بلاگ

تولید محتوا به انگلیسی
اگر قصد ورود به بازارهای بین‌المللی را دارید، باید هر چه زودتر به فکر تولید محتوا به انگلیسی نیز باشید. انتخاب یک شیوه گفتار مشترک بین شعب مختلف یک کسب‌وکار، فقط یک ایده خوب برای برقراری ارتباط نیست، بلکه تولید محتوای انگلیسی به شرکت‌ها در برقراری ارتباط موثر با مشتریان و افزایش درآمد از طریق ورود به بازارهای جهانی، کمک می‌کند....
استراتژی تولید محتوا
استراتژی تولید محتوا، برنامه‌ریزی سطح بالا، اجرا، مدیریت محتوا و توجه به چرخه حیات آن است. اساسا، این برنامه روشی است که به افزایش ترافیک وب‌سایت، سرنخ‌ها (Lead)، تعامل و فروش کمک می‌کند....
سئو خارجی

برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رتبه‌بندی بهتر در گوگل، باید روی سئو خارجی سایت خود کار کنید. سئو Off Page از مهم‌ترین بخش‌های استراتژی سئو است که در این مقاله آن را تعریف و...

تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است؛ پلتفرم‌هایی که در ابتدا به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین مردم شکل گرفتند، اکنون به رسانه‌ای برای ارتباط برندها با...

b2b

با مدل بازاریابی b2b آشنایی دارید؟ اما، حتماً تا به حال نام بازاریابی را شنیده‌اید، آیا مفهوم آن را می‌دانید؟ همان‌طور که می‌دانید بازارهای امروزه در رقابت یکدیگر بوده و به همین دلیل هرروزه شاهد افزایش اهمیت بسیار چشمگیر بازاریابی هستیم. به عبارتی دیگر با استفاده از بازاریابی می‌توانیم مشتریان را به کسب و کارها …

درباره ی مدل بازاریابی b2b بدانید ادامه »

...
b2c

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رونق بسیاری از کسب و کارها هستیم. بازاریابی و تبلیغات رشد کرده و هرکدام از انواع آن متناسب با یک نوع کسب و کار عمل می‌کند. مدل بازاریابی b2c که موضوع مقاله ی ما می‌باشد؛ نوعی از تبلیغات بوده که می‌خواهیم در ادامه با آن آشنا شویم. در مدت زمان …

صفر تا صد جالب‌ترین مدل بازاریابی b2c ادامه »

...
بک لینک فالو و نوفالو

فرق بک لینک فالو یا نوفالو چیست؟ آیا لینک فالو و نوفالو اهمیت متفاوتی دارند؟ هزینه بیشتر برای لینک نوفالو چقدر ارزش دارد؟ این سوالات با وجود ظاهر ساده‌ای که دارند، از سوالاتی هستند که بحث‌های زیادی را میان متخصصان سئو به وجود آورده‌اند. دامنه‌ی این بحث‌ها پای مدیران دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب‌وکار اینترنتی …

بک لینک فالو و نوفالو چیست و چقدر برای سئو مهم است؟ ادامه »

...
تفاوت سوشال مدیا با سوشال نتورک

این روزها سوشیال نتورک یا همان شبکه‌های اجتماعی به جزئی جداناپذیر از زندگی‌های همه ما تبدیل شده‌است. هر یک از افراد با اهداف مختلفی از سوشیال نتورک استفاده می‌کنند؛ به عبارت دیگر برخی از افراد، تنها برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود و برخی دیگر برای توسعه کسب و کار خود از آن …

تفاوت سوشیال مدیا و سوشال نتورک یا شبکه اجتماعی چیست؟ ادامه »

...
گوگل ادز

یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های موفقیت در هر کسب و کاری، معرفی کسب و کار خود به دیگران است که تنها با استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغات، امکان پذیر است. در واقع تا زمانی که کسب و کار شما دیده نشده باشد، نباید انتظار رونق آن را داشته باشید. یکی از روش‌های تبلیغ، تبلیغ در گوگل …

آموزش تبلیغ در گوگل ادز (ادوردز) از 0 تا 100 ادامه »

...
سئوی تکنیکال

بعد از هزینه‌های لازم برای سئو سایت، سئو فنی یا تکنیکال سئو دومین موضوعی است که اکثر متخصصین سئو، طراحان سایت و کارفرمایان درباره‌ی آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند. برخی فکر می‌کنند که سئو فنی صرفا مانند سفت کردن چند پیچ در سایت است و برخی دیگر هم فکر می‌کنند که هر کسی می‌تواند …

سئو فنی سایت چیست؟ ادامه »

...
guerrilla marketing

بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ درباره بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) چه می‌دانید؟ در حال حاضر در بازارهای مختلف کسب و کار، بازاریابان بیشتر بر روی بهبود عملکرد و تأثیرگذاری اقدامات بازاریابی تمرکز می‌کنند. شرکت‌های زیادی هستند که برای بهینه سازی هزینه‌ها و افزایش ارزش محصولات و خدمات خود می‌خواهند از روش‌های نوین استفاده کنند. در …

هر آنچه که باید در مورد بازاریابی پارتیزانی بدانید! ادامه »

...
cornerstone

کرنر استون یا محتوای بنیادی چیست ؟ قبل از صحبت درباره هر موضوعی بهتر است ابتدا بفهمیم که اصلا منظور از محتوای بنیادی یا همان کرنر استون چیست؟ در پاسخ باید گفت که محتوای بنیادی مجموعه ای از مهم ترین مقالات و هسته وب سایت شماست. به عبارتی دیگر همان صفحات یا پست هایی است …

محتوای بنیادی Cornerstone Content سنگ بنای استراتژی محتوایی ادامه »

...
Pillar page

پیلار پیج یا محتوای ستونی صفحات ستون یا محتوای ستونی جدیدترین واژه در دنیای بازاریابی داخلی است. اما این واژه به چه معناست و آیا همه باید از آن استفاده کنند؟ محتوای ستونی چگونه ایجاد می‌شود و چه مزایایی در یک کسب و کار دارد؟ در ادامه به جزییات کامل در این زمینه خواهیم پرداخت. …

پیلار پیج (Pillar Page) یا محتوای ستونی، چه چیزی در موردش می دانید؟ ادامه »

...
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی چیست؟ فرانسیس کریک برنده جایزه نوبل ایده‌ی بسیار جالبی را مطرح کرد. این ایده آن است که تمام احساسات، افکار و اعمال انسان و حتی خود آگاهی فقط نتیجه‌ی فعالیت...