به سوی خلق ارزش و فراتر از آن!

با خدمات تولید محتوای متنی ترا، ارزش خلق کنید!

خدمات تولید محتوای متنی ترا

بازاریابی با استفاده از ابزار قدرت‌مند محتوا، یکی از کلیدی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها در دیجیتال مارکتینگ است. با تولید محتوای متنی هدف‌مند و باکیفیت، می‌توانید مشتریان بالقوه را به سمت خرید محصولات و خدمات خود هدایت کنید. تیم تولید محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا، با تدوین استراتژی و تولید محتوا طبق اصول سئو داخلی، ترافیک وب‌سایت و آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد. این اقدامات در نهایت به بهبود جایگاه وب‌سایت شما در نتایج جست‌و جوی گوگل منجر می‌شود و سودآوری کسب‌وکارتان را چندین برابر می‌کند.

تدوین استراتژی محتوا و تقویم محتوایی

نیازسنجی، برنامه‌ریزی دقیق و تدوین استراتژی تولید محتوا هم‌سو با اهداف کسب‌وکار

تولید محتوا سئو شده

خدمات تولید محتوای متنی سایت با رعایت اصول سئو، بر پایه‌ کلمات کلیدی پر اهمیت کسب‌وکار شما

انتشار رپورتاژ آگهی

تولید محتوا رپورتاژ و انتشار آگهی در سانه های مناسب با هدف بهبود سئو خارجی سایت و افزایش آگاهی از برند

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی

تدوین استراتژی، تولید و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی مختلف، متناسب با بازار هدف

کپی رایتینگ

تولید محتوای تبلیغاتی اثرگذار با هدف جذب بیش‌تر مخاطبان

تولید محتوای انگلیسی و دیگر زبان‌ها

تولید محتوا، شامل بلاگ و متن تبلیغاتی به زبان انگلیسی و پرکاربردترین زبان‌های دنیا

برندهایی که افتخار اعتماد آن‌ها را داشته‌ایم

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

با بازاریابی محتوایی، سودآوری کسب‌وکارتان را تا 13 برابر افزایش دهید!

به‌طور میانگین، هزینه بازاریابی محتوایی 62% کمتر از دیگر کانال‌های بازاریابی است.

در سراسر دنیا، تولید محتوا اولین اولویت بیش از 80% از بازاریابان و آژانس های تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ است.

با استفاده از بازاریابی محتوایی، می‌توانید ترافیک ارگانیک وب‌سایت خود را تا 8 برابر بیشتر کنید.
با تولید محتوا و بازاریابی محتوایی می‌توانید در مقایسه با دیگر روش‌ها، 3 برابر سرنخ بازاریابی بیشتری به دست آورید!

تجربه شما از خدمات آژانس بازاریابی ترا

کیفیت کار ما را از زبان مشتریان‌مان بشنوید!

چرا باید از خدمات تولید محتوای متنی ترا استفاده کنید؟

بهره‌مندی از دانش افراد متخصص و آشنا به اصول بازاریابی محتوایی، یکی از نقاط قوت تیم تولید محتوای ترا است. با تولید محتوای باکیفیت، می‌توانید با کمترین هزینه و بدون محدودیت مکانی و زمانی، توجه مخاطبان بسیاری را به وب‌سایت خود جلب کنید. با این کار، علاوه‌بر ایجاد ارزش افزوده برای مخاطبان، می‌توانید آن‌ها را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید و در نهایت سودآوری خود را افزایش دهید. برای اطمینان از اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی محتوایی، انجام پروژه تولید محتوا را به متخصصان ترا بسپارید.

 

close-up-of-hands-of-male-architect-in-office-work-2021-09-02-11-03-33-utc

دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تعریف اهداف و KPI پروژه طبق اهداف مارکتینگ

man-student-makes-the-item-on-the-3d-printer-2021-12-09-09-25-05-utc

همراهی تیم مشاوران ترا از مرحله استراتژی تا بازاریابی دیجیتال

تدوین استراتژی محتوایی

جلب اعتماد مخاطبان، بدون ایجاد یک پل مستحکم ارتباطی میان شما و آن‌ها امکان‌پذیر نیست. تولید محتوای ارزشمند به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان و مشتریان‌تان، ارتباطی بلندمدت و ارزشمند برقرار کنید و تیر خود را به هدف بزنید. ما در ترا، با تدوین استراتژی تولید محتوا، بهینه‌‌ترین نقشه راه این ارتباط را مطابق با اهداف بلندمدت شما ترسیم و مسیر رشد کسب‌وکارتان را هموارتر می‌کنیم.

 

تولید محتوا سئو شده

بلاگ نویسی یا طراحی لندینگ پیج بدون تولید محتوا سئو شده، کاری بیهوده است. در حقیقت تولید محتوای متنی با رعایت اصول سئو، باعث ظاهر شدن وب‌سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می‌شود و با افزایش ترافیک سایت، نرخ تبدیل و درنتیجه سودآوری را افزایش می‌دهد. انجام پروژه‌های تولید محتوا همراه با استفاده از راهکارهای سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال، از جمله خدماتی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با هدف بیشتر دیده شدن و سودآوری کسب‌وکارتان به شما ارائه می‌دهد.
cropped-view-of-seo-manager-holding-wooden-rectang-2022-06-16-00-40-56-utc
تیم سئو متخصص ترا

انتشار رپورتاژ آگهی

یکی از موثرترین روش‌های جلب توجه مخاطبان و هدایت آن‌ها به وب‌سایت‌تان، تولید رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری است. تیم تولید محتوای ترا، با انتشار رپورتاژ آگهی حاوی محتوای متنی ترغیب‌کننده در رسانه‌های معتبر، ترافیک وب‌سایت شما را به‌صورت هدف‌مند افزایش می‌دهد. همچنین، انتشار رپورتاژ به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند و نرخ تبدیل کسب‌وکارتان را به طرز شگفت‌انگیزی ارتقا دهید.

تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

ما در تیم تولید محتوای ترا، به شما کمک می‌کنیم تا متناسب با اهداف، بودجه، نیاز مخاطب و نوع فعالیت کسب‌وکارتان، چه در حوزه B2B و چه در حوزه B2C، محتوای جذابی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا صدای برند خود را بلندتر از همیشه به گوش طیف وسیعی از مخاطبان برسانید. با تولید محتوای ارزشمند در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید سودآوری خود را چندین برابر کنید.
woman-hold-a-mobile-smartphone-in-hands-and-type-m-2022-10-10-21-04-42-utc

کپی رایتینگ و تولید محتوای تبلیغاتی

کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی کسب‌وکارتان را به آژانس ترا بسپارید. ما در ترا به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از عناوین هوشمندانه و جذاب، توجه مخاطبان بیشتری را به محتوای خود جلب کنید و سریع‌تر به اهداف‌تان برسید. با استفاده از مهارت‌ کپی‌رایترهای خلاق تیم ترا، احتمال جذب مخاطب به سمت محتوای وب‌سایت یا متن‌های تبلیغاتی خود را بالا ببرید و نرخ تبدیل را افزایش دهید. با ثبت سفارش تولید محتوا می‌توانید از خدمات کپی‌راتینگ ترا بهره‌مند شوید.

تولید محتوا به انگلیسی و سایر زبان‌ها

خدمات تولید محتوای متنی ترا به چند زبان دنیا، راه ورود کسب‌وکار شما را به بازارهای بین‌المللی، هموارتر می‌کند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با بهره‌گیری از کارشناسان تولید محتوای خبره از سراسر دنیا، علاوه‌بر تولید محتوا به انگلیسی، خدمات تولید محتوای متنی را با رعایت اصول سئو، به چندین زبان‌ دیگر نیز ارائه می‌دهیم.

modern-muslim-woman-in-hijab-in-office-room-2021-08-30-18-55-40-utc
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

همین امروز پروپوزال خود را به‌صورت رایگان دریافت کنید.


برای اطمینان از انتخاب درست، می‌توانید با ثبت «درخواست مشاوره» از راهنمایی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ترا به صورت رایگان بهره‌مند شوید. ما برنامه پیشنهادی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بعد از نیازسنجی و تحلیل‌های لازم، به شما ارائه خواهیم داد.

سوالات متداول

ابتدا لازم است فرم درخواست تولید محتوا را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. سپس استراتژی و قیمت تولید محتوا مطابق با نیاز و اهداف کسب‌وکار، به شما اعلام خواهد شد.

ابتدا فایل بریف توسط تیم‌ محتوا و تیم‌های دخیل در پروژه مانند تیم سئو و طراحی سایت اماده می‌شود، با هماهنگی و تایید کارفرما به دست تیم تولید رسیده و نویسندگان ماهر، نگارش محتوا را آغاز می‌کنند. محتوای نهایی در تیم کنترل کیفیت محتوا بررسی شده و در نهایت برای تایید، به دست کارفرما یا تیم مورد نظر می‌رسد. در این مرحله نیز، با توجه به نظر کافرما، تغییرات مورد نیاز اعمال شده و در نهایت به مرحله انتشار می‌رسد

مشاوره رایگان سئو

از رقیب‌هایتان سبقت بگیرید

برای رشد کسب‌وکار خود به کمک یک آژانس تولید محتوای قابل اعتماد آماده‌اید؟

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: