همه مقالات
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
شاید با دیدن یا شنیدن عبارتی مثل »بازاریابی اینترنتی» به فکر فرو روید و شما را به یاد چیزهایی مثل وبسایت و یا حسابهای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بیفتید. این گزینهها همگی قطعاتی از...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش سئو, همه مقالات
راهنمای کامل افزایش بازدید سایت (واقعی!) یک تصور قدیمی وجود دارد که داشتن یک سایت، مثل در اختیار داشتن یک مغازه خاک گرفته در زیرزمین یک پاساژ متروکه است. اما خیلی از ما، فروشگاههای پررفتوآمدی...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
در حال حاضر شرکتهای زیادی در تلاش هستند که با استفاده از روشهای بازاریابی مختلف، مشتریان بیشتری جذب کنند تا بتوانند نرخ تبدیل خود را افزایش دهند. با توجه به این که انجام روشهای مختلف تبلیغاتی نیازی به هزینه زیادی ندارد، شما میتوانید با استفاده از ابزاری پرکاربرد مانند ایمیل و ایجاد یک محتوای داغ …
مزایا و کاربرد تکنیک های بازاریابی ایمیلی و ایمیل مارکتینگ ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
بازاریابی 4P چیست؟ بازاریابی 4P یا 4Ps of Marketing در چهار ستون اساسی از استراتژی بازاریابی خلاصه میشود که میتوان به محصول، قیمت، مکان و تبلیغ اشاره کرد. این چهار عنصر که اغلب به عنوان مخلوط بازاریابی نامیده میشوند، توسط عوامل داخلی و خارجی در کل محیط کسب و کار محدود میشوند و آنها تعامل قابل …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
رپورتاژ آگهی یکی از چندین راهی است که برای برندسازی و جذب مشتری میتوان از آن استفاده کرد. لینکهایی که یکی از صفحات سایت شما از دیگر سایتها دریافت میکند، باعث تاثیر در رتبه همان صفحه میشوند. این لینکها بسته به ساختاری که دارند، تاثیر متفاوتی دارند. به خاطر داشتهباشید که ریپورتاژ آگهی متناسب با …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین ابزارهای سئو خاکستری برای متخصصان سئو است که به کمک آن، رتبههای کلمات کلیدی وب سایت در نتایج گوگل را صفحه به صفحه بهبود میبخشند. با یک کمپین رپورتاژ آگهی اصولی، میتوان راهی که در سئو سفید ماهها طول میکشد را در طی چند هفته پیمود. طراحی کمپین رپورتاژی حرفهای برگ …
نکات خرید رپورتاژ آگهی با کمترین تعرفه و کمپین رپورتاژی کم هزینه ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
آیا سئو کلاه سیاه در بهینه سازی وبسایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تأثیرگذار است؟ اگر نه پس چرا از سئوی کلاه سیاه استفاده میکنند؟ واقعیت این است تعداد زیادی از این تکنیکها در سالهای گذشته مؤثر بود و در تعیین رتبه یک سایت نقش بسیار مهمی داشتهاند؛ اما با عمومی شدن تنیکها، …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
تاثیر بک لینک بر سئو یکی از بحثهای داغ و البته محبوب میان متخصصان سئو است. با این حال، گاهی کارفرمایان علاقهای به هزینه انتشار مطالب به زعم آنها بیارتباط در رسانهها و وبسایت دیگر...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش تولید محتوا, همه مقالات
ماشین تولید محتوا اگر از طریق اینترنت و به صورت آنلاین کار میکنید یا یک تولیدکنندهی محتوا هستید، احتمالا میدانید که تولید محتوا چقدر برای جذب مشتری کسب و کارهای مهم است. در نتیجه باید...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
طراحی سایت چندزبانه یکی از خدمات مهم در بسیاری از کسبوکارهای بینالمللی است. با این حال، انتخاب یک آژانس خدمات طراحی سایت نه فقط برای شرکتهای درگیر در پروژهای مارکتینگ بین المللی نفسگیر و رقابتی،...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
آمیخته بازاریابی، بنیادی اساسی است که بیشتر استراتژیهای بازاریابی مدرن و فعالیتهای تجاری بر اساس آن بنا شدهاند. اما این بازاریابی واقعا چیست؟ از چه اجزایی تشکیل شده است؟ و چرا به شدت به آن اعتماد میشود؟ در هر کسبوکار، بسته به صنعت، مخاطب هدف، محصول یا خدمات، از طرحهای مختلف بازاریابی استفاده میشود. یکی …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
شاید بازاریابی سئو برای رشد و توسعه کسبوکار آنلاین و جذب ترافیک هدفمند موثرترین و مطمئنترین روش باشد. با سئو مارکتینگ نه تنها به رشد فروش کمک خواهید کرد، بلکه به صورت طبیعی و بدون نیاز به تبلیغات گرانقیمت به هدف معرفی برندتان هم دست خواهید یافت. سئو در برندینگ موجب شناخته شده سایت شما …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
آیا میدانید مدل بازاریابی آیدا (AIDA) چیست و چه کمکی به برندینگ میکند؟ آیا به حال با دیدن یک تبلیغ جذاب و عالی ترغیب شدهاید که در اینترنت به دنبال آن محصول بروید؟ زمانی که به مقایسه گوشیهای موبایل میپردازید، چه عواملی باعث میشوند که Google Pixel را Apple ترجیح دهید؟ آیا تخفیفاتی که این …
کاربرد مدل بازاریابی AIDA در فروش، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی, همه مقالات
آیا نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی واقعا مهم است؟ تبلیغات در شبکههای اجتماعی نوعی بازاریابی دیجیتال است که از در آن بازاریابان از شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام برای جذب مخاطبان شما استفاده میکنند. اما بیشتر کسانی که میخواهند کسب و کار خود را توسعه دهند (و مشتری بیشتری بهدست آورند) دائماً …
انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مزایای غیرمنتظره آن ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
ایا میدانید جایگاه صفر گوگل چیست و چرا برای همه اینقدر مهم شده است؟ یا این که آیا رتبه صفر گوگل رقبا برای ما یک خطر محسوب میشود؟ شاید شما قبلا با مشکل نرخ کلیک...