Search

سفارش طراحی سایت با وردپرس

زمان مطالعه: 7 دقیقه
طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای داشتن سایتی جذاب، مخصوص کسب‌وکار شما است. بیش از 43.3٪ از تمام وب‌سایت‌های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می‌کنند سفارش طراحی سایت حرفه ای با وردپرس علاوه بر این که به شما در افزایش سرنخ‌ها یا Lead کمک می‌کند، با زمان و هزینه‌ی کمی باعث افزایش فروش هم خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مهمترین موارد قابل بررسی در طراحی وب سایت وردپرسی، بپردازیم. دلایلی که به شما تصویر روشنی از مزیت‌های سایت وردپرسی در مقایسه با روش‌های دیگر مانند طراحی سایت کدنویسی شده و یا CMSهای غیروردپرسی خارجی (مثل طراحی سایت با جوملا یا دروپال، طراحی سایت با ویکس Wix) و یا سیستم‌های مدیریت محتوای ایرانی ( طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ و یا شاپیفای و…) بدهد.

با ما همراه باشید تا:

  • قیمت طراحی سایت وردپرسی و هزینه های آن
  • انواع سایت های قابل طراحی با وردپرس
  • مزیت های سایت های وردپرسی در مقایسه با رقبا
  • امکانات و محدودیت های طراحی سایت وردپرسی

را با هم بررسی کنیم.

هزینه طراحی سایت وردپرس

شما می‌توانید یک سایت وردپرسی خبری، فروشگاهی، شرکتی یا غیره را با قالب اختصاصی مد نظر خود طراحی کنید و توسط افزونه‌های آماده یا اختصاصی، امکانات بی‌شماری را به آن اضافه کنید. یا آنکه یک سایت شرکتی با زبان PHP بسازید و با یک سیستم مدیریت محتوا اختصاصی، آن را مدیریت کنید. در هر یک از این موارد، بی‌شک قیمت طراحی سایت شما متفاوت خواهد بود؛ چرا که لزوما همه سایت‌ها شبیه به هم نیستند.

برخی از سایت‌ها دارای امکانات بیشتری نسبت به سایرین هستند، مدیریت آن‌ها آسان‌تر است و سریع‌تر بارگذاری می‌شوند. مسلما قیمت طراحی سایت با چنین ویژگی‌هایی، بالاتر از یک سایت ارزان قیمت است که نه سرعت خوبی دارد و نه امکانات غنی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، کار را برای بسیاری از کسب‌و‌کارها راحت کرده‌اند. آن‌ها امکاناتی غنی را در اختیار کاربران می‌گذارند.

طراحی سایت در وردپرس
طراحی سایت موسسه حقوقی

انواع سایت های قابل طراحی با وردپرس

وردپرس به‌عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) شناخته شده است. اگرچه در ابتدا عمدتا بلاگ‌های شخصی با وردپرس طراحی می‌شد اما امروزه از آن برای طیف گسترده‌ و مختلفی از وب‌سایت‌ها از جمله نشریات حرفه‌ای و پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک (e-Commerce Platforms) استفاده می‌شود.

طراحی سایت شرکتی به وسیله وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس بستر بسیار مناسبی برای طراحی انواع وب‌سایت‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت شرکتی مراجعه کنید.

طراحی وب‌سایت کاخ سفید با وردپرس

وب‌سایت رسمی دولت آمریکا یعنی Whitehouse.gov توسط وردپرس طراحی شده است.

طراحی سایت بیمه وردپرسی

وب‌سایت‌های فعال در حوزه بیمه می‌تواند از امکاناتی که وردپرس در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. در حال حاضر تمامی پلتفرم‌های مطرح خرید و فروش بیمه در کشور، از وردپرس استفاده می‌کنند. با این حال در صورتی که قصد دارید سایت خود را مستقیما به api بیمه مرکزی ایران متصل کنید، بهتر است برای مشاوره طراحی سایت بیمه با ما تماس بگیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا در زمینه طراحی و سئو سایت های بیمه تجربیات زیادی داشته می‌تواند بهترین مشاوره را به شما در این راستا ارائه دهد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس یا طراحی سایت ووکامرسی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از کاربردهای رایج در طراحی سایت با وردپرس است. بسیاری از فروشگاه‌های موفق در حال حاضر با وردپرس ساخته شده‌ند. افزونه‌های زیادی مانند ووکامرس و هاسکی در مخزن وردپرس در دسترس هستند که می‌توانند به شما برای طراحی فروشگاه وردپرسی موفق کمک کنند.

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

بدون هیچ اغراقی می‌توان ادعا کرد وردپرس بهترین بستر طراحی سایت برای معماران و ۹۰ درصد سایت‌های هنری است.

طراحی سایت رسمی رولینگ استونز با وردپرس

حتی گروه‌های معروف نیز وردپرس را دوست دارند! وب‌سایت رسمی رولینگ استونز به‌طور کامل توسط وردپرس طراحی شده است.

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت پزشکی سال‌هاست که توانسته به پزشکان در بهبود برند شخصی و ارتباط بهتر با بیماران و مراجعان یاری برساند. در وردپرس می‌توان امکانات زیادی مانند چت آنلاین، پنل اداره پرونده‌های پزشکی بیماران و ارتباط مستمر بین پزشک و مراجع را تعریف کرد. همچنین قالب‌های مانند مدیزکو اختصاص برای طراحی سایت‌های وردپرسی پزشکی توسعه یافته‌اند.

طراحی سایت وردپرسی گردشگری و آژانس هواپیمایی مسافرتی

سایت های گردشگری لزوما به ساخت سایت‌های گران‌قیمت با کدنویسی اختصاصی نیاز ندارند. با بهینه‌سازی منابع و توسعه امکانات وردپرس می‌توانید تا سال‌ها روی سایت وردپرسی خود در حوزه گردشگری حساب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت می‌منیم به صفحه طراحی سایت گردشگری مراجعه کنید.

سایت وردپرسی مایکروسافت

مایکروسافت از وردپرس برای وبلاگ رسمی خود و محصولات خاصی مانند ویندوز و اسکایپ استفاده می‌کند. 

طراحی سایت پزشکی

مزایای طراحی وب‌سایت وردپرسی برای کسب‌وکارها

وب‌سایت شما یکی از مهم‌ترین جنبه‌های حضور آنلاین برند شما و طراحی درست آن، بسیار مهم است. سایت باید با در نظر گرفتن مخاطبان هدف هر کسب‌وکار طراحی شود و باید از ارائه تجربه کاربری خوب، اطمینان حاصل کنید. مهم‌ترین مزایای داشتن سایت مناسب و حرفه‌ای، بهبود ارتباط با مشتری و فعالیت در بازار آنلاین است. اما مزایای طراحی سایت با وردپرس بسیار فراتر از یک سراحی سایت ساده است.

سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، کار را برای بسیاری از کسب‌و‌کارها راحت کرده‌اند. آن‌ها امکاناتی غنی را در اختیار کاربران می‌گذارند. شما می‌توانید یک سایت وردپرسی خبری، فروشگاهی، شرکتی یا غیره را با قالب اختصاصی مد نظر خود طراحی کنید و توسط افزونه‌های آماده یا اختصاصی، امکانات بی‌شماری را به آن اضافه کنید. یا آنکه یک سایت شرکتی با زبان PHP بسازید و با یک سیستم مدیریت محتوا اختصاصی، آن را مدیریت کنید. در هر یک از این موارد، بی‌شک قیمت طراحی سایت شما متفاوت خواهد بود.

وردپرس یک CMS رایگان و Open Source

یکی از بزرگترین مزایای وردپرس، رایگان بودن آن و (با توجه به Open Source بودن) داشتن منبع گسترده‌ای برای محتوا است. با پرداخت مبلغ مربوط به Host و دامنه، می‌توانید سایت خود را بدون پرداخت پول برای استفاده از نرم‌افزار، طراحی کنید. از زمان راه‌اندازی آن در سال 2003، تقریبا بیش از یکسوم سایت‌های جهان جزء دسته طراحی سایت در وردپرس هستند و امروزه، توسعه‌دهندگان بیش از 50000 افزونه تولید کرده‌اند.

پنل کاربری آسان، قابل توسعه و پیشرفته وردپرس

برای داشتن سایتی پایه و ساده، نیازی به دانش زیاد در زبان‌های برنامه‌نویسی ندارید. تنها با چند کلیک می‌توانید طراحی سایت انجام دهید. از طریق طراحی سایت وردپرس، می‌توانید هر نوع سایتی با هر ظاهری مخصوص به کسب‌وکار خود داشته باشید. برای مثال، برای اضافه کردن شبکه‌های اجتماعی روی سایت، تنها کافیست افزونه Buddy Press را نصب کنید. با این کار، شما می‌توانید به مرور و با تغییر و پشیرفت کسب‌وکار و سازمان، سایتی یکپارچه و هماهنگ داشته باشید.

پیاده سازی بر پایه زبان برنامه نویسی php

وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی قدرتمند و ساده php و بر وب سرور آپاچی ساخته شده که اکثرا از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کنند.

امنیت بالای وردپرس به دلیل به روز رسانی های همیشگی

سال‌هاست که هیچ رخنه امنیتی رد نرم‌افزار وردپرس گزارش نشده است. البته این به معنی غیر قابل هک بودن سایت‌ای وردپرسی نبوده و به‌دلیل محبوبیت طراحی سایت در وردپرس در میان افراد، هکرها نیز به آن علاقه‌مند هستند. در نتیجه اگر خود مسئول به‌روزرسانی هستید، حتما به حفظ امنیت سایت و افزونه‌های اضافی نضب شده توجه کنید.

طراحی وبسایت با وردپرس

استقبال جهانی از طراحی با سایت وردپرس

از آنجایی که طراحی وب‌سایت با وردپرس بسیار محبوب است، در صورت مواجهه با هر مشکلی، به‌راحتی و با جستجو در گوگل مشکل خود را از طریق انبوهی از محتواها به‌شکل‌های مختلف مثل مقالات، آموزش‌های ویدئویی و تصویری حل کنید 

اضافه کردن امکانات جدید به سایت وردپرسی با پلاگین ها

حتی اگر توسعه‌دهنده نیستید، می‌توانید به‌راحتی وب‌سایت خود را به لطف منبع عظیم افزونه‌های وردپرس، تغییر دهید. برای مثال می‌توانید از تعداد زیادی افزونه برای بهبود ظاهر و نحوه عملکرد وب‌سایت وردپرسی خود استفاده کرده و آن را تغییر دهید. در وردپرس، تم‌ها ظاهر وب‌سایت شما و پلاگین‌ها یا افزونه‌ها، نحوه عملکرد وب‌سایت شما را تغییر می‌دهند. پلاگین‌ها انواع مختلفی دارند و امکانات گوناگونی را به سایت شما اضافه می‌کنند. امکاناتی مانند وصل شدن به سیستم حسابداری فروشگاه اینترنتی شما یا ارسال درخواست ارسال محصولات به سیستم حمل و نقل.

چند کاربره بودن وردپرس

ساخت حساب کاربری جدید برای ورد رپس تنها با فشار دادن چند دکمه به راجتی امکان‌پذیر ست. علاوه بر این به هر کاربر می‌توان دسترسی خاصی به سایت را اختصاص داد.

با طراحی سایت وردپرسی می‌توانید هاست خود را خودتان انتخاب کنید

بسیاری از CMSهای آماده، شما را مجبور می کنند که از سرویس های میزبانی آن‌ها استفاده کنید. اما در طراحی سایت با وردپرس دست شما همه جوره برای اختصاصی سازی وب سایت خود باز است.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت وردپرسی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای هر نوع سایتی از جمله وب‌سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری و… متفاوت است، چرا که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که بسته به آن قیمت برآورد می‌شود.

چرا طراحی سایت با وردپرس بهتر است؟

وردپرس علاوه بر داشتن مزیت‌های بسیار زیاد مانند پشتیبانی بالا از سمت توسعه‌دهندگان، امنیت بالا و بی‌شمار امکانات قابل خریداری در راستای توسعه‌ی وب سایت، برای کار کردن بسیار ساده است و حتی خود کارفرما با کمی آموزش می‌تواند زمام امور را به دست گیرد. از طرف دیگر، برخلاف سیستم های مدیریت محتوای دیگر مانند شاپیفای یا ویکس، وردپرس دسترسی‌های بسیار زیادی را برای بهینه‌سازی، سفارشی سازی و بسیار امکانات دیگر را در اختیار ما قرار می‌دهد.

چه سایت هایی با وردپرس طراحی می شوند؟

تقریبا هر سایتی را می‌توان با وردپرس ساخت! مهاجرت از وردپرس تنها زمانی توصیه می‌شود که کسب‌وکار و ترافیک سایت و یا تعداد صفحات آن، شما به رقم‌های چند میلیونی نزدیک شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست مطالب

اشتراک گذاری

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: