Search

 20 نکته بسیار مهم در تولید محتوای تبلیغاتی

زمان مطالعه: 11 دقیقه
تولید محتوای تبلیغاتی

آیا آخرین باری که یک تبلیغ توانست علاقه‌ی شما به برندی جلب کند را به خاطر دارید؟ خیلی از مردم اعتراف کرده‌اند که پیش از خرید یک محصول، مطلب یا ویدئویی درباره‌ی آن دیده و در نتیجه به آن علاقه‌مند شده‌اند. همین طور متخصصان بازاریابی همیشه به اهمیت تبلیغات در ایجاد علاقه‌ی مردم به کسب‌وکارها و برندها اشاره کرده‌اند. همه می‌دانند که تبلیغات، یکی از استراتژی‌های اصلی بازاریابی و برندینگ برای اکثر شرکت‌ها است؛ اما کمتر کسی می‌داند که این کار را دقیقا چه طور باید انجام داد؟

سوال واقعی این است که چه چیزی باعث موفق شدن کمپین‌های تبلیغاتی و یا جذاب شدن یک محتوا برای کاربران می‌شود؟ شاید رعایت اصول تبلیغ‌نویسی و کپی رایتینگ متقاعد کننده بتوانند در این موضوع به شما کمک کنند؛ اما به تنهایی کافی نیستند. چرا که یک تبلیغ محتوایی خوب، علاوه بر متن شامل اجزای دیگری مثل محتواهای بصری، کانال‌های توزیع و مخاطبان هدف خاص است. موضوعاتی که در افزایش اثربخشی کمپین نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا قصد داریم تا با تبلیغات محتوایی و انواع آن آشنا شویم . بهترین روش‌های نوشتن و انتشار محتوای تبلیغاتی را با هم بررسی کنیم. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره یا راهنمایی، حتما در قسمت کامنت سوال خود را برای ما بنویسید!

تبلیغات محتوایی دقیقا چیست؟

تبلیغات محتوایی (Content Advertising) به نوعی از تبلیغات اشاره دارد که در آن، تبلیغات با استفاده از محتواهای جذاب و آموزنده ارائه می‌شود. در این نوع از تبلیغات، سعی می‌شود با نشان دادن یک محتوای پربازدید و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در نتیجه فروش یا افزایش شناخت برند صورت گیرد. به این صورت که در حین مشاهده محتوای مورد علاقه، تبلیغات به طور ذاتی و بدون اینکه مزاحمتی ایجاد کنند، در کنار آن قرار می‌گیرند و در نتیجه، مخاطبان ترغیب به انجام عملیات خرید یا ارتباط با برند می‌شوند.

برندها از انواع تبلیغات در کسب‌وکار استفاده می‌کنند تا نام برند، محصول یا خدمات خود را به گوش عموم مردم برسانند. تبلیغات محتوایی شکل جدیدی از تبلیغات در بازاریابی اینترنتی است که در طی این سال‌ها رواج زیادی داشته است. در ساده‌ترین شکل ممکن، تعریف تبلیغات محتوایی اینچنین است: تبلیغات محتوایی به معنای طراحی استراتژی تولید محتوا، تولید محتوا و انتشار آن‌ها در کانال‌های مختلف برای جامعه‌ی هدف است. این شکل از تبلیغات در گوگل ادوردز می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ و تمامی کانال‌های پولی انجام گیرد.

تولید محتوای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی
تولید محتوای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ سبکی از نوشتن و تولید محتوا است که به‌کمک تکنیک‌های مختلف، از قدرت کلمات برای متقاعد کردن و جذب مشتریان در کسب‌وکارها استفاده کرده و خواننده را مجاب به خرید محصول یا استفاده از خدمات ما کند. هدف کپی‌رایتینگ، می‌تواند متقاعد کردن خوانندگان برای خرید یک محصول، شرکت در یک رویداد، یا عضویت در خبرنامه وب‌سایتمان باشد. محتوای بروشور‌های

تبلیغاتی، پیامک‌هایی که هر روز از شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنیم و حتی کپشن پست اینستاگرام یک برند نمونه‌هایی از کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی است. با کپی‌ رایتینگ حرفه‌ای به راحتی می‌توانیم بازاریابی محصولات و خدمات را برای مخاطب هدف انجام دهیم.

قدرت کلمات را در تبلیغات دست کم نگیرید.

تفاوت بازاریابی محتوایی و تبلیغات محتوایی

بازاریابی محتوایی (Content Marketing) و تبلیغات محتوایی (Content Advertising) دو رویکرد پرطرفدار در بازاریابی دیجیتال هستند که این روزها بازار داغی دارند. در بازاریابی محتوایی کسب‌وکارها، سعی می‌کنیم با ایجاد محتوای جذاب و کاربردی برای مخاطبین، نام برند را در ذهن آن‌ها ماندگار کرده و به شناخت بیشتر برند کمک کنیم. به عبارتی، بازاریابی محتوایی به منظور جذب مخاطبان و ایجاد یک رابطه بهتر با مخاطب انجام می‌شود.

اما در تبلیغات محتوایی، محتوای تبلیغاتی ارائه شده است که به صورت طبیعی درون محتوای قابل مصرف قرار می‌گیرد تا توجه‌ مخاطب را به محصولات یا خدمات، با هدف افزایش فروش آن‌ها جلب می‌کند. مخاطبین در حال مشاهده یک محتوای خاص هستند، اما در کنار آن، به صورت ناخودآگاه به تبلیغات هدایت می‌شوند. هدف اصلی این نوع تبلیغات، جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش یا شناخت برند است. اگر بخواهیم از این هم ساده‌تر بگوییم، بازاریابی محتوایی به منظور ایجاد رابطه و جذب مخاطبان صورت می‌گیرد، در حالی که تبلیغات محتوایی به منظور تبلیغ و فروش محصولات و خدمات است.

مخاطب هدف در تبلیغات
مخاطب هدف در تبلیغات

چرا تولید محتوای تبلیغاتی برای کسب و کار مهم است؟

محتوایی که در هر پلتفرمی استفاده می‌کنید دیدگاه افراد از برند شما را می‌سازد. تولید محتوای باکیفیت  نه تنها برند شما را متمایز از دیگر رقبا نشان می‌دهد بلکه با ارائه اطلاعات مفید برای مخاطب تعامل مشتریان را با کسب‌و‌کار شما بیشتر می‌کند.

جذب مشتریان و افزایش فروش

با نوشتن محتوای تبلیغاتی جذاب، می‌توانید مشتریان جدید را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. با تولید محتوای تبلیغاتی مناسب، می‌توانید مخاطبان را به خرید محصول یا خدماتتان ترغیب کنید و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهید.

افزایش ترافیک سایت و بهبود سئو

با تولید محتوای متنی و استفاده از تیترهای مناسب در یک تبلیغات محتوایی، به افزایش ترافیک سایت خود کمک می‌کنید. نوشتن محتوای تبلیغاتی که بتواند کاربر را راهنمایی کند، وب‌سایت شما را از نظر موتورهای جستجو، جذاب‌تر می‌کند. محتوایی که در صفحات ابتدایی گوگل باشد مسلما افراد بیشتری را به وبسایت شما می‌کشاند. برای پیشبرد اهداف سئو کسب‌و‌کارتان و دیده شدن در گوگل بهتر است از دیدگاه افراد خبره یا خدمات آژانس سئو بهره ببرید.

افزایش شناخت از برند، رقابت و ارتقای اعتبار

در دنیای کسب‌وکار رقابتی امروز، تولید محتوای تبلیغاتی باعث می‌شود که برند شما از رقبای خود جدا شده و در عین حال، در ذهن مردم به‌عنوان یک برند مطرح ثبت شود. تولید محتوای تبلیغاتی باعث می‌شود که شناخت مخاطبین از برند شما افزایش یابد.با این کار نه تنها برندتان برای مشتریان قدیمی‌تر زنده می‌شود بلکه اعتماد مشتریان جدید را هم جلب خواهید کرد.

محتوای تبلیغاتی با کیفیت، نشان‌دهنده‌ی حضور حرفه‌ای و موثر کسب‌وکار شما در عرصه رقابت است و باعث ارتقای اعتبار و اعتماد مشتریان به شما می‌شود.

توسعه و رشد کسب و کار

با تولید محتوای تبلیغاتی مناسب، مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید. با تبلیغات با کیفیت به راحتی کسب و کار خود را گسترش داده و به هدف‌های خود نزدیک شوید.

سئو در تولید محتوای تبلیغاتی
سئو در تولید محتوای تبلیغاتی

انواع محتوای تبلیغاتی

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی به فرایند نوشتن یک محتوای ارزشمند، با کیفیت و منحصر بفرد برای مخاطبان هدف اطلاق می‌شود. این محتوا می‌تواند معرفی یک برند یا کسب‌وکار، محصول یا حل یک مسئله باشد. محتوای متنی بصورت کامل با کلمات تولید می‌شود و پایه‌ای‌ترین شکل محتوا است.

تولید محتوا صوتی یا پادکست

محتوای صوتی هر نوع محتوایی‌ست که بتوان آن را شنید. از انواع محتوای صوتی می‌توان به پادکست، کتاب صوتی، داستان صوتی و مقاله‌ی صوتی اشاره کرد.

تولید انواع محتوای ویدئویی و فیلم تبلیغاتی

تولید محتوای ویدئویی شامل انواع گیف‌های متحرک، تصاویر متحرک، ویدیوهای زنده، توصیف‌های مشتری و وبینارها است. محتوای ویدیویی یکی از اشکال محتوا بوده که برای تولید آن از صوت، تصویر و بخش‌های گرافیکی به‌صورت همزمان استفاده می‌شود.

روش های تبلیغات محتوایی رایج

تبلیغات کلیکی

برای ترویج محتوا و معرفی برند خود در اینترنت، نیاز به تبلیغ دارید. یکی از شیوه‌های تبلیغ، تبلیغات کلیکی PPC است. در روش PPC، شما تبلیغ وب‌سایت خود را به وب‌سایت‌ یا وب‌سایت‌های پرترافیک میسپارید. در این حالت، شما تبلیغ‌دهنده و وب‌سایت پرترافیک تبلیغ‌گیرنده یا منتشرکننده‌ی تبلیغ نامیده می‌شود. تبلیغ‌دهنده، دقیقاً به اندازه‌ی کلیک‌هایی که روی تبلیغ شما انجام شده، از شما پول می‌گیرد.

تبلیغات ریتارگتینگ

ریتارگتینگ یا همان هدف‌گیری مجدد، فرآیند برگرداندن مخاطب به سایت و ترغیب او به خرید محصول یا استفاده از خدمات است. در این روش از تبلیغات، شما تبلیغ خود را به یک پلتفرم تبلیغات اینترنتی میسپارید. این پلتفرم از طریق کوکی‌های مرورگر، فعالیت مخاطب شما را ثبت می‌کند. سپس با مراجعه مخاطب به برخی از وب‌سایت‌ها، محصولات و خدمات شما به او نمایش داده شده و به او یادآوری می‌کند که قبلاً از این خدمات یا محصول دیدن کرده است و حالا تنها با یک کلیک می‌تواند به صفحه وب‌سایت شما هدایت شده و خرید خود را تکمیل کند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه ‌های اجتماعی روش تبلیغاتی پرطرفدار این روزهای وب شده است. در شبکه‌های اجتماعی، اکانت‌های فعال و پرمخاطب بسیاری وجود دارد که با پرداخت هزینه به آن‌ها، می‌توانید برند، محصول یا خدمات خود را به مخاطبان بسیاری معرفی کنید. بهترین روش تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و حضور در وب بین‌الملل، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، تولید محتوا در اینستاگرام، تولید محتوای انگلیسی و تولید محتوا در لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی است. بهترین نتیجه را زمانی می‌گیرید که مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

تبلیغات ایمیلی

استفاده از ایمیل برای تبلیغات، یکی از مقرون ‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات است. در این روش، شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، ایمیل‌های تبلیغاتی، محتوای کاربردی، پیشنهادهای جذاب و تخفیف‌ها را به ایمیل مخاطبان و مشتریان خود می‌فرستید.

چگونه محتوای تبلیغاتی حرفه‌ای تولید کنیم؟ نکات مهم در تولید محتوای تبلیغاتی موثر

دانستن هدف تبلیغات به شما در نوشتن محتوای تبلیغاتی قوی، موثر و متقاعد‌کننده کمک می‌کند. با رعایت مراحل و نکات زیر می‌توانید محتوای تبلیغاتی تاثیرگذار بنویسید:

رسانه را تعیین کنید

قبل از نوشتن آگهی تبلیغاتی خود، به جایی که می‌خواهید آن را منتشر کنید فکر کنید. در دنیای امروز، اکثر تبلیغات، چه ویدیو، چه اینفوگرافیک یا مقاله، به صورت آنلاین منتشر می‌شوند؛ بنابراین اگر هنوز درباره کانال انتشار تصمیمی نگرفته‌اید، بهتر است محتوایی سازگار با رسانه‌های آنلاین تولید کنید.

مخاطبان هدف را شناسایی کنید

قبل از شروع کپی رایتینگ، مخاطبان هدف برند را شناسایی و پرسونای مخاطب را ترسیم کنید. این کار، به شما در ارتباط بهتر با مخاطبان و تاثیرگذاری بیشتر محتوای تبلیغاتی کمک می‌کند.

عنوانی مناسب و جذاب بنویسید

نوشتن یک عنوان برای محتوای شما ضروری است؛ چرا که باعث درگیری بیشتر مخاطب با محتوا شده و شناخت بیشتری از برند یا کسب‌وکار به آن‌ها می‌دهد. عنوان را طوری بنویسید که نه‌تنها ارزش محتوای شما را نشان دهد بلکه مخاطب را برای خواندن یا تماشای تبلیغات شما کنجکاو کند.

مخاطب را به قلاب خود بیاندازید

از خط اول تبلیغات برای جذب خواننده به محتوای تبلیغاتی خود استفاده کرده و آن‌ها را به ادامه خواندن تشویق کنید. از زبان و اصطلاحات جالبی استفاده کنید که مستقیما با مخاطب هدف شما مرتبط باشد. شما می‌توانید از ابزارهای نوشتاری مختلفی مانند یک سوال، یک سناریو یا یک واقعیت برای جلب توجه خواننده به‌عنوان قلاب استفاده کنید.

از افعال دوم یا سوم شخص استفاده کنید

مستقیما با خواننده صحبت کنید. مخاطب قرار دادن مستقیم خواننده، آگهی را شخصی‌تر می‌کند. تولید محتوای تبلیغاتی با این لحن، به خواننده احساس خاص بودن القا می‌کند؛ ‌طوری‌که گویی محتوا را به صورت اختصاصی برای او نوشته‌اید. نکته: شخص فعل، کس یا چیزی است که فعل به آن نسبت داده می‌شود. اگر شخص، خودِ گوینده باشد آن را «اول شخص» و اگر شنونده باشد، «دوم شخص» و اگر دیگری باشد، «سوم شخص» گویند.

یک مشکل یا چالش را بیان کرده و راه حل مشکل را ارائه دهید

یک استراتژی موثر برای متقاعد کردن خواننده برای در نظر گرفتن محصولات یا خدمات شما، شناسایی و به تصویر کشیدن مشکلی است که ممکن است با آن مواجه باشد. مخاطب را متقاعد کنید که محصول یا خدمت شما این مشکل را حل می‌کند. درد مشتری (Pain Point) را به وضوح توصیف و برخی از جنبه‌های مرتبط با آن را بررسی کنید.

پس از شناسایی مشکل مشتری، نحوه حل آن را به کمک محصول یا خدمات خود توضیح دهید. احساس شادی، آرامش، تسکین یا سایر احساساتی که مشتری ممکن است بعد از رفع نقطه درد خود احساس کند را برجسته کنید. به او اطمینان دهید که استفاده از محصولات یا خدمات شما بهترین گزینه برای حل مشکل است.

تولید محتوای ویدیویی
 تولید محتوای ویدیویی

محصول خود را شرح دهید

در این بخش از محتوای تبلیغاتی، تنها به معرفی ویژگی‌ها و نقات قوت خود به‌جای توضیح طولانی بپردازید. باید مشتریان را برای دنبال کردن رسانه به مدت طولانی‌تر یا خواندن ادامه تبلیغات، ترغیب کنید. اگر همه اطلاعات را همان اول توضیح دهید، مخاطب دلیلی بر ادامه دادن نخواهد داشت.

تبلیغات رقیب‌های خود را بررسی و از مزیت رقابتی در کپی رایتینگ استفاده کنید

قبل از نوشتن، در مورد تبلیغات رقبای خود تحقیق کنید. این کار دیدی بهتر از مخاطب و سلیقه آن به شما می‌دهد. بررسی تبلیغات رقبا و خروجی به‌دست آمده از آن، نتایج آزمون و خطای شما را در کمپین‌ها موثر‌تر می‌کند.

هنگامی که تبلیغات رقبای خود را بررسی می‌کنید، ممکن است ایده‌ای از تفاوت محصول یا خدمات خود با محصول یا خدمات آن‌ها پیدا کنید. از استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات برای متقاعد کردن مخاطب در بهتر بودن محصول یا خدمات خود نسبت به رقیبان استفاده کنید. روی این موضوع تمرکز کنید که چرا کالای شما بهترین گزینه برای مصرف‌کننده است.

در تولید محتوای متنی، از نقل قول‌ها و آمار و ارقام استفاده کنید

از دقت و صحت تمام اطلاعاتی که در محتوای تبلیغاتی خود استفاده می‌کنید مطمئن شده و تایید کارفرما را بگیرید. در صورت امکان، از لینک‌ها و آمارهای مختلف برای جلب اعتماد بیشتر خواننده استفاده کنید. همچنین از نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبان استفاده کنید. به رضایت آن‌ها از محصول یا خدمات یا تعامل مثبت‌شان با کارمندان شرکت اشاره نمایید.

در کنار این موارد استفاده از آمار و ارقام به نوشته شما اعتبار می‌بخشد. در صورت لزوم، نکات مفیدی در مورد محصول یا شرکت را در نوشته خود بگنجانید. این کار باعث متقاعد کردن مخاطب برای درگیری بیشتر با محتوا شده و او را به ادامه خواندن یا تماشای تبلیغ، ترغیب می‌کند.

محتوای تبلیغاتی را مختصر بنویسید

نوشته خود را کوتاه، ساده و مستقیم نگه دارید. هدف از کپی رایتینگ اصولی، ترغیب مخاطب به ادامه خواندن یا دیدن تبلیغ شما است و اگر محتوای نوشته شده شما طولانی و خسته کننده باشد، مخاطب انگیزه خود را برای دنبال کردن آن از دست می‌دهد.

از تصاویر و ویدیوهای جذاب استفاده کنید

استفاده از تصویر یا ویدیو را در محتوای نوشتاری خود در نظر بگیرید. این کار در ابتدا باعث جلب توجه خواننده و سپش تشویق آن‌ها برای خواندن محتوا می‌شود.

پاراگراف‌ها را کوتاه نگه دارید

کوتاه نگه‌داشتن پاراگراف‌ها، مانع از خسته‌شدن مخاطب می‌شود. برای بهبود خوانایی محتوای متنی می‌توانید از سرفصل‌ها، زیر عنوان‌ها، نوشتن موردی نکات و … استفاده کنید. این روش به افزایش سرعت تجزیه‌و‌تحلیل اطلاعات توسط مخاطب کمک کرده و باعث درک بهتر مهم‌ترین اطلاعات نوشته شما می‌شود.

به وب‌سایت خود لینک دهید

در تولید محتوای تبلیغاتی آنلاین، از لینک سایت، صفحه خدمات یا محصول استفاده کنید. با وجود این لینک‌ها در محتوا کاربران می‌توانند به‌راحتی به صفحه مورد نظر خود رفته و تجربه خرید بهتری را رقم بزنند.

تست A/B انجام دهید

با انجام تست A/B، می‌توانید نظرات مخاطبان هدف خود را در انتخاب نوع و لحن محتواهای مختلف، دریافت کنید. به کمک نتایج این تست می‌توانید بهترین محتوا را در مقیاس وسیع‌تر منتشر کنید.

از تکنیک‌های سئو کلمات کلیدی استفاده کنید

هنگام نوشتن نسخه تبلیغاتی خود، اصول سئو را نیز رعایت کنید. در بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو، انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی برای درگیر کردن مخاطبانی که کلمات کلیدی را جستجو می‌کند مهم است.

سخن آخر

تبلیغات، یکی از استراتژی‌های اصلی بازاریابی و برندینگ برای اکثر شرکت‌ها است و تبلیغات موثر، به تولید محتوای تبلیغاتی اصولی نیاز دارد که علاوه‌بر کپی رایتینگ متقاعد کننده، شامل محتواهای بصری نیز می‌شود. تبلیغات نوعی سرمایه‌گذاری برای هر کسب‌وکاری است چرا که تبلیغات جذاب، کلید جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی است.

دانستن اصول تبلیغ‌نویسی می‌تواند به افزایش اثربخشی کمپین و در نتیجه پیش‌برد اهداف سازمان کمک کند. محتوای تبلیغاتی می‌تواند به کوتاهی یک شعار برای یک عکس و ویدیو، یا به اندازه یک مقاله طولانی باشد. تولید محتوای تبلیغاتی فرصتی برای نمایش یک برند در معرض دید عموم است و به نوبه خود مسیر کسب‌و‌کار شما را تغییر می‌دهد. اگر یک برند به دلیل عدم پاسخگویی به نیاز مشتریان در آستانه تعطیلی باشد، ممکن است تبلیغات بتواند آن را تغییر دهد. کپی‌رایتینگ و تبلیغ اصولی قابلیت تغییر معیارهای فروش برای بهتر شدن را دارد.

تبلیغات انواع مختلفی دارد و می‌تواند آنلاین، مانند تبلیغات شبکه‌های اجتماعی یا آفلاین، مانند مقالات مجلات یا تبلیغات روزنامه‌ها باشد. برای نوشتن یک تبلیغ عالی باید ابتدا نیاز برند را درک و مخاطب آن را شناسایی کنید؛ چرا که تنها با نوشتن یک جمله درست، می‌توانید توجه را به سمت برند جلب کرده و مشتریان را به استفاده از خدمات یا خرید محصولات خود ترغیب کنید.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با استفاده از تجارب خود در تبلیغات، می‌توانیم با کپی رایتینگ و تولید محتوای تبلیغاتی موثر، باعث بهبود کمپین‌های تبلیغاتی، افزایش فروش موثر و درآمد بیشتر شویم. برای دریافت پروپوزال محتوا و مشاوره رایگان به صفحه خدمات محتوای ترا مراجعه کنید.

درآمد تولید محتوا چقدر است؟

درآمد تولید محتوا بسته به تخصصی بودن محتوا، مهارت، زبان و حجم، میزان تسلط، سابقه کاری و غیره بستگی دارد. در کل هزینه ثابتی برای آن وجود ندارد و میزان درآمد بسته به هر سفارش خدمات تولید محتوا می‌تواند متفاوت باشد.

کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ سبکی از نوشتن و تولید محتوا است که به‌کمک تکنیک‌های مختلف، از قدرت کلمات برای متقاعد کردن و جذب مشتریان بالقوه، در کسب‌وکارها استفاده می‌کند. محتوای تبلیغاتی می‌تواند به کوتاهی یک شعار برای یک عکس و ویدیو، یا به اندازه یک مقاله طولانی باشد. تبلیغات انواع مختلفی دارد و می‌تواند آنلاین، مانند تبلیغات شبکه‌های اجتماعی یا آفلاین، مانند مقالات مجلات یا تبلیغات روزنامه‌ها باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست مطالب

اشتراک گذاری

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: