بلاگ
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش تولید محتوا
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش تولید محتوا
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو
برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رتبهبندی بهتر در گوگل، باید روی سئو خارجی سایت خود کار کنید. سئو Off Page از مهمترین بخشهای استراتژی سئو است که در این مقاله آن را تعریف و...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش تولید محتوا
اهمیت شبکههای اجتماعی در بازاریابی در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است؛ پلتفرمهایی که در ابتدا به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین مردم شکل گرفتند، اکنون به رسانهای برای ارتباط برندها با...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
با مدل بازاریابی b2b آشنایی دارید؟ اما، حتماً تا به حال نام بازاریابی را شنیدهاید، آیا مفهوم آن را میدانید؟ همانطور که میدانید بازارهای امروزه در رقابت یکدیگر بوده و به همین دلیل هرروزه شاهد...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رونق بسیاری از کسب و کارها هستیم. بازاریابی و تبلیغات رشد کرده و هرکدام از انواع آن متناسب با یک نوع کسب و کار عمل میکند. مدل بازاریابی b2c که...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
فرق بک لینک فالو یا نوفالو چیست؟ آیا لینک فالو و نوفالو اهمیت متفاوتی دارند؟ هزینه بیشتر برای لینک نوفالو چقدر ارزش دارد؟ این سوالات با وجود ظاهر سادهای که دارند، از سوالاتی هستند که...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی, همه مقالات
این روزها سوشیال نتورک یا همان شبکههای اجتماعی به جزئی جداناپذیر از زندگیهای همه ما تبدیل شدهاست. هر یک از افراد با اهداف مختلفی از سوشیال نتورک استفاده میکنند؛ به عبارت دیگر برخی از افراد،...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
یکی از اصلیترین لازمههای موفقیت در هر کسب و کاری، معرفی کسب و کار خود به دیگران است که تنها با استفاده از شیوههای مختلف تبلیغات، امکان پذیر است. در واقع تا زمانی که کسب...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
بعد از هزینههای لازم برای سئو سایت، سئو فنی یا تکنیکال سئو دومین موضوعی است که اکثر متخصصین سئو، طراحان سایت و کارفرمایان دربارهی آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند. برخی فکر میکنند که سئو...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ درباره بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) چه میدانید؟ در حال حاضر در بازارهای مختلف کسب و کار، بازاریابان بیشتر بر روی بهبود عملکرد و تأثیرگذاری اقدامات بازاریابی تمرکز میکنند. شرکتهای زیادی...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
کرنر استون یا محتوای بنیادی چیست ؟ قبل از صحبت درباره هر موضوعی بهتر است ابتدا بفهمیم که اصلا منظور از محتوای بنیادی یا همان کرنر استون چیست؟ در پاسخ باید گفت که محتوای بنیادی...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
پیلار پیج یا محتوای ستونی صفحات ستون یا محتوای ستونی جدیدترین واژه در دنیای بازاریابی داخلی است. اما این واژه به چه معناست و آیا همه باید از آن استفاده کنند؟ محتوای ستونی چگونه ایجاد...
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی چیست؟ فرانسیس کریک برنده جایزه نوبل ایدهی بسیار جالبی را مطرح کرد. این ایده آن است که تمام احساسات، افکار و اعمال انسان و حتی خود آگاهی فقط نتیجهی فعالیت...