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی هاستینگ بین‌المللی و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد. این شرکت جوایز جهانی متعددی را برده و همکار رسمی گوگل، ادوبی و پی‌پال است.

متوسط هزینه طراحی و پشتیبانی وب‌سایت در شرکت BigDrop حداقل ۵۰٬۰۰۰ دلار آمریکاست.

آدرس: bigdropinc.com

دفتر شرکت بیگ دراپ اینک

جیکوب تایلر Jacob Tyler​

جیکوب تایلر، با قدمت ۲۱ ساله حضور در صنعت وب، یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در جهان محسوب می‌شود که جوایز بین‌المللی متعددی را نیز دریافت کرده است. این شرکت خدمات برندینگ، طراحی لوگو، فروشگاه‌های اینترنتی، تدوین استراتژی‌های بازاریابی، سوشال مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

متوسط هزینه طراحی و پشتیبانی وب‌سایت در شرکت Jacob Tyler از حدود ۲۵٬۰۰۰ دلار آمریکا شروع می‌شود.

آدرس acobtyler.com

دفتر شرکت بین المللی جیکوب تایلر
دفتر شرکت بین المللی جیکوب تایلر

Gravitate​

شرکت Gravitate، متشکل از گروهی از طراحان، توسعه‌دهندگان، بازاریابان و استراتژیست‌های خبره در سراسر جهان است و تأسیس آن‌ها به سال ۱۹۹۹ بازمی‌گردد. شما می‌توانید برای طراحی سایت خارجی و پیاده‌سازی تکنیک‌های بازاریابی دیجیتالی در حوزه‌های مختلف از جمله فروشگاه‌های اینترنتی از خدمات شرکت Gravitate بهره‌مند شوید. این شرکت دارای چندین دفتر در ایالات متحده و کانادا است.

متوسط هزینه طراحی و پشتیبانی وب‌سایت در این شرکت از حدود ۱۰٬۰۰۰  آمریکا شروع می‌شود.

آدرس: gravitatedesign.com

شرکت بین المللی گراویت
یک جلسه در شرکت بین المللی طراحی سایت گراویت

چطور بفهمیم طراحی یک وب سایت خوب است؟

می‌توانید آدرس آن وب سایت را برای آژانس ترا ارسال کنید تا ما به رایگان یک ارزیابی از نظر سئو، رابط کاربری و ویژگی‌های فنی برای شما ارسال کنیم.

چطور یک سایت بین المللی بسازیم؟

برای دریافت پروپوزال و قیمت طراحی سایت بین المللی با ویژگی‌های اختصاصی، می‌توانید با ثبت «درخواست مشاوره» از راهنمایی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ترا به صورت رایگان بهره‌مند شوید. ما برنامه پیشنهادی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بعد از نیازسنجی و تحلیل‌های لازم، به شما ارائه خواهیم داد.

جمع بندی

اگر به دنبال درخشیدن در بازارهای جهانی هستید و می‌خواهید مشتری خارجی و درآمد دلاری داشته باشید، باید حرفه‌ای‌ترین شرکت طراحی سایت بین‌المللی را انتخاب کنید. اما چه شرکتی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد؟ ما در این مقاله چند نمونه از این شرکت‌ها را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن را توضیح دادیم. امیدواریم با انتخاب هوشمندانه و ساخت یک سایت تخصصی طبق استانداردهای بین‌المللی موفقیتتان را جشن بگیرید.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

عوامل زیادی در قضاوت در مورد کیفیت کار شرکت های طراحی وب سایت وجود دارد. با این حال باید بدانید کمتر شرکتی در تمام زمینه‌های طراحی سایت و استانداردهای طراحی، بهترین محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید سایت شما در بازار بین‌المللی شناخته شود، آژانس طراحی سایت ترا می‌تواند در این راه به شما کمک کند.

بهترین آژانس طراحی سایت بین المللی در ایران کدام شرکت است؟

شرکت‌های زیادی در ایران هستند که تجربه‌ی اجرای پروژه‌های بین‌المللی را دارند. با این حال بدون بررسی دقیق تمام پروژه‌های اجرا شده، نمی‌توان قضاوت خاصی از کیفیت کار انجام شده شرکت ارائه کنیم. در صورت تمایل به دریافت پروپوزال رایگان طراحی سایت آژانس مارکتینگ ترا، با ما تماس بگیرید.

چطور یک سایت بین المللی بسازیم؟

می‌توانید به راحتی با آژانس ترا یک جلسه‌ی مشاوره رایگان برگزار کنید! برای ساخت یک سایت بین‌المللی باید مخاطب هدف را تعریف کرده و با توجه به آن تولید محتوا کنید. تولید محتوای تخصصی و چند زبانه، سئوی دوزبانه و رعایت‌کردن استانداردهای جهانی از دیگر ویژگی‌های یک سایت بین‌المللی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

اشتراک گذاری

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: