تولید محتوا به انگلیسی
اگر قصد ورود به بازارهای بین‌المللی را دارید، باید هر چه زودتر به فکر تولید محتوا به انگلیسی نیز باشید. انتخاب یک شیوه گفتار مشترک بین شعب مختلف یک کسب‌وکار، فقط یک ایده خوب برای...
استراتژی تولید محتوا
استراتژی تولید محتوا، برنامه‌ریزی سطح بالا، اجرا، مدیریت محتوا و توجه به چرخه حیات آن است. اساسا، این برنامه روشی است که به افزایش ترافیک وب‌سایت، سرنخ‌ها (Lead)، تعامل و فروش کمک می‌کند....
سئو خارجی

برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رتبه‌بندی بهتر در گوگل، باید روی سئو خارجی سایت خود کار کنید. سئو Off Page از مهم‌ترین بخش‌های استراتژی سئو است که در این مقاله آن را تعریف و...

تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است؛ پلتفرم‌هایی که در ابتدا به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین مردم شکل گرفتند، اکنون به رسانه‌ای برای ارتباط برندها با...

b2b

با مدل بازاریابی b2b آشنایی دارید؟ اما، حتماً تا به حال نام بازاریابی را شنیده‌اید، آیا مفهوم آن را می‌دانید؟ همان‌طور که می‌دانید بازارهای امروزه در رقابت یکدیگر بوده و به همین دلیل هرروزه شاهد...

b2c

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رونق بسیاری از کسب و کارها هستیم. بازاریابی و تبلیغات رشد کرده و هرکدام از انواع آن متناسب با یک نوع کسب و کار عمل می‌کند. مدل بازاریابی b2c که...

بک لینک فالو و نوفالو

فرق بک لینک فالو یا نوفالو چیست؟ آیا لینک فالو و نوفالو اهمیت متفاوتی دارند؟ هزینه بیشتر برای لینک نوفالو چقدر ارزش دارد؟ این سوالات با وجود ظاهر ساده‌ای که دارند، از سوالاتی هستند که...

تفاوت سوشال مدیا با سوشال نتورک

این روزها سوشیال نتورک یا همان شبکه‌های اجتماعی به جزئی جداناپذیر از زندگی‌های همه ما تبدیل شده‌است. هر یک از افراد با اهداف مختلفی از سوشیال نتورک استفاده می‌کنند؛ به عبارت دیگر برخی از افراد،...

گوگل ادز

یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های موفقیت در هر کسب و کاری، معرفی کسب و کار خود به دیگران است که تنها با استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغات، امکان پذیر است. در واقع تا زمانی که کسب...

سئوی تکنیکال

بعد از هزینه‌های لازم برای سئو سایت، سئو فنی یا تکنیکال سئو دومین موضوعی است که اکثر متخصصین سئو، طراحان سایت و کارفرمایان درباره‌ی آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند. برخی فکر می‌کنند که سئو...

guerrilla marketing

بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ درباره بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) چه می‌دانید؟ در حال حاضر در بازارهای مختلف کسب و کار، بازاریابان بیشتر بر روی بهبود عملکرد و تأثیرگذاری اقدامات بازاریابی تمرکز می‌کنند. شرکت‌های زیادی...

cornerstone

کرنر استون یا محتوای بنیادی چیست ؟ قبل از صحبت درباره هر موضوعی بهتر است ابتدا بفهمیم که اصلا منظور از محتوای بنیادی یا همان کرنر استون چیست؟ در پاسخ باید گفت که محتوای بنیادی...

Pillar page

پیلار پیج یا محتوای ستونی صفحات ستون یا محتوای ستونی جدیدترین واژه در دنیای بازاریابی داخلی است. اما این واژه به چه معناست و آیا همه باید از آن استفاده کنند؟ محتوای ستونی چگونه ایجاد...

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی چیست؟ فرانسیس کریک برنده جایزه نوبل ایده‌ی بسیار جالبی را مطرح کرد. این ایده آن است که تمام احساسات، افکار و اعمال انسان و حتی خود آگاهی فقط نتیجه‌ی فعالیت...