Search

نکات مهم استراتژی تولید محتوای لینکدین برای کسب‌وکارها

زمان مطالعه: 11 دقیقه
لینکدین

با تولید محتوا در لینکدین می‌توانید کسب‌و‌کارتان را رونق ببخشید، رقبا را تحلیل کنید، مخاطبان‌تان را بشناسید و افراد ماهر با رزومه قوی را استخدام کنید

لینکدین، شبکه‌ای برای استخدام و کاریابی افراد با حرفه‌های مختلف است. اما در کنار آن کسب‌و‌کارها می‌توانند فعالیت‌های خودشان را با تولید محتوا تخصصی به دیگران معرفی کنند و ارتباطات خود را گسترش ببخشند.

شبکه اجتماعی لینکدین بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و بسیاری از افراد برای ارتقای سطح مهارت‌های خود، این شبکه اجتماعی را انتخاب می‌کنند. همه این‌ها از اهمیت تولید محتوا در لینکدین خبر می‌دهند. داشتن صفحه لینکدین و تولید محتوا در لینکدین به شرکت‌ها در جذب سرنخ‌های فروش، ارتباط موثر با آن‌ها و برندینگ در سطح جهانی به‌عنوان یک سازمان قابل اعتماد، کمک می‌کند.

این درست است که بسیاری افراد تنها برای استفاده از بخش استخدام یا Hiring در لینکدین صفحه‌ای ساخته و در آن فعالیت می‌کنند اما این شبکه اجتماعی به 84 درصد از کاربران در پیدا کردن سرنخ‌های فروش و ایجاد روابط تجاری برای شرکت‌ها و اشخاص کمک کرده است.

Jill Konrath و Ardath Albee

چرا در لینکدین فعالیت کنیم؟

مزایای ساخت اکانت لینکدین تنها برای شرکت و سازمان‌ها نیست؛ به‌عنوان یک شخص دارای مهارت، با فعالیت در این کانال می‌توانید از تجربیات خود بگویید، دانش خود را با دیگران در میان گذاشته و فرصت‌های شغلی متعدد و مفیدی پیدا کنید. با لینکدین مارکتینگ، می‌توانید علاوه‌بر برند شرکتی یا همان Corporate Brand، روی ساخت و ارائه برند شخصی (Personal Brand) خود نیز کار کنید. البته به‌شرطی که قوانین و اصول تولید محتوای جذاب در لینکدین را بلد باشید.

لینکدین مارکتینگ
داشتن صفحه لینکدین به شرکت و سازمان‌ها در جذب سرنخ‌های فروش، ارتباط موثر با آن‌ها و برندینگ در سطح جهانی به‌عنوان یک سازمان قابل اعتماد کمک می‌کند.

تولید محتوا در لینکدین و اشتراک‌گذاری آن توسط مخاطبان، باعث شناخته‌تر شدن بیشتر شما شده و به بهبود برندینگ کمک خواهد کرد. در این شبکه اجتماعی می‌توان محتواها را در قالب‌های مختلف مانند ویدیو، Slideshare، پست‌های بلاگ، اینفوگرافیک‌، وبینار و پادکست‌ منتشر کرد؛ پس بهتر است برای جلب توجه مخاطبان از همه آن‌ها استفاده کنید.

  • فعالیت و تولید محتوا در LinkedIn مزیت‌های فراوان دیگری نیز دارد؛ برای مثال: ایجاد ارزش افزوده برای مخاطبان با انتشار محتوای باکیفیت 
  • معرفی خدمت یا محصول جدید
  • متمایز کردن کسب‌وکار از رقبا
  • پیدا کردن بهترین افراد برای استخدام در سازمان
  • بررسی رقبا
  • بهبود رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو با ایجاد بک‌لینک

با بازاریابی در لینکدین به عنوان یک برند، می‌توان داستان برند را شرح داد، با مخاطبان تعامل داشت و برای موقعیت‌های مختلف در شرکت، نیروی مفید و با تجربه استخدام کرد. علاوه بر آن فعالیت منظم در لینکدین از شما چهره‌ای حرفه‌ای و موفق در میان همکاران، رقبا و مشتریانتان ساخته و به بهبود برند شما کمک خواهد کرد.

چگونه در لینکدین دیده شویم: +3 ایده برای تولید محتوا در لینکدین

اگر قرار باشد کسب‌و‌کار شما در اینترنت موفق باشد، باید «دیده» شوید. هدف از تولید محتوا در فضای مجازی هم همین است. احتمالا شما از اثرات مثبت برندینگ در کسب و کار مطلع هستید. اگر لینکدین را برای فعالیت خود انتخاب کرده‌اید، استراتژی شما باید به‌گونه‌ای باشد که پروفایل‌تان توسط دیگر کاربران دیده شود. با برندینگ اصولی می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

1. پروفایل‌تان را تکمیل کنید

بدون یک پروفایل تکمیل شده، تولید محتوا در لینکدین چندان اثرگذار نیست. صفحه پروفایل کسب‌و‌کار شما در لینکدین مثل ویترینی برای فروشگاه شما است. فرقی نمی‌کند چه کسب‌و‌کاری دارید، اینکه فروشگاه محصول هستید یا خدماتی را به مشتریان ارائه می‌کنید، شما باید پروفایل لینکدین خود را تکمیل کنید.

چرا که کاربران لینکدین بسیار حرفه‌ای‌تر از دیگر پلتفرم‌های اجتماعی هستند و روی تمام مسائل، ریزبینی خاصی دارند. بنابراین هر چه صفحه پروفایل شما کامل‌تر و منظم‌تر باشد، شانس دیده شدن در لینکدین بیشتر می‌شود.

2. مخاطبان خودتان را بشناسید

اول از هر چیزی شما باید بدانید که قرار است برای چه قشری از مخاطبان تولید محتوا کنید. پرسونای مخاطب خود و ویژگی‌های رفتاری آن‌ها در لینکدین را به‌دست بیاورید. چه نوع محتوایی می‌تواند آن‌ها را جذب کند؟ یا چه حرف‌هایی باعث دور شدن‌شان از شما می‌شود؟ پیدا کردن شناخت دقیقی از مخاطبان، از اصول مهم برندینگ حرفه‌ای هم  محسوب می‌شود.

داشتن صفحه لینکدین و تولید محتوا در لینکدین به شرکت‌ها در جذب سرنخ‌های فروش، ارتباط موثر با آن‌ها و برندینگ در سطح جهانی به‌عنوان یک سازمان قابل اعتماد، کمک می‌کند.

3. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

ارتباط موثر با مخاطبان، یکی از بزرگ‌ترین عوامل موفقیت در سوشال مدیا مارکتینگ است. شما باید تلاش کنید محتوایی تولید کنید که مسیری را برای گفتگو و مکالمه با مخاطبان باز کند. در واقع به‌هر بهانه‌ای که شد مخاطبان‌تان را درگیر موضوعی کنید و آن‌ها را به لایک کردن و کامنت گذاشتن تشویق کنید. اشتراک‌گذاری محتوای تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت خودتان، می‌تواند برنگ برنده شما در ارتباط گرفتن با مخاطبان باشد.

تنوع نوع محتوا نیز بسیار مهم است. به‌طور مثال، بسیاری از کاربران با تولید محتوای ویدیویی در لینکدین ارتباط بهتری برقرار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند پست‌هایی با تصاویر ثابت و متن را بخوانند.

4. استفاده از هشتگ در لینکدین را فراموش نکنید

یکی از عوامل موثر بر دیده شدن شما در لینکدین، استفاده کردن درست و به‌جا از هشتگ‌ها است. استفاده از هشتگ در لینکدین دقیقا مثل توییتر و اینستاگرام است. شما می‌توانید برای طبقه‌بندی محتوای خود از آن‌ها استفاده کنید تا کاربران راحت‌تر بتوانند به‌محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با استفاده از هشتگ‌ها، حتی کاربرانی که جزو دنبال‌کنندگان شما نباشند هم، به‌صورت غیرمستقیم با مطالب شما آشنا خواهند شد و می‌توانند جذب پروفایل شما شوند.

شبکه اجتماعی LinkedIn به کاربرانش اجازه دنبال کردن هشتگ‌ها را می‌دهد. در واقع، وقتی یک هشتگ را دنبال یا فالو می‌کنید، پست‌هایی که با آن هشتگ منتشر می‌شوند، در صفحه فید شما ظاهر خواهند شد. هشتگ‌ها می‌توانند جزوی از بازاریابی محتوایی شما باشند.

5. فعالیت شما باید مستمر باشد

مثل هر شبکه اجتماعی دیگری، شما باید برای تولید محتوا در لینکدین هم برنامه بلند مدتی داشته باشید. قطعا اگر قرار باشد پس از مدت کوتاهی فعالیت، نمی‌توانید انتظار درخشش زیادی داشته باشید. این قضیه در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز به‌همین شکل است. بنابراین، برای دیدن نتایج تولید محتوا در LinkedIn، لازم است حداقل به‌مدت یک سال، فعالیت مستمر داشته باشید. برای این کار بهتر است  یک استراتژی تولید محتوا برای خود تدوین کنید.

ساخت اکانت لینکدین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با به اشتراک گذاشتن محتواهای مختلف ارتباط خود را توسعه دهید.

6. ایا می‌دانید الگوریتم لینکدین چگونه کار می‌کند؟

شبکه‌های اجتماعی از الگوریتم‌ها قدرت می‌گیرند و LinkedIn هم از این قاعده مستثنی نیست. این یعنی تمام پست‌هایی که در این پلتفرم به‌نمایش درمی‌آید، همگی بر اساس اصول و قواعدی انتخاب می‌شوند. اما احتمالا برای شما این سوال پیش آمده باشد که الگوریتم لینکدین چگونه کار می‌کند؟

برای لینکدین، سلایق و علایق کاربران اهمیت زیادی دارد. این یعنی با توجه به پست‌هایی که لایک و حتی نظر خودتان را در زیر آن‌ها درج می‌کنید، این شبکه به‌طور هوشمندانه، پست‌های منتشر شده مرتبط با آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. با این کار تلاش می‌کند شما را برای مدت زمان بیشتری درگیر خود نگه دارد.

به جز این، کیفیت محتوا و نحوه تعامل کاربران با پست‌های شما نیز روی پذیرش و انتشار آن‌ها از سوی لینکدین تاثیر به‌سزایی دارد.  البته بدیهی است که هر چه با افراد بیشتری در ارتباط باشید، پست‌های شما بازدید بیشتری را دریافت می‌کند.

تفاوت تولید محتوا در لینکدین با توییتر و اینستاگرام

لینکدین چیزی فراتر از سرگرمی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در واقع، عموم کاربران این پلتفرم را افراد حرفه‌ای و ماهر تشکیل می‌دهند و همین باعث شده به پاتوقی برای حرفه‌ای‌ها تبدیل شود. به‌همین خاطر، محتوایی که برای آن‌ها تولید می‌شود قطعا با آنچه در توییتر و اینستاگرام می‌بینیم، متفاوت خواهد بود.

ساخت اکانت لینکدین تنها برای شرکت و سازمان‌ها نیست. با لینکدین مارکتینگ، می‌توانید علاوه‌بر برند شرکتی یا همان Corporate Brand، روی ساخت و ارائه برند شخصی (Personal Brand) خود نیز کار کنید.

محتوایی که قرار است در لینکدین منتشر کنید، باید کاملا مستند، گیرا و سودمند باشد. خلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، دست شما در طراحی و ویرایش محتوای تولیدی برای لینکدین باز است. ضمن اینکه می‌توانید از تصاویر و فایل‌های چندرسانه‌ای در کنار محتوای متنی خود استفاده کنید، هشتگ‌ها نیز در اینجا قابل استفاده هستند.

چطور از لینکدین بهترین استفاده را بکنیم؟

راه های زیادی استفاده از لینکدین و بازاریابی محتوایی در این شبکه اجتماعی وجود دارد.

  • هک‌های رشد سری در موفقیت کسب و کارتان را فاش کنید! مردم عاشق افراد صادقی هستند که تکنیک‌های خاص خود را در کسب و کار دارند. ارائه ٰراهکارهای حرفه‌ای شما را در ردیف بهترین‌های حوزه خودتان قرار خواهد داد!
  • از تجربیات حرفه‌ای خود تعریف کنید؛ داستان‌هایی که برای همکاران، کارمندان یا برند کسب و کار شما اتفاق افتاده است برای خیلی از همکارانتان بی‌اندازه جالب است.
  • از آخرین تغییرات در حوزه کسب و کارتان و نظری که درباره‌ی آن دارید بنویسید! سوار شدن بر ترندها و موضوعات داغ و پربحث، بهترین روش برای تعامل دوطرفه با مخاطبان و مطرح کردن نام خود در میان همکارانتان است.
  • تولید محتوا، تولید محتوا و تولید محتوا! با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص LinkedIn و اشتراک‌گذاری آن توسط مخاطبان، بیشتر شناخته شده و به برندینگ کمک خواهد کرد. مانند هر استراتژی محتوای دیگری، لازم است در صفحه LinkedIn خود برای افزایش لایک، کامنت و تعامل، محتواهای مرتبط و معتبر منتشر کنید.در این شبکه اجتماعی می‌توان محتواها را در قالب‌های مختلف مانند ویدیو، Slideshare، پست‌های بلاگ، اینفوگرافیک‌، وبینار و پادکست‌ منتشر کرد؛ پس بهتر است برای جلب توجه مخاطبان از همه آن‌ها استفاده کنید.

هر چه بیشتر به انتشار محتوا بپردازید، بیشتر توسط کاربران دیده می‌شوید. شرکت‌هایی که بیش از 20 پست در ماه منتشر می‌کنند، 60 درصد بیشتر فالوورهای جدید پیدا می‌کنند و اصطلاحا Reach بالاتری به ازای هر پست خواهند داشت؛ در صورتی که معمولا هر پیج بعد از انتشار هر پست، حدودا به 20 درصد از فالوورهای خود دسترسی پیدا می‌کند.

طبق گفته مسئولان LinkedIn

از جمله این محتواها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با فعالیت به عنوان یک شخص متخصص در لینکدین می‌توانید از تجربیات خود بگویید، دانش خود را با دیگران در میان گذاشته و فرصت‌های شغلی متعدد و مفیدی پیدا کنید.

محتوای ویدیویی

هر روزی که می‌گذرد، محتوای ویدیویی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. پدیده‌ای به‌نام تیک تاک، باعث شد ویدیوهای کوتاه، بین عموم مردم جهان محبوب شوند و دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز در این مسیر قدم بگذارند. بنابراین، اگر قرار است محتوای تاثیرگذاری را در لینکدین منتشر کنید، انتشار محتوای ویدیویی می‌تواند یکی از آن‌ها باشد.

برای تولید محتوای ویدیویی در لینکدین، از ویدیوهای کوتاه شده کلیپ‌های تولیدی خود استفاده کنید. به‌طور مثال، اگر یک ویدیوی مصاحبه بلند چند دقیقه‌ای را ساخته‌اید، می‌توانید بخش‌های مهم آن گفتگو را در قالب ویدیوهایی کوتاه، در اکانت لینکدین خود منتشر کنید.

برقراری تعامل موثر

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، لینکدین به‌هیچ‌عنوان یک شبکه اجتماعی خشک و غیرتعاملی نیست. بلکه حتی با استفاده از ابزارهایی مثل ایموجی و نظرسنجی‌ها، به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبان‌تان تعامل برقرار کنید. یکی از شروط موفقیت در این پلتفرم، همین ایجاد محتوای تعاملی است. محتوای تعاملی می‌تواند یک محتوای تخصصی باشد و برای کسانی که در حوزه کسب‌و‌کار شما فعال هستند،‌ به‌نمایش درآید.

یکی دیگر از روش‌های تعامل با مخاطبان، انتشار پست اسلایدی در لینکدین است. در این روش تولید محتوا در لینکدین، درست مثل اینستاگرام، می‌توانید در پست‌های‌تان از تصاویر چند اسلایدی در کنار هم استفاده کنید. اگر بتوانید در جای درستی از پست اسلایدی در لینکدین استفاده کنید، موفقیت آن تضمینی است.

داستان سرایی الهام بخش و انگیزشی

داستان‌های انگیزشی می‌توانند نقش بسیار موثری در جذب مخاطب داشته و الهام‌بخش آن‌ها باشند. برای همین هم توصیه می‌شود حتما برای تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مثل LinkedIn از داستان‌سرایی انگیزشی استفاده کنید.

به‌طور مثال، صاحبان برندها می‌توانند از اولین روزهای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود و چالش‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، برای مخاطبان‌شان بگویند. تلاش‌هایی که برای موفقیت انجام داده‌اند تا برندشان به نقطه‌ای که اکنون هست، برسد. این کار می‌تواند ایده بسیار خوبی برای تولید محتوا در لینکدین باشد.

صاحبان برندها می‌توانند از اولین روزهای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود و چالش‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، برای مخاطبان‌شان بگویند

معرفی خدمت یا محصول جدید

مردم دلایل مختلفی برای دنبال کردن یک برند در شبکه‌های اجتماعی دارنند که از جمله آن‌ها می‌توان به تبلیغات، تخفیفات، خدمات مشتری، محتوای سرگرم کننده و آخرین اخبار و اطلاعات از به‌روزرسانی خدمات و محصول اشاره کرد.

وبلاگ Marketing Tech

با تبلیغات در لینکدین می‌توانید محصولات یا خدمات جدیدی که شرکت شما توسعه داده است را معرفی کرده و توضیح دهید که این محصول، چگونه به مشتریان در رسیدن به اهداف‌شان کمک کرده و نیاز آن‌ها را رفع می‌کند. علاوه‌بر آن، با انتشار محتواهای وبلاگ در لینکدین، می‌توانید به سایت خود لینک داده و به افزایش ترافیک وب‌سایت کمک کنید.

متمایز کردن کسب‌وکار از رقبا

در LinkedIn، می‌توانید از بخش توضیحات، برای تاکید بر این‌که چگونه از رقبای خود متمایز هستید، استفاده کنید. اخبار شرکت را منتشر کنید و از فرهنگ، ارزش، ماموریت و چشم‌انداز سازمان خود بگویید، تا بتوانید بهترین نیروها را استخدام کنید. با محتواهای بصری مانند ویدیو و اینفوگرافیک‌ می‌توانید تفاوت و تمایز خود را نسبت به بقیه رقبا نشان دهید. فراموش نکنید که محتوای تصویری، تاثیر بسزایی بر ذهن بیننده می‌گذارد. کافی است مخاطب در تبلیغات صفحه لینکدین شما یک شعار یا یک سکانس تبلیغاتی تاثیرگذار ببیند و طرفدار پر‌و‌پا‌قرص برندتان شود.

پیدا کردن بهترین افراد برای موقعیت‌های شغلی موجود در سازمان

پروفایل‌های LinkedIn اطلاعات ارزشمندی در مورد افرادی که به‌دنبال شغل هستند، از جمله سابقه کاری، تخصص‌ها، علایق و میزان اشتیاق آنها به کاری که انجام می‌دهند، را نشان می‌دهد. با شناخت، استخدام و حفظ این کارکنان، شرکت شما از تخصص و انرژی آن‌ها بهره‌مند می‌شود.

هنگامی‌که کارمندان یک شرکت در رسانه‌های اجتماعی به‌درستی فعالیت کنند، پتانسیل ایجاد ارتباطات با افراد با تخصص‌ بیش‌تر فراهم می‌شود. با توسعه این روابط با مشتریان فعلی و بالقوه، کارمندان و …، کارمندان شما می‌توانند به‌طور قابل توجهی سود شرکت شما را افزایش دهند.

بررسی رقبا

بر اساس گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 94 درصد از بازاریابان B2B از LinkedIn برای توزیع محتوا استفاده می‌کنند که آن را به یک رسانه اجتماعی محبوب، تبدیل می‌کند.

 بازدید از صفحات کسب‌وکارهایی که به بازار هدف شما خدمت می‌کنند، نظارت بر تغییرات در صنعت و پیگیری آنچه که رقبای شما انجام داده‌اند را آسان‌تر می‌کند. توجه به جابه‌جایی کارمندان و نظارت بر استراتژی‌های محتوای شبکه‌های اجتماعی سایر شرکت‌ها به‌طور منظم، به شما کمک می‌کند تا روند خود را بهبود داده و فرصت‌های رشد کسب‌وکار خود را شناسایی کنید.

بهبود رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو

گوگل و سایر موتورهای جستجو، صفحات و پست‌های LinkedIn را در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه‌بندی می‌کنند؛ بنابراین با انتشار پست و  بهینه‌سازی پروفایل خود در این شبکه اجتماعی، به سئو و بهبود عملکرد خود در صفحات نتایج جستجو (SERP) کمک خواهید کرد؛ بنابراین باعث افزایش ترافیک ارگانیک وبسایت شما خواهد شد. فراموش نکنید اگر پست‌هایی از وبلاگ که حاوی لینک سایت است، منتشر کرده باشید، امتیاز بیشتری گرفته و ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد.

اگر از LinkedIn Premium استفاده کنید، می‌توانید به‌کمک داده‌های مختلف، صفحه و عملکرد خود را تحلیل کرده و برای بهبود آن، برنامه‌ریزی کنید. LinkedIn Premium به شما کمک می‌کند فاکتورهای مختلفی را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • مشاهده میزان جذابیت هر پست برای کاربران جذاب
  • شناسایی روندها و مسیر طی شده برای ارزیابی میزان پیشرفت طبق شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIهای مشخص شده)
  • درک و شناخت بیشتر در مورد خصوصیات دموگرافیک دنبال‌کنندگان 
  • درک بیشتر در مورد ترافیک و فعالیت صفحه 

ساخت بهترین اکانت شرکتی در لینکدین با آژانس ترا

ثبت‌نام لینکدین و فعالیت با کیفیت بالا در این شبکه اجتماعی، به شما در جذب سرنخ‌های فروش جدید کمک کرده و همچنین برند شما را در مقیاس جهانی به‌عنوان یک سازمان معتبر و قابل اعتماد معرفی می‌کند.  با درک مزایا، دانستن نحوه استفاده از آن برای هر کسب‌وکار، تولیدمحتوای متناسب با مخاطبان و مدیریت هوشمندانه صفحه لینکدین، می‌توانید آگاهی از برند، احتمال تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار، جذب منابع انسانی با استعداد و همچنین اعتبار کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

البته شما می‌توانید این وظیفه را به آژانس ترا بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه در لینکدین فعالیت کنیم؟

قدم اول، ثبت نام و ساخت پروفایل اصولی در آن است. فعالیت در لینکدین نیز مانند دیگر کانال‌های سوشال مدیا است و مهم‌ترین نکته در آن، ارائه محتوای با کیفیت و ارزشمند به مخاطبان است. هر چه بیشتر فعالیت کنید، بیشتر دیده خواهید شد

آیا فعالیت در لینکدین برای کسب و کار مفید است؟

با فعالیت در این شبکه اجتماعی شما از نظر شغلی رشد چشم‌گیری خواهید کرد. شما علاوه‌بر این که برند خود را به دیگران معرفی می‌کنید، می‌توانید افراد ماهر و با رزومه غنی را هم استخدام کنید. با لینکدین می‌توانید برندینگ در کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

اشتراک گذاری

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: