Search

با تولید محتوای انگلیسی بازارهای جهانی را قبضه کنید!

زمان مطالعه: 9 دقیقه
تولید محتوا به انگلیسی

تولید محتوای انگلیسی در دنیایی که بیش از نیمی از صفحات وب در آن به زبان انگلیسی هستند، منطقی‌ترین کاری است که یک کسب و کار می‌تواند انجام دهد. امروزه انگلیسی، زبان اصلی و رسمی کسب‌وکارها در هر جای دنیا است. بنابراین اگر قصد ورود به بازارهای بین‌المللی را دارید، باید هر چه زودتر به فکر تولید محتوا به انگلیسی هم باشید. تنها با یک بلاگ‌پست انگلیسی می‌توانید مخاطبان خود را به تمام دنیا گسترش دهید! چه کسی است که از بازار بزرگتر استقبال نکند؟

همان طور که واضح است، داشتن سایتی با محتوای انگلیسی که با کیفیت بالا نوشته شده، می‌تواند راهی مناسب برای ارتباط با دنیای خارج باشد.

بازاریابی محتوایی و اهمیت تولید محتوای انگلیسی

یکی از راه‌های از دست دادن اعتبار در یک محیط تجاری بین‌المللی، عدم موفقیت در تولید محتوای انگلیسی است. چرا که اغلب افراد بر این باورند که چنین شرکتی احتمالا محصولات یا خدمات باکیفیتی را در سطح جهانی ارائه نمی‌دهد. خصوصا در تولید محتوا برای سایت های گردشگری برای وبسایت آژانس‌های توریستی این موضوع اهمیت زیادی دارد. بازاریابی محتوایی یکی از موثرترین راه‌های افزایش ایجاد ارتباط با مشتریان، شناساندن برند به دیگران و افزایش فروش است.

با بازاریابی محتوایی شما می‌توانید به سوالات مخاطبانتان پاسخ دهید و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. ارتباطی پایدار با مشتریان کسب و کارتان بسازید، با آن‌ها مکالمه کنید و سرنخ‌های فروش خود را ایجاد کنید.

از سوی دیگر حتی شرکت‌های بزرگ غیرانگلیسی زبانی مانند ایرباس، نوکیا، رنو و سامسونگ برای تسهیل در ارتباطات و عملکرد بهتر در بخش‌های مختلف، زبان انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود انتخاب کرده‌اند. هیروشی میکیتانی، مدیر عامل Rakuten، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ژاپن، در مارس 2010 دستور داد که انگلیسی، زبان رسمی این شرکت شود. هدف وی، تبدیل شدن به شرکت شماره یک خدمات اینترنتی در جهان بود؛ میکیتانی معتقد بود که این سیاست جدید که بر 7100 کارمند ژاپنی تأثیر می‌گذاشت، برای دستیابی به این هدف و توسعه شرکت در خارج از مرزهای ژاپن حیاتی است.

تولید محتوا به زبان انگلیسی

چرا محتوای تخصصی انگلیسی؟

درست است که برای ورود به بازارهای بین‌المللی به تولید محتوا به انگلیسی نیاز دارید اما باید در نظر داشته باشید که اشتباه نوشتن محتوا به زبان انگلیسی، می‌تواند به تصویر برند در ذهن مردم و رقبا صدمه زده و شما را غیرحرفه‌ای نشان دهد. محتوای با کیفیت و تخصصی از حداقل انتظارات مشتریان شما است. هنگام تولید محتوا برای مخاطبان بین‌المللی یا غربی، استفاده از لحن صحیح و مناسب انگلیسی برای شرکت‌ها کاملا ضروری است.

به همین دلیل لازم است برای تولید محتوای انگلیسی از کارشناسان و متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با سال‌ها تجربه در زمینه تولید محتوا به زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های بین‌المللی، به شما در ورود به بازار جهانی کمک کرده و در این راه کسب‌وکارتان را همراهی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه خدمات محتوا ترا مراجعه کنید.

البته که تولید محتوا به انگلیسی چالش‌های خود را نیز دارد. این محتوا باید از لحاظ دستوری، قواعد و لحن کاملا درست و دقیق باشد. در غیر اینصورت، غیرحرفه‌ای بودن کسب‌و‌کار را نشان داده و آن تصویری از برند را که برای ورود به بازارهای بین‌المللی نیاز دارید، خدشه‌دار می‌کند.

مطمئنا خود شما نیز می‌دانید که برندینگ و ایجاد ارتباط موثر با مشتری از اصول اولیه موفقیت در هر کسب‌وکاری است؛ در نتیجه برای ورود به بازار آنلاین بین‌المللی در صنعت خود، باید تولید محتوای متنی انگلیسی را آغاز کنید. فرض کنید سایتی برای ارائه خدمات دارید و می‌خواهید هم در حوزه B2B و هم در B2C فعالیت کنید.

در این صورت، حتی با وجود استخدام فردی مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط با مشتریان در جلسات، به تولید محتوا به زبان انگلیسی نیز نیاز دارید، چرا که بدون این کار نمی‌توانید با مخاطبان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و محصولات یا خدمات‌تان را به آن‌ها عرضه کنید.

تولید محتوای انگلیسی تخصصی بر اساس پرسونا

برندسازی با کمک بازاریابی محتوایی انگلیسی

سازمان‌های پیشرفته، زمان و تلاش زیادی را صرف برندینگ و استراتژی محتوای خود می‌کنند؛ چرا که می‌دانند تصویری که از خود با حساسیت زیاد و به‌صورت هدف‌مند به بازار و سایر سهام‌داران نمایش می‌دهند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برندهای بزرگ دنیا دیگر برای همیشه نمی‌توانند در صدر باقی بمانند و شرکتی که بتواند با محتوای دست اول و خاص خود، جایی در ذهن مخاطب پیدا کند، برنده است. 

انتخاب یک شیوه گفتار مشخص برای برند یک کسب‌وکار، فقط یک ایده خوب برای برندسازی نیست، بلکه به شرکت‌ها در برقراری ارتباط موثر با مشتریان و افزایش درآمد از طریق ورود به بازارهای جهانی، کمک می‌کند. گاهی نیاز است شما تولید محتوا به انگلیسی بریتیش داشته باشید یا بسته به نیاز برای مخاطبان انگلیسی آمریکای شمالی متنی را به اشتراک بگذارید.

همه‌ی این‌ها خدماتی است که شما می‌توانید در بسته‌های بازاریابی محتوایی متنی و سئو بین المللی آژانس ترا، دریافت کنید. برای ورود به بازار بین‌المللی، در مرحله اول لازم است اعتماد شرکت‌‌های خارجی را جلب کرده و به آن‌ها حرفه‌ای، مدرن بودن و هوشمندی خود را ثابت کنید. اگر با سایتی با زبان فارسی درخواست همکاری داده یا حتی اگر به تولید محتوای سطحی و ابتدایی انگلیسی بسنده کنید، در این راه شکست می‌خورید و برندینگ برای شما بسیار چالش برانگیزتر خواهد بود.

اهمیت درک فرهنگ مخاطب توسط نویسنده

تا این‌جا در مورد اهمیت میزان حرفه‌ای نوشتن و چالش برانگیز بودن تولید محتوا به زبان انگلیسی صحبت کردیم. فراموش نکنید که علاوه‌بر تمام موارد بالا، نویسنده باید لحن و فرهنگ مخاطب را نیز مد نظر قرار دهد و طبق آن بنویسد؛ چرا که به‌کمک تسلط بر فرهنگ است که یک نوشته می‌تواند منظور را رسانده، با خوانندگان ارتباط برقرار کرده و روی آن‌ها تاثیر بگذارد.

یکی از نمونه‌های اخیر در زمینه عدم آشنایی با فرهنگ جامعه مخاطبان خارجی، تبلیغات برند مد ایتالیایی D&G در چین بود که خشم مردم را برانگیخت، زیرا مصرف‌کنندگان چینی آن را نژادپرستانه و غیر مناسب می‌دانستند. شعار کمپین تبلیغاتی آن‌ها «DG Loves China» بود که مشتریان چینی تنها در چهار روز شرکت را از تحریم کردند!

در این تبلیغ، این برند به‌طور ناخواسته با به تصویر کشیدن زنان چینی به شیوه‌ای کلیشه‌ای و حتی نژادپرستانه، فرهنگ قرن‌های قدیمی چین را بی‌اهمیت جلوه داده که این مورد تا حد زیادی رساندن اشتباه یک پیام و درک نادرست از فرهنگ را نشان می‌دهد که می‌تواند برای یک سازمان، با برندی بسیار بزرگ و معروف، گران تمام شود.

تجارت بین المللی با تولید محتوا به زبان انگلیسی

بهینه سازی سایت و سئوی انگلیسی

برای رتبه‌ی یک گوگل شما حتما نیاز به یک تولید محتوای انگلیسی سئو شده دارید. این محتوا باید بتواند علاوه بر جلب نظر بات‌های گوگل، مخاطبان سخت‌گیر را راضی کند تا احساس کنند که کسی که آن‌ها را درک می‌کند و مطلب را برایشان نوشته است. فراموش نکنید که درجه سختی تولید محتوا، تعداد رقبا و چالش‌های سئو محتوا به زبان انگلیسی در مقایسه با زبان فارسی بسیار بیشتر است. بنابراین، باید با افراد متخصص و باتجربه در زمینه بین‌المللی همکاری کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوای انگلیسی و دیگر زبان‌های رایج در دنیا، می‌توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا تماس بگیرید. می‌توانید سفارش تولید محتوا یونیک سئو شده انگلیسی بدهید تا با یک محتوای خاص در صفحه‌ی اول گوگل، میزان ورودی‌های سایت خود را به‌شکل چشمگیری افزایش دهید. 

بسته‌های بازاریابی محتوایی ترا به زبان انگلیسی

استراتژی و تقویم محتوایی

اگر یک تیم تولید محتوا انگلیسی برای پروژه‌های بین المللی دارید که تجربه کافی در عرصه‌های بین‌المللی ندارد، می‌توانیم با تدوین استراتژی و تقویم محتوایی انگلیسی به شما کمک کنیم! استراتژی دقیق و هدفمند شما را به راحتی از رقبا متمایز می‌کند.

بسته‌های بازاریابی محتوایی ترا به زبان انگلیسی

تولید محتوای انگلیسی تخصصی برای وب‌سایت

امروزه دیگر مخاطبان با یک مقاله‌ی عمومی که پر از کلی‌گویی است راضی نمی‌شوند. آن‌ها به‌دنبال مقاله‌ای با عنوان مشخص در یک زمینه‌ی تخصصی هستند. اگر می‌خواهید متنی به مخاطب ارائه کنید که با آن در ذهنشان بمانید. شما را به‌عنوان مرجعی مطمئن بشناسند و به دیگران معرفی کنند باید دقیق و جزئیات‌نگر باشید.

برای این‌که موتورهای جستجو متوجه شوند که چه محتوایی مناسب آن‌ها است از الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا محتوای عالی را از دیگر مطالب منتشرشده در وب، تشخیص دهند. با توجه به این‌که ۹۰ درصد از جستجوها از طریق گوگل انجام می‌گیرد، بر اساس الگوریتم‌های گوگل مانند EEAT، YLYM و … محتوایی را به شما تحویل می‌دهیم که شانس بیشتری برای دیده شدن در صفحه اول گوگل دارد. یا تا به حال تجربه حضور در گوگل دیسکاور را داشته‌اید؟‌ بهتر است سایتتان را برای ورود تعداد زیادی مشتری آماده کنید.

ورود به بازارهای خارجی با تولید محتوا

ترجمه و تالیف به زبان انگلیسی

ابزارهای زیادی وجود دارند که شما می‌توانید برای ترجمه آنلاین یک محتوا از آن‌ها استفاده کنید. Chat GPT و هوش مصنوعی‌های دیگری که در حال ارائه خدمات جدید به‌صورت روزانه هستند ممکن است شما را وسوسه کنند اما نویسندگی هنوز تخصصی است که در دست انسان‌ها باقی مانده است. خلاقیت یک نویسنده‌ی متخصص چیزی است که مخاطبان شما به آن احتیاج دارند، نه یک متن بی‌روح. و البته در کنار آن، خدمات سئو تخصصی که بر روی محتواهای تولیدشده پیاده‌سازی شده‌اند.

تولید محتوا برای ایمیل مارکتینگ

چند بار شده است که دلتان بخواهد محتوای یک ایمیل تبلیغاتی را تا آخرین خط بخوانید و بر روی لینک انتهایی آن کلیک کنید؟ تخصصی که همه به آن نیاز دارند اما چندان آسان به دست نمی‌آید.

در آخرین گزارش لیتموس ذکر شده که میزان بازگشت سرمایه‌ی ایمیل مارکتینگ می‌تواند به ۴۲۰۰ درصد برسد. یا به زبان ساده‌تر اگر برای برای ایمیل مارکتینگ هزینه کنید می‌توانید انتظار سود ۴۲ برابری داشته باشید!

کپی‌رایتینگ و تبلیغ نویسی به انگلیسی

خلاقیت در نوشته‌ها است که آن‌ها را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند. کپی‌رایتینگ حرفه‌ای چیزی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد.

کپی‌رایتینگ و تبلیغ نویسی به انگلیسی

بلاگ‌پست انگلیسی

وقتی می‌خواهید راجع به مطالب تخصصی صحبت کنید، گزینه‌ای بهتر از یک بلاگ‌پست جامع و سئو شده وجود ندارد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی جایی هستند که شما با مخاطب خود ارتباط رودررو و صمیمانه‌ای برقرار می‌کنید. برای آن‌ها محتوای دست اولی تولید می‌کنید که به اشتراک بگذارند و با دیده شدن آن، برند خودتان را قوی‌تر می‌کنید. اگر کسب و کاری دارید که با مشتری سر و کار دارد نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید.

بازاریابی محتوایی انگلیسی شبکه های اجتماعی

تولید محتوا در اینستاگرام

کسی را می‌شناسید که از اینستاگرام استفاده نکند؟ اگر مخاطب شما می‌تواند گوشی در دست بگیرد پس احتمالا در اینستاگرام هم به دنبال شما می‌گردد. ما می‌توانیم برای اینستاگرام شما تولید محتوای تصویری و متنی کنیم.

ادمین سوشال برای پیج انگلیسی

تسلط به کسب و کار شما و تخصص در ارتباط برقرار کردن با دیگران، پاسخ دادن سریع به مشتری و … این‌ها چیزهایی هستند که از چشم مخاطبان تیزبین شبکه‌های اجتماعی دور نمی‌مانند و استانداردهای ادمین پیج شما باید به حدی بالا باشد که کسی نتواند خرده‌ای به حضور دیجیتال شما بگیرد.

ادمین اینستاگرام برای پیج انگلیسی

تولید محتوای فیسبوک انگلیسی

فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا است که همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. امکان ندارد بخواهید به بازارهای بین المللی وارد شوید و صفحه‌ای در فیسبوک نداشته باشید.

تولید محتوای توییتر انگلیسی

بیشتر مخاطبان محصولات های تک، در توییتر حضور دارند. مخاطبانی که شاید چندان زیاد نباشند اما میزان اثرگذاری آن‌ها و چند جمله‌ی کوتاهشان، روی جمعیت بزرگی اثر می‌گذارد.

تولید محتوای توییتر انگلیسی

چرا تولید محتوای‌ انگلیسی با ترا؟

اگر از جستجوی گوگل به این‌جا رسیده‌اید پاسخ این سوال را قبل‌تر دریافت کرده‌اید و از طریق فرم یا شماره تماس درخواست خودتان را مطرح کنید. ما همیشه در دسترس هستیم. و صد البته اگر هنوز قانع نشده‌اید که چرا بهتر است ما را انتخاب کنید، مشاوره‌ی رایگان راهی است برای آشنایی بیشتر با یکدیگر. همین امروز با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه‌ی تولید محتوا به زبان انگلیسی چقدر است؟

ما در کنار کیفیت خوب خروجی‌های خود، علاقه داریم که بتوانیم با تیم‌های حرفه‌ای همکاری کنیم و به همین دلیل می‌توانید قیمت‌ تولید محتوای انگلیسی ما را با دیگر آژانس‌های تولید محتوا مقایسه کنید.

مزیت آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا نسبت به دیگر سایت های تولید محتوای انگلیسی چیست؟

محتوایی که تحویل می‌دهیم در درجه‌ی اول برای مخاطب کسب و کار نوشته شده است و در درجه‌ی صفرم، برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است.

آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا به زبان‌های غیر از انگلیسی هم محتوا تولید می‌کند؟

تولید محتوای انگلیسی تنها تخصص ما نیست. از آن‌جایی که در آژانس ترا عاشق این کار هستیم، آن را به زبان‌های مختلف انجام می‌دهیم. فارسی که زبان شیرین مادری ما است. عربی، فرانسوی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ترکی و پرتغالی هم از دیگر تخصص‌های ما هستند.

مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی و تولید محتوا چقدر است؟

وقتی برای سفارش کار وارد مذاکرات اولیه شویم، می‌توانیم با توجه به نیازهای شما، نوع محتوایی که مد نظر دارید و کسب و کار شما، می‌توانیم زمان دقیقی را برای تحویل پروژه‌ها به شما اعلام کنیم.

نحوه نگارش محتواها چگونه است؟

با توجه به نیاز شما ممکن است ترجمه، تالیف و ترجمه، تحقیق و تالیف یا بازنویسی را در دستور کار قرار دهیم.

تضمین کیفیت به چه صورت است؟

تعریف از خود شاید خودپسندانه به‌نظر بیاید برای همین بهتر است نظر مشتریان پیشین ما را بررسی کنید. در صفحه خدمات تولید محتوای متنی ترا اطلاعات بیشتری وجود دارد که سوالات دیگری که به ذهنتان می‌آید را هم پاسخ داده است.

پیشنهاد مطالعه: چگونه تولید محتوای با کیفیت داشته باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

اشتراک گذاری

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: