آموزش دیجیتال مارکتینگ

یک رئیس سازمان یا کارآفرین خلاق؛ یک نویسنده ساده یا کارشناس فروش؛ مهم نیست شما کدام یک هستید! اگر به هر طریقی با اینترنت سروکار دارید و با استفاده از آن مخاطبان هدف کسب و کارتان را جذب می‌کنید یا افزایش ترافیک سایت برای شما مهم است، باید با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید! اما چگونه؟

قبل از آموزش گام به گام دیجیتال مارکتینگ، بهتر است اول با سرفصل‌های آن  آشنا شوید و سایت‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ را دنبال کنید. اطلاعات با ارزش زیادی در مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ سایت‌های مختلف مطرح شده‌اند.

بهترین منابع و روش‌های یادگیری دیجیتال مارکتینگ

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ، منابع زیادی مثل پادکست، وبینارها و دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. با این حال برای آموزش آنلاین بازاریابی دیجیتال نمی‌توان کاملا به این منابع تکیه کرد. برخی از تخصص‌های دیجیتال مارکتینگ مثل بهینه‌سازی تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوا، تولید محتوای تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ و بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) به تجربه زیادی نیاز دارند و بهتر است ان را به کارشناسان (یعنی ما!) بسپارید.

از کجا دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم؟

برای شروع حرفه و یادگیری بازاریابی دیجیتال، نیاز به مطالعه، تجربه و آموزش اصولی دارید. روش‌های گوناگونی برای شروع آموزش دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ را از مطالعه‌ی مقالات ما شروع کنید.

b2c

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رونق بسیاری از کسب و کارها هستیم. بازاریابی و تبلیغات رشد کرده و هرکدام از انواع آن متناسب با یک نوع کسب و کار عمل می‌کند. مدل بازاریابی b2c که موضوع مقاله ی ما می‌باشد؛ نوعی از تبلیغات بوده که می‌خواهیم در ادامه با آن آشنا شویم. در مدت زمان …

صفر تا صد جالب‌ترین مدل بازاریابی b2c ادامه »

...
گوگل ادز

یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های موفقیت در هر کسب و کاری، معرفی کسب و کار خود به دیگران است که تنها با استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغات، امکان پذیر است. در واقع تا زمانی که کسب و کار شما دیده نشده باشد، نباید انتظار رونق آن را داشته باشید. یکی از روش‌های تبلیغ، تبلیغ در گوگل …

آموزش تبلیغ در گوگل ادز (ادوردز) از 0 تا 100 ادامه »

...
guerrilla marketing

بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ درباره بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) چه می‌دانید؟ در حال حاضر در بازارهای مختلف کسب و کار، بازاریابان بیشتر بر روی بهبود عملکرد و تأثیرگذاری اقدامات بازاریابی تمرکز می‌کنند. شرکت‌های زیادی هستند که برای بهینه سازی هزینه‌ها و افزایش ارزش محصولات و خدمات خود می‌خواهند از روش‌های نوین استفاده کنند. در …

هر آنچه که باید در مورد بازاریابی پارتیزانی بدانید! ادامه »

...
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی چیست؟ فرانسیس کریک برنده جایزه نوبل ایده‌ی بسیار جالبی را مطرح کرد. این ایده آن است که تمام احساسات، افکار و اعمال انسان و حتی خود آگاهی فقط نتیجه‌ی فعالیت...