دسته بندی: دیجیتال مارکتینگ

email-marketing

ایمیل مارکتینگ را به عنوان مقرون به صرفه‌ترین روش ارتباطی بشناسید ایمیل مارکتینگ چیست؟ چرا از بازاریابان از این نوع روش برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند؟ اگر به دنبال یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباط و تبلیغات برای مشتریان ایده آل خود هستید، بازاریابی ایمیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم! همان طور که می‌دانید، ایمیل به عنوان یک ابزار مهم ارتباطی روی ارتباطات و تبلیغات ما تأثیر زیادی می‌گذارد. به همین علت هر

ادامه مطلب ...
guerrilla marketing

بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ درباره بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) چه می‌دانید؟ در حال حاضر در بازارهای مختلف کسب و کار، بازاریابان بیشتر بر روی بهبود عملکرد و تأثیرگذاری اقدامات بازاریابی تمرکز می‌کنند. شرکت‌های زیادی هستند که برای بهینه سازی هزینه‌ها و افزایش ارزش محصولات و خدمات خود می‌خواهند از روش‌های نوین استفاده کنند. در بازارهایی که، چرخه تولید محصول با فشارها، مشکلات درآمدی و هزینه‌های مختلف مواجه نمی‌شود باید برای تغییرات در مسائل تکنولوژیک، فعالیت‌های تجاری و شرایط اقتصادی

ادامه مطلب ...
مدل بازاریابی آیدا

مدل بازاریابی آیدا (AIDA) آیا می‌دانید مدل بازاریابی آیدا (AIDA) چیست و چه کمکی به برندینگ می‌کند؟ آیا به حال با دیدن یک تبلیغ جذاب و عالی ترغیب شده‌اید که در اینترنت به دنبال آن محصول بروید؟ زمانی که به مقایسه گوشی‌های موبایل می‌پردازید، چه عواملی باعث می‌شوند که Google Pixel را Apple ترجیح دهید؟ آیا تخفیفاتی که این سرویس و یا اپلیکیشن برای مشتریان در نظر گرفته است برای شما جذابیت داشته و یا کارایی و امکانات او؟ از

ادامه مطلب ...
7Ps of the Marketing Mix

آمیخته بازاریابی چیست؟ آمیخته بازاریابی، بنیادی اساسی است که بیشتر استراتژی‌های بازاریابی مدرن و فعالیت‌های تجاری بر اساس آن بنا شده‌اند. ما این بازاریابی چیست؟ از چه اجزایی تشکیل شده است؟ و چرا به شدت به آن اعتماد می‌شود؟ مفهوم ” آمیخته بازاریابی” در دهه 1960 شکل گرفت که نیل اچ. بوردن، استاد دانشگاه، در مورد مفهوم آمیخته بازاریابی جیمز کولیتون توضیحاتی ارائه دادند. کولیتون، مدیران بازرگانی را به عنوان “مخلوط کننده مواد تشکیل دهنده” توصیف کرد: ترکیبات مختلف، مفاهیم،

ادامه مطلب ...
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی چیست؟ فرانسیس کریک برنده جایزه نوبل ایده‌ی بسیار جالبی را مطرح کرد. این ایده آن است که تمام احساسات، افکار و اعمال انسان و حتی خود آگاهی فقط نتیجه‌ی فعالیت عصبی در مغز است. کارایی این ایده برای بازاریابان آن است که زیست عصبی می‌تواند عدم اطمینان و حدس را که به طور سنتی مانع تلاش برای درک رفتار مصرف‌کننده می شود‌، کاهش دهد. حوزه بازاریابی عصبی یا همان نورومارکتینگ بعضاً به عنوان علوم اعصاب

ادامه مطلب ...
بازاریابی 4P

بازاریابی 4P چیست؟ بازاریابی 4P یا 4Ps of Marketing در چهار ستون اساسی از استراتژی بازاریابی خلاصه می‌شود که می‌توان به محصول، قیمت، مکان و تبلیغ اشاره کرد. این چهار عنصر که اغلب به عنوان مخلوط بازاریابی نامیده می‌شوند، توسط عوامل داخلی و خارجی در کل محیط کسب و کار محدود می‌شوند و آنها تعامل قابل توجهی با یکدیگر دارند. ایده پشت این تئوری آن است که اگر آنها را پیاده‌سازی کنید، فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. اما متاسفانه هیچ

ادامه مطلب ...
بازاریابی آنلاین

بازایابی اینترنتی بازایابی اینترنتی (internet marketing) مسئله ای مهم که امروزه همه افراد برای ارتقای کسب و کار خود به آن نیاز دارند. این روزها اینترنت کاملا تسخیر شده و افراد زیر 34 سال هر روز حدود چهار ساعت را صرف فعالیت‌های آنلاین از طریق گوشی هوشمند خود می‌کنند. در واقع امروزه از اینترنت تقریباً در هر زمینه‌ای استفاده می‌شود که در این میان می‌توان به ارتباطات، یادگیری، سرگرمی، خرید و دیگر موارد این چنینی اشاره کرد. علاوه بر این

ادامه مطلب ...
تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین

تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی موضوعی که امروز میخواهیم در موردش به بحث بنشینیم. پس با ما همراه باشید. امروزه، نیمی از جمعیت جهان که به اینترنت متصل هستند و اتصال روز افزون مردم به اینترنت باعث ایجاد تغییرات مهم جهانی در تفکر و موقعیت استراتژیک شده است. به نظر می‌رسد که هر روزی که می‌گذرد، برخی از ابزارهای جدید فناوری ظاهر می‌شوند و انقلابی در زندگی ما ایجاد می‌کنند که این انقلاب در تمامی حوزه‌ها دیده می‌شود و در این

ادامه مطلب ...
بازاریابی آنلاین

بازاریابی اینترنی در کسب و کار شاید با دیدن یا شنیدن عبارتی مثل ” بازاریابی اینترنتی” به فکر فرو روید و شما را به یاد وب سایت و یا چیز های دیگری مانند شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها، بیندازد. گزینه هایی که نام برده شدند همگی قطعاتی از پازلی هستند که با قرارگیری در کنار هم مجموعه عظیمی را شکل می دهند. این مجموعه، به عنوان بازاریابی اینترنتی شناخته می شود. برای به کار بردن بازاریابی اینترنی در کسب

ادامه مطلب ...

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا