فراتر از مرزها!
مثل یک بازیگر جهانی توانمند با رقبای بینالمللی رقابت کنید.
ورود به بازارهای بینالمللی، گام بزرگ و مهمی برای هر کسبوکاری محسوب میشود. سئو بینالمللی، ابزاری عالی، نسبتا ارزانتر از سایر ابزارها، مقیاسپذیر و کاملا موثر برای رسیدن به بازارهای خارجی و بهدست آوردن مشتریانی جهانی است. فرقی نمیکند هدف شما حضور در بازار یک منطقه خاص است و یا بازارهای سراسر جهان را هدف گرفتهاید، مهم این است که توانایی سئو دو یا چند زبانه را داشته باشید تا بتوانید بهبهترین شکل از مزایای آن استفاده کنید.
سئو سایت در کانادا
اگر قرار است کسبوکار خود را بهکاربران کانادایی معرفی کنید، باید تلاش کنید ترافیک ورودی بخش کانادایی سایت شما از تورنتو، ونکوور و دیگر شهرهای این کشور تأمین شود. البته تمام فعالیتها روی سایت شما نیز باید از سیستمی با آیپی کانادا انجام شود تا از نظر فنی و یا قوانین محلی دچار مشکل نشوید.
سئو سایت در اروپا
کسبوکارهایی که قصد فعالیت در بازار کشورهای اروپایی را داشته باشند، میتوانند با استفاده از سئو بین المللی، ترافیک ورودی را از سوی کاربران اروپایی به سمت سایت خود هدایت کنند.فعالیت در سطح گستردهای مثل یک منطقه یا قاره، محدودیتهای متنوعتری دارد. با این حال این مسأله بسته به کشور یا زبان میتواند متفاوت باشد.
سئو سایت در استرالیا
استرالیا همیشه مقصد جذابی برای صادرات محصولات و خدمات بوده است.از آنجا که زبان مردم این کشور انگلیسی است، با استفاده از سئو انگلیسی میتوانید سایت خودتان را به تمام کاربران این منطقه معرفی کنید.آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا سابقه ارائه خدمات سئو سایت به کسبوکارهای استرالیایی متعددی را در کارنامه دارد.
سئو سایت در ترکیه
جمعیت ایرانیان استانبول، ازمیر و دیگر شهرهای این کشور و مبادلات بازرگانی بین دو کشور مدتهاست ترکیه را به یکی از شرکای تجاری مهم ایران تبدیل کرده است.علاوه بر این، کشور ترکیه به نوعی دروازه ورود به بازرهای جهانی برای بسیاری از کسبوکارهای ایرانی محسوب میشود.از یاد نبرید به جز سئو انگلیسی، سئو ترکی هم از فرصتهای شما در این کشور است!
سئو سایت در امارات
دبی دیگر آن شهر بیابانی سالهای دور نیست و یکی از شریانهای اصلی تجارت بینالمللی محسوب میشود.به همین دلیل بسیاری از کسبوکارهای ایرانی بهدنبال حضور در بازار این کشور و دیگر امیرنشینهای حاشیه خلیج فارس هستند.موضوعی که باعث شده بازار سئو سایت در امارات بهشدت داغ شود. با سئو سایت عربی همین امروز سهم خود را از تجارت دبی، شارجه و ابوظبی مطالبه کنید!
اهمیت سئو برای کسب و کارهای بین المللی
اگر هدف شما بازاریابی دیجیتال و برندینگ در بازارهای جهانی است، سئوی بینالمللی یک ابزار غیرقابل چشمپوشی برای شماست. این ابزار میتواند برای افزایش تقاضای خدمات یا محصولات شما در بازارهای جهانی بسیلار مفید باشد. هر چه افراد بیشتری از سراسر جهان پیشنهادات شما را ببینند، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود. چه چیزی بهتر از یک سایت بینالمللی برای شناساندن خدمات و محصولات شما مفید خواهد بود؟
با استفاده از ابزار قدرتمندی بهنام سئو، میتوانید خود را بهعنوان یک کسبوکار بینالمللی به گوگل معرفی کنید. بعد از آن جذب بازدیدکنندگان از یک کشور خاص یا کلیه افرادی که بهدنبال محصولی با یک زبان خاص هستند راحتتر صورت میگیرد. این کاری است که یک شرکت سئو بین المللی میتواند برای شما انجام دهد.
برندهایی که افتخار اعتماد آنها را داشتهایم
تجربه شما از خدمات آژانس بازاریابی ترا
کیفیت کار ما را از زبان مشتریانمان بشنوید!
من حدودا 2 سالی هست که از خدمات ترا استفاده میکنم . واقعا در پشتیبانی عالی هستند. در این مدت اگر هم به مشکلی برخورد کردیم تیم پشتیبانی ترا با سرعت و دقت بالا بهمون کمک کردند از طرف دیگه تیم طراحی سایت و تیم سئوی فوق العاده خوب و هماهنگی دارند که خیلی خوب تونست به ما کمک کنه.
شرکت ترا طراحی سایت و سئو شرکت نگین تجارت شرق را با دقت و سخت کوشی فراوان انجام داده است. بر این اساس و با توجه به شناختی که اینجانب از شرکت ترا دارم، این شرکت را قویا در تمامی ابعاد فوق توصیه می کنم. تردیدی ندارم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت فراوان شرکت ترا خواهیم بود.
حتی وقتی 12 شب با مشکل فنی مواجه میشدیم ترا پاسخگوی مشکل ما بود. برای یک استارت آپ مثل خط و خال، همکاری با ترا نقطه ی اتکایی بوده و هست.
تجربهی برونسپاری کار سنگین دواپس (DevOps) برای صرافی ارز دیجیتالمان به تیم بسیار حرفهای، بیدردسر، آنتایم و مقرونبهصرفهی ترا، خیالمان را از هر جهت برای همکاریهای آتی با این تیم راحت کرد.
آیا از ضرورت سئو انگلیسی برای کسبوکار خود اطمینان دارید؟
بیش از ۱ میلیارد نفر از کاربران اینترنت، انگلیسیزبان هستند یا تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند. این بیش از ۲۵ درصد کاربران اینترنت را تشکیل میدهد. علاوه بر این بیش از ۶۰ درصد محتوایی که در اینترنت وجود دارد هم به این زبان تولید شده است. بنابراین با راهاندازی نسخه انگلیسی سایت خود، پنجره تازهای را به سمت بازارهای جهانی باز خواهید کرد.
اما ساخت یک سایت انگلیسی زبان، فقط یکی از مراحل پیش روی شما است. اگر شما هم به فکر گسترش کسبوکارتان هستید، سئو بین المللی میتواند نقطهی آغاز خوبی باشد. ما در آژانس سئو بین المللی و دیجیتال مارکتینگ ترا همراه شما خواهیم بود تا به اهداف خود سریعتر نزدیک شوید!
برای مشاوره سئو محلی و دیگر خدمات بهینه سازی موتورهای جستجوگر، همین امروز با ما تماس بگیرید!
سئو فارسی، فقط کاربران فارسی زبان را هدف قرار میدهد و عمده ترافیک ورودی را از داخل کشور فراهم میکند. اما در سئو سایت بین المللی شما به کاربران دیگر بازارهای جهان احتیاج دارید و باید ترافیک از یک یا چند کشور خاص به سمت سایت شما هدایت پیدا کنند.
سایتها و محتوایشان توسط تکنیک شناخته شدهای بهنام SEO برای موتورهای جستجویی مثل گوگل بهینه میشوند. هدف سئو جهانی، افزایش ترافیک ارگانیک سایت شما در یک منطقه جغرافیایی با زبانهای مختلف (سئو انگلیسی یا سئو چند زبانه) است.
سئوی بینالمللی به موتورهای جستجوی کشورهای دیگر اجازه میدهد تا بهسرعت سایت شما را پیدا کنند. بهلطف همان، مخاطبانی نیتیو (Native) از همان کشور هدف را بهدست بیاورید. به یاد داشته باشید سئو بین المللی خصوصا در وب انگلیسی کاملا متفاوت از سئو در وب فارسی است.
اگر تصمیم به فعالیت و گسترش کسبوکار خود در کشورهای دیگر دارید، باید مثل یک بازیگر جهانی با رقبای خارجی خود رقابت کنید.
نحوه انجام خدمات سئو بین المللی در آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا
برای آنکه بتوانید کسبوکار خود را به سایر کشورها صادر کنید و رتبه اول گوگل در کشورهای خارجی را بهدست بیاورید، لازم به ساخت وب سایت حرفه ای و رعایت اصول سئو چندزبانه است. اما شما نمیتوانید با محتوا، کلمات کلیدی و هاست و دامنه ایرانی، کاربران خارجی زبان را بهدست بیاورید.
اینجاست که سئو بین المللی مطرح میشود و به شما اجازه میدهد با استفاده از چندین تکنیک و ابزار و همینطور تولید محتوا به زبان خارجی، بتوانید کسبوکار خودتان را به کاربران دیگر کشورهای جهان معرفی کنید. اما اگر سئو چند زبانه بهدرستی پیاده نشود، میتواند به سایت شما ضرر هم بزند.
بههمین دلیل توصیه میکنیم برای تدوین استراتژی سئوی بین المللی سایت خود، حتماً از خدمات یک آژانس سئو بین المللی معتبر و باتجربه کمک بگیرید.
گام اول؛ هدفگذاری مخاطبان
قبل از شروع هر کاری، شما باید اهداف و منطقه جغرافیایی مخاطبان کسبوکارتان را بشناسید. برای این کار میتوانید از تجربیات متخصصان حوزه سئوی بینالمللی که روی سایتهای جهانی کار کردهاند، استفاده کنید.
تنها یک آژانس سئو بین المللی با تجربیات جهانی موفق میتواند بهترین راهنمای شما باشد.
گام دوم؛ خلق محتوای مناسب برای مخاطبان محلی
تولید محتوا بومی (Native) که بهطور کامل با زبان مردم یک کشور خارجی سازگاری دارد، یکی از مهمترین مراحل سئو جهانی است. استفاده از ابزارهایی مثل Google Translate یا نویسندگان بیتجربه برای خلق محتوای نیتیو خارجی، میتواند در همین مراحل ابتدایی، کسبوکار شما را نابود کند.
بنابراین حتماً باید از متخصصان این امر کمک بگیرید که میتوانند محتوایی درجه یک با زبان منطقه مردم مورد نظر شما را تولید کنند.
اگر برند بزرگی داشته باشید، نیازمند تولید محتوای چندملیتی هستید. ولی عموم کسبوکارهای متوسط و کوچک فقط توان حضور در یک کشور دیگر را دارند. بههمین خاطر تولید محتوای انگلیسی را انتخاب میکنند یا فقط به زبان فارسی و زبان کشور مقصد، محتواهایشان را تولید میکنند.
گام سوم؛ آنالیز کلمات کلیدی رقابتی محلی
اهمیت کلمات کلیدی در زبانها و مناطق جغرافیایی مختلف، میتواند متفاوت باشد. بهطور مثال اگر یک عبارتی در زبان فارسی مهم است و رقابت زیادی روی آن میشود، ممکن است در دیگر کشورها، برای کاربران چندان جذاب نباشد.
بههمین خاطر باید با استفاده از ابزارهایی که وجود دارد، تحقیقات کاملی روی کلمات کلیدی مهم و رقابتی آن کشور انجام شود.
گام چهارم؛ پیادهسازی استراتژی جامع سئو بین المللی
در نهایت باید فرآیند سئو بین المللی روی سایت شما پیادهسازی شود. بعد از تحلیل اطلاعات موجود، یک استراتژی سئوی بین المللی برای شما برگزیده میشود.
سئو جامع جزو مهمترین خدمات سئو سایت است و شامل تمام فعالیتهایی میشود که باعث ایندکس کردن صفحات سایت شما در گوگل کشورهای خارجی میشود را در بر میگیرد. مهمترین این فعالیتها، شامل این موارد هستند:
انتخاب دامنه و هاست مناسب سایت بینالمللی
ابزارهای نرم افزاری سئوی بینالمللی
تکنیک های سئو سایت بین المللی
سیستم CMS محتوای بین المللی
گام چهارم؛ تکنیک های سئو سایت بین المللی
اهمیت کلمات کلیدی در زبانها و مناطق جغرافیایی مختلف، میتواند متفاوت باشد. بهطور مثال اگر یک عبارتی در زبان فارسی مهم است و رقابت زیادی روی آن میشود، ممکن است در دیگر کشورها، برای کاربران چندان جذاب نباشد. بههمین خاطر باید با استفاده از ابزارهایی که وجود دارد، تحقیقات کاملی روی کلمات کلیدی مهم و رقابتی آن کشور انجام شود.
استفاده از User Agent و تشخیص آی پی کاربران
با تشخیص آی پی و User Agent کاربر، سایت شما میتواند محل زندگی آن کاربر را شناسایی کرده و محتوای سایت شما را متناسب با زبان آن کاربر، برایش بهنمایش بگذارد. اگر بتوانید بهدرستی این روش را پیادهسازی کنید، نرخ تبدیل سایت شما افزایش چشمگیری پیدا میکند و باعث کاهش نرخ پرش خواهد شد.
استفاده از تگ Hreflang
مشکلی که صاحبان سایتهای چند زبانه دارند، تکراری شناختن محتوای آنها توسط گوگل است. بهطور مثال اگر از تصاویر و لینکهای مشابهی در دو زبان مختلف سایت خود استفاده کنید، احتمال اینکه یکی از آنها تکراری شناخته شود بسیار است. در نتیجه گوگل آن را در فهرست نتایج جستجو نمایش نخواهد داد. راه حل، استفاده از تگ Hreflang است.
سیستم CMS محتوای بین المللی
انتخاب یک CMS مناسب، اهمیت بسیار زیادی در سئوی سایت شما دارد. در واقع سیستم مدیریت محتوایی که انتخاب میکنید، باید توانایی مدیریت سایتهای چند زبانه یا دو زبانه را داشته باشد.
همین امروز پروپوزال مورد نیازتان را بهصورت رایگان دریافت کنید.
برای دریافت پروپوزال و قیمت خدمات سئو بین المللی برای کسبوکارهای انگلیسی، چند زبانه و با هدف تجارت خارجی میتوانید از مشاوره آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا به صورت رایگان بهرهمند شوید. کافیست با ثبت «درخواست مشاوره»، اطلاعات و نیازهای خود را برای ما ارسال کنید.
ما برنامه پیشنهادی خود را در کوتاهترین زمان ممکن، بعد از نیازسنجی و تحلیلهای لازم، به شما ارائه خواهیم داد.
سوالات متداول
بهترین راه بازاریابی بین المللی و ارتباط با مشتریان خارجی چیست؟
سئو بین المللی، کم هزینهترین، کارآمدترین و بهترین راه شما برای حضور در بازارهای جهانی و کسب مشتریانی از سراسر جهان است.
آیا میتوان برای خدمات سئو بین المللی به شرکتهای ایرانی اعتماد کرد؟
شما باید فقط به شرکتهایی اعتماد کنید که سالها تجربه در این زمینه دارند و پروژههای بینالمللی متعددی را با موفقیت به پایان رساندهاند. یکی از آنها، آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با بیش از ۱۰ سال سابقه بین المللی موفق است.
در بازاریابی بین المللی سئو مهمتر است یا شبکه های اجتماعی؟
سوشیال مارکتینگ میتواند بخش مهمی از سئو باشد. بنابراین لازم است که در استراتژی سئوی بین المللی خود حتماً استفاده از شبکههای اجتماعی محبوبی مثل فیسبوک، اینستاگرام و توییتر را هم بگنجانید.