یک ویترین بدون مرز!

با خدمات طراحی سایت فروشگاهی ترا، محصولات خود را بدون دغدغه در سراسر جهان عرضه کنید.

طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی

آیا تا کنون به ساخت یک وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود فکر کرده‌اید؟

این روزها فروش اینترنتی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین راهکارهای فروش و بازاریابی شده است. به دلیل نفوذ بالای اینترنت و علاقه روزافزون مخاطبین به خرید اینترنتی، بسیاری از کسب و کارها مایل هستند که محصولات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانند. بزرگترین مزیت ساخت وب سایت فروشگاهی، هزینه‌ی کمتر و درآمد بیشتر آن در مقایسه با فروشگاه‌های فیزیکی است.

تیم ترا با تجربه‌ی طراحی و ساخت ده‌ها وب‌سایت بزرگ و کوچک اینترنتی در حوزه‌های گوناگون، آماده است تا بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی را به صورت اختصاصی برای کسب و کار شما ارائه دهد. تنها کافیست تا با ما برای ساخت وب‌سایت فروشگاهی خود تماس بگیرید!

خدمات طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی متناسب با نیاز کسب‌وکار و ایجاد امکان خرید آنلاین شبانه‌روزی بدون محدودیت با تمامی دستگا‌ه‌های موبایل و تبلت‌ها

پشتیبانی فنی از سایت

خدمات پیشتیبانی امنیت سایت در برابر حملات سایبری و آپدیت نرم‌افزارهای سایت

ورود اطلاعات و محصولات

ورود، ویرایش و به‌روزرسانی تمامی محتواهای وب‌سایت، مثل تصویر و اطلاعات محصولات

سئو فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت مطابق با آخرین استانداردهای سئو، بهینه‌سازی سرعت لود بر اساس استانداردهای گوگل و طراحی ساختار مناسب صفحات و دسته بندی‌ها

بهینه‌سازی Customer Journey

طراحی فرایندهای فروش و بهینه‌سازی مسیر حرکت کاربر در سایت، با کمک دسته‌بندی محصولات، بهبود تعامل با مخاطب از طریق تجربه‌ی کاربری زیبا و بازاریابی ایمیلی، پیامکی

برندهایی که افتخار اعتماد آن‌ها را داشته‌ایم

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

با سفارش طراحی سایت فروشگاهی، حضور آنلاین برند خود را چندین برابر کنید

با فراهم کردن امکان فروش 24 ساعته محصولات و پشتیبانی قوی، کسب‌وکار آنلاین شما فراتر از یک سایت فروشگاهی ساده خواهد بود. با حضور آنلاین در کانال‌های مختلف، کسب‌وکار شما به خانه محصولات‌تان تبدیل می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا طیف وسیعی از محصولات خود را بدون هرگونه نگرانی از محدودیت‌های فیزیکی و جغرافیایی، به فروش رسانده و فعالیت خود را گسترش دهید.

تجربه شما از خدمات آژانس بازاریابی ترا

کیفیت کار ما را از زبان مشتریان‌مان بشنوید!

امکانات سایت فروشگاهی

ما در تیم طراحی سایت ترا، تمام قسمت‌های فروشگاه، از ظاهر آن تا مرحله تسویه حساب را به‌صورت اختصاصی و متناسب با نیاز شما سفارشی‌سازی می‌کنیم. ما امیدواریم به کمک گستره‌ای از امکانات و ویژگی‌ها، تجربه‌ای استثنایی از خرید آنلاین را برای مشتریان خود رقم بزنید.

برخی از امکانات و ویژگی‌های در ساخت فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه آنلاین با طراحی منحصربه‌فرد و دامنه اختصاصی

ساخت وب‌سایت Mobile Friendly و واکنش‌گرا

مدیریت پیشرفته فایل‌های چند رسانه‌ای

اتصال به کانال‌های مختلف فروش

توسعه فروشگاه چند زبانه با اهداف بین‌المللی

استفاده از پلتفرم پیشرفته وبلاگ

اتصال به درگاه‌های Third Party از طریق API

دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ در حوزه سئو

تعریف اهداف و KPI پروژه سئو طبق اهداف مارکتینگ

همراهی تیم مشاوران سئو ترا از مرحله طراحی سایت تا بازاریابی دیجیتال

استفاده از راهکارهای پرداخت امن

با استفاده از راهکارهای پرداخت امن، خریداران را به مشتریان وفادار فروشگاه آنلاین خود تبدیل کنید. امنیت پرداخت یکی از تخصصی‌ترین و مهمترین جنبه‌ها در طراحی وب‌سایت فروشگاهی است

سبد خرید و دسترسی کاربر

شناخت نیاز مشتریان و ردیابی رفتار آنلاین آن‌ها، باعث می‌شود که علاوه بر هدفمند کردن فرآیند فروش، بستری برای ارتباط بلندمدت و وفادارسازی آنان ایجاد کنید.

ترا، توانایی اجرای انواع خدمات طراحی سایت اختصاصی را داراست.

Developing E-Commerce Website
تیم متخصص طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

محصولات فروشگاه

طراحی کاتالوگ و دسته‌بندی‌ منطقی محصولات، فرایند خرید را برای کاربران تسهیل می‌کند.

مدیریت سایت فروشگاهی

صفر تا صد فروش آنلاین خود را به کمک یک پلتفرم پیشرفته انجام دهید. 

از رقیب‌های خود سبقت بگیرید!

برای رشد کسب‌وکار خود به کمک یک آژانس سئو سایت قابل اعتماد آماده‌اید؟

پشتیبانی و ورود اطلاعات

 ایجاد امنیت، حفظ اطلاعات مشتریان و به‌روز رسانی مستمر آن از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک وب‌سایت فروشگاهی است.

web-design

بازاریابی دیجیتال

داشتن وب‌سایت به تنهایی ضامن جذب ترافیک و فروش نیست. برای افزایش ترافیک وب‌سایت و تشویق کاربران به خرید، باید از به‌روزترین ابزارهای بازاریابی و کانال‌های متناسب تبلیغات و استانداردهای طراحی سایت بین المللی استفاده کنید.

گزارش‌دهی عملکرد فروشگاه اینترنتی

به کمک اطلاعات مفید حاصل از سیستم گزارش‌دهی سایت مانند تعداد روزانه و دوره‌ای سفارش‌ها و مبلغ خریدها، می‌توانید تصمیمات دقیق‌تری بگیرید. 

bearded-developer-using-laptop-on-blue-with-websi-2022-02-05-07-30-58-utc
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی

پروپوزال خود را به‌صورت رایگان دریافت کنید.
ما معتقدیم هیچ دو کسب‌ و کاری نیازهای یکسانی ندارند. به‌ همین دلیل، برای هر نیاز، پس از تحلیل دقیق، برای کسب و کار شما، راهکاری اختصاصی طراحی می‌کنیم. برای اطمینان از انتخاب درست و دریافت مناسب‌ترین خدمات مطابق با خواسته و بودجه‌تان، می‌توانید با ثبت «درخواست مشاوره» از راهنمایی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ترا به صورت رایگان بهره‌مند شوید. ما برنامه پیشنهادی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بعد از نیازسنجی و تحلیل‌های لازم، به شما ارائه خواهیم داد.

سوالات متداول پیش از طراحی سایت فروشگاهی

به بهینه سازی موتور های جستجو (Search Engine Optimization)، سئو می گویند. سئو پروسه قانون مندی است که به بهبود رتبه سایت در نتایج سرچ گوگل، بینگ و دیگر موتور های جستجو کمک می و به این ترتیب ترافیک زیادی در وب سایت به وجود می آید. بهتر است بدانید در نتایج جستجو اگر رتبه سایت شما بیشتر شود، ترافیک زیادی نیز در وب سایت ایجاد می شود و این مسئله موجب پیشرفت کسب و کارتان خواهد شد.

سایت فروشگاهی طراحی شده توسط آژانس ترا، از ساختار درونی مطابق استانداردهای روز سئو بهره می‌برد، کاملا واکنش‌گرا طراحی می‌شود و مطابق سلیقه و نیازهای شما خواهد بود.

ترا تجربه‌ای ۱۰ ساله در حوزه وب دارد و در طول فعالیت خود موجبات رضایت مشتریان بین‌المللی و معتبر خود را فراهم کرده است. این گروه، از متخصصان و طراحان زبده وب کشور بهره می‌برد که با رعایت به‌روزترین استانداردهای وب‌‌دیزاین، فروشگاه اینترنتی شما را طراحی خواهند کرد.

قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی به امکاناتی که قرار است ارائه کند، حجم اطلاعات و تصاویر بارگذاری شده و تعداد صفحات آن بستگی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: