خدمات پشتیبانی سایت

ما مراقب وبسایت شما هستیم تا شما روی کسب و کارتان تمرکز کنید.

وبسایت شما برای کسب و کارتان حیاتی است

وبسایت شما به عنوان بخشی از دارایی کسب و کارتان می تواند بعنوان یک پایگاه شبانه روزی برای جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد عمل کرده و اعتبار برند شما را افزایش دهد. همچنین بعنوان یک کانال ارتباطی موثر می تواند شما را به تامین کنندگان، خریداران، کارمندان بالقوه جدید و … متصل کند. طبیعتا بازدید کنندگان در صورتی که با هر گونه مشکلی در وبسایت شما مواجه شوند احتمال ترک برند شما افزایش می یابد و چه بسا خطا های فاحش در وبسایت می تواند به اعتبار برند و فروش شما آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

support1
دلیل اصلی نیاز به نگهداری سایت

پیشگیری از قطعی سایت، بروز حفره های امنیتی و خطاها در سایت

چرا باید از وبسایت نگهداری کرد؟

وبسایت شما فارغ از اینکه توسط چه تیمی و با چه تکنولوژی طراحی شده باشد، همواره  نیاز به تیمی برای نگهداری  و به روز رسانی دارد تا در ابعاد مختلف به آن رسیدگی کنند. در غیر این صورت ممکن است:

  • وبسایت شما به دلایل مختلف کند شده و موجب کاهش رضات مشتریان و افت رتبه در گوگل شوید.
  • وبسایت شما توسط رقبا و یا هکر ها هک شده و اطلاعات شما و کاربرانتان در اختیار عموم قرار گیرد
  • وبسایت شما بدون بروز رسانی های نرم افزاری و امکانات جدید از رقبا عقب مانده و مشتریانتان را از دست بدهید.
  • وبسایت شما با یک اشتباه اپراتور یا یک تغییر از سمت شرکت ارائه دهنده هاستینگ یا بسیاری از دلایل دیگر از کار بیافتد و حتی ممکن است دیگر به اطلاعات قبلی دسترسی پیدا نکنید.
ضعف اصلی این روش

هدر دادن زمان زیادی از نیروی کاری و نیاز به نیروی متخصص

خودتان انجام می دهید؟

ممکن است فکر کنید نگهداری وبسایت را به یکی از کارمندانتان بسپرید. بروز رسانی پی در پی، بکاپ گیری منظم، چکاپ ها دوره ای امنیتی و افزودن قابلیت های پیچیده، رفع مشکلات هاست و خرابی ها و … حتی درصورت توانایی، زمان زیادی از کارمندان شما خواهد گرفت و نتیجتا بخشی از ظرفیت کارمندانتان برای تمرکز بر روی ارتقای برند را از دست می دهید. از طرفی استخدام یک یا چند نیروی با تجربه وبسایت ممکن است بسیار هزینه بر باشد.

در تیم ترا تمامی اعضا با وسواس زیاد و از بین چندین متخصص با سابقه و درطی مصاحبه های فراوان انتخاب شده اند. دقت کنید که حتی استخدام یک نفر معادل این افراد برای شما چند برابر هزینه در پی خواهد داشت. مشتریان بین المللی ترا در قاره های اروپا و امریکا نیز نشان دیگری از دانش و مهارت تیم ما است.

مزیت پشتیبانی توسط ترا

ارتقا و نگهداری مداوم وبسایت توسط یک تیم حرفه ای

چرا پکیج پشتیبانی وبسایت ترا؟

ما در شرکت ترا پس از بررسی نیاز های شرکت های کوچک و متوسط، جامع ترین پکیج نگهداری وبسایت را تهیه کرده ایم تا شما مطمئن باشید تمامی نیاز های مرتبط با وبسایتتان توسط یک تیم بسیار حرفه ای مدیریت می شود. در پکیج های نگهداری وبسایت ترا، نه تنها نگرانی های شما از هر گونه پیگیری قطعی و کندی وبسایت برطرف می شود بلکه بصورت ماهیانه امکان افزودن قابلیت ها و صفحات جدید به وبسایت خواهید داشت. بعبارت دیگر، شما در هر ماه برای ساعاتی یک تیم حرفه ای توسعه وبسایت را در اختیار خواهید داشت تا به صورت پیوسته و با خیالی راحت بتوانید وبسایت خود را ارتقاء دهید.

به عنوان مثال ممکن است شما کمپین های مختلفی به مناسبت های مختلف تدارک ببینید و برای هر کدام نیاز به طراحی یک لندینگ پیج (صفحه فرود( داشته باشید تا مشتریان جدیدی بدست آورده و یا مشتریان قبلی را مجددا ترغیب به خرید کنید. یا ممکن است در وبسایت رقبا ویژگی جدیدی را مشاهده کنید که در وبسایت شما وجود ندارد. همینطور ممکن است بخواهید مسیر هایی که کاربران میخواهند پس از ورود به وبسایت انجام می دهند را اصلاح کنید. با داشتن پکیج نگهداری وبسایت ترا، همه این نیاز ها مرتفع شده و می توانید با خیالی آسوده روی کسب و کارتان تمرکز کنید.

خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی ترا

مانیتورینگ Real Time

بروز رسانی محتوا

اختصاص تیم طراحی سایت بصورت ماهیانه

بروز رسانی Theme، Plugins، Web Server و PHP

امنیت وبسایت

بکاپ دوره ای

پکیج های نگهداری و توسعه وبسایت ترا

پکیج نگهداری وبسایت مگا (پایه)

4،500،000 تومان ماهانه
  • 6 ساعت در ماه توسعه وبسایت وردپرسی
  • 8 ساعت کاری SLA
  • مدیریت سرویس های SSL و DNS
  • رفع خطاهای احتمالی وب سایت در سرچ کنسول
  • مدیریت سرویس ایمیل ها
  • به روزرسانی نسخه های نرم افزاری و یا امنیتی وبسایت
  • بکاپ ماهانه
  • چکاپ امنیتی هر 3 ماه یکبار
  • تعامل با شرکت ارائه دهنده هاستینگ و پیگیری خرابی های سمت سرور
  • مدیریت و بهینه سازی CDN
  • مشاوره و شرکت در جلسات پلنینگ – 2 ساعت در ماه

پکیج نگهداری وبسایت گیگا

6،000،000 تومان ماهانه
  • 12ساعت در ماه توسعه وبسایت وردپرسی
  • 8 ساعت کاری SLA
  • مدیریت سرویس های SSL و DNS
  • رفع خطاهای احتمالی وب سایت در سرچ کنسول
  • مدیریت سرویس ایمیل ها
  • به روزرسانی نسخه های نرم افزاری و یا امنیتی وبسایت
  • بکاپ هفتگی
  • چکاپ امنیتی ماهانه
  • تعامل با شرکت ارائه دهنده هاستینگ و پیگیری خرابی های سمت سرور
  • مدیریت و بهینه سازی CDN
  • مشاوره و شرکت در جلسات پلنینگ – 4 ساعت در ماه
  • مانیتورینگ Real Time
محبوب ترین

پکیج نگهداری وبسایت ترا

8،000،000 تومان ماهانه
  • 20 ساعت در ماه توسعه وبسایت وردپرسی
  • 4 ساعت کاری SLA
  • مدیریت سرویس های SSL و DNS
  • رفع خطاهای احتمالی وب سایت در سرچ کنسول
  • مدیریت سرویس ایمیل ها
  • به روزرسانی نسخه های نرم افزاری و یا امنیتی وبسایت
  • بکاپ هفتگی
  • بکاپ گیری روی 2 مدیوم مختلف
  • چکاپ امنیتی ماهانه
  • تعامل با شرکت ارائه دهنده هاستینگ و پیگیری خرابی های سمت سرور
  • مدیریت و بهینه سازی CDN
  • مشاوره و شرکت در جلسات پلنینگ – 4 ساعت در ماه
  • مانیتورینگ Real Time

در تیم ترا همواره مشتریان بعنوان تیم داخلی تلقی شده و راهکارها بر اساس صداقت و دلسوزی ارائه می گردند تا همواره روابط مستحکم و بلند مدت با مشتریان برقرار باشد. اعلام نظرات و پیشنهادات شما قطعا در بهبود کیفیت خدمات ما موثر است.

نظر مشتریان

درخواست مشاوره سریع

با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا بصورت رایگان مشورت کنید!

Tera_logo_1

سوالات متداول

بطورکلی هر فعالیتی که به افزایش بازدید وب سایت و قرارگیری در صفحات نخست گوگل در کلمات کلیدی مهم می انجامد را سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو گویند

فقط کافی است با آژانس ترا تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

بله سئو یک روش قانونی محسوب می شود. موتور های جستجو تنها اقداماتی را که در جهت تکنیک سئو کلاه سیاه هستند را جریمه می کند.

گوگل و دیگر موتور های جستجو از مالک وب سایت ها درخواست دارند که به وسیله سئو، محتوای مدنظر کاربران را ایجاد کنند. اما باید از قانون موتور های جستجو نیز پیروی کنید. و در صورت عدم توجه به قوانین آن ها، موتور های جستجو این اختیار را دارند که وب سایت شما را از ایندکس و نتیجه جستجویشان حذف کنند.

به طور خلاصه گوگل و سایر موتورهای جستجو آن دسته وب سایت هایی که از روش سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند.

سئو کلاه سیاه زمانی مورد توجه سئوکاران و وب مستر ها بوده است اما گوگل موفق شد آن ها را شناسایی و با به دست آوردن الگوریتم هایی که پیوسته بروز رسانی می شود نتایج به وجود آمده از این روش را از نتایج جستجو حذف کند.

همانطور که گفته شد بطورکلی هر فعالیتی که از روش های غیرمتعارف درصدد فریب موتورهای جستجو برآید سئوی کلاه سیاه اطلاق می شود. سئوی کلاه سیاه اگرچه ممکن است بصورت موقت باعث بهبود رتبه وب سایت شود ولی هرگز در طولانی مدت نمی تواند آورده ای برای کسب و کار شما داشته باشد.

یکی از محبوب ترین و بهترین ابزار ها برای به دست آوردن آمار های آغازین و نظارت بر ترافیک و تجمع وب سایت ها، گوگل انالیتیکس است. نکته جالب هم رایگان بودن آن هست.

ابزار کنترل رتبه سایت، از دیگر ابزار های مهم برای وبمستر ها در نتایج جستجو است. این دسته از ابزار ها به شما کمک می کنند تا تغییرات رتبه یک وب سایت را در قالب نمودار مشاهده کنید. همچنین می توانید تلاش های سئو بر روی سایت خود را ببینید.

متخصصین سئو را یک بازاریابی بلند مدت توصیه کرده اند و عقیده دارند که  تلاشی یک باره نیست .مالکان باید دائما بر روی وب سایت خود و رتبه آن نظارت کنند.

به علت تغییرات دائم در سایت، بروزرسانی موتور های جستجو، فعالیت رقبا، سئو نیازمند فعالیت مدام و مستمر است. در اغلب کسب و کار ها سئو نسبت به دیگر تکنیک های بازاریابی دارای بازگشت سرمایه زیادی است.

لزومی ندارد. اگر چه برای  رسیدن به نتیجه بهتر و سریع تر استخدام فرد یا شرکتی برای برونسپاری سئو موثر است، اما این کار هزینه هایی را به همراه دارد.

در صورت تصمیم گیری برای خرج هزینه بر روی خدمات، اخرسر همه چیز به بازگشت سرمایه منجرب می شود. اگر به این نتیجه رسیدید که استخدام فرد سئو کار از یک جایی به بعد برایتان سود آور است پس این کار را انجام دهید.

اگر هزینه خدمات سئو زیاد است و شما از عهده آن بر نمی آیید روش های ارزان تری مثل آموزش سئو و استفاده از افزونه های آن وجود دارند که می توانید جایگزین کنید. نکته ای که بهتر است بدانید این است که استفاده از افزونه ها نیازمند آگاهی کاملی از مقوله سئو دارد.

روش های سئو کلاه سیاه سعی می کنند به صورت مصنوعی وب سایتی را به جایگاه بالا تر برسانند. مثلا به وجود آوردن ابزار هایی برای ورود لینک های زیاد و متنوع در صفحات، استفاده زیاد و بیهوده از کلمات کلیدی و ساخت شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) به همین منظور استفاده می شود.

بله url بر روی سئو و رتبه وب سایت تاثیر خواهد گذاشت. در انتخاب url باید دقت کنید، به طوری که کوتاه بوده و خواندن آن آسان و راحت در یک نگاه افراد باشد.

تحقیقاتی که روی یک وب سایت مشهور به نام Quicksprout انجام شد، به این نتیجه رسیدند که url هایی که با طول 35 تا 40 کاراکتر هستند در نتایج بالای جستجو سهم زیادی دارند.

ابزاری است که توسط گوگل ساخته شده است که داده هایی که مربوط به ترافیک وب سایت است را گزارش می دهند. مکان جغرافیایی شخص، تعداد صفحات بازدید شده و میانگین حاضر شدن کاربران از مهم ترین پارامتر های گزارش شده است.

گوگل به وسیله ربات به وب سایت شما پی می برد. این ربات ابزاریست که وب سایت ها را جستجو کرده و سایت ها و محتوا های تازه را می یابد و به همین ترتیب به ایندکس گوگل می افزاید.

متا تگ درواقع توضیحی در مورد صفحه به شما می دهد و شما  می توانید آن را در قالب کد html مشاهده کنید و در ظاهر صفحه قبل رویت نیست . متا تگ های مشهور عبارتند از: title، robots، description

طبق تحقیقات انجام شده و گزارشات متخصصین سئو، گوگل متکی به متا تگ ها در رتبه بندی صفحات نیست.

وظیفه متا تگ ها دادن اطلاعات صفحه به موتور های جستجو است. با جمع آوری اطلاعات بیشتر برای وب سایت ها  می توان به بیشتر شدن نرخ کلیک آن امیدوار شیم.

متا تگ ها به طور غیر مستقیم در رتبه بندی تاثیر داشته و همچنین در سئو اهمیت دارد.

نقشه سایت با فرمت XML است که به موتور های جستجو کمک می کنند تا مطالب و اطلاعاتی در مورد آخرین روز بروزرسانی خبر دار شده و از مهم ترین صفحات سایت شما برای ایندکس آگاه شود. این نقشه تشکیل شده از لیست url های مهم و اطلاعات دیگر است.

ریدایکرت 301 به معنای انتقال دائم و همیشگی محتوای یک یو آر ال به یک یو آر ال دیگر است. شما با ایجاد ریدایرکت اطمینان می یابید که کاربران زمانی که به لینک های قدیمی کلیک کنند، صفحات جدید سایت برای آن ها باز می شود.

دلایل زیادی وجود دارد که در برخی مواقع یک صفحه دارای چندین url متفاوت است. برای مثال سایت www.example.com و example.com هر دو دقیقا بیانگر یک صفحه برای افراد است. این موضوع اهمیت زیادی برای کاربران ندارد ولی موتور های جستجو انتظار دارند که هر url از محتوای متفاوتی برخوردار شود.

مسئله دیگری که وجود دارد وقتی یک سایت دارای چندین url است، احتمال جریمه شدن از طرف جستجو وجود دارد، زیرا آن ها فکر می کنند که شما یک محتوای تکراری در صفحات مختلف ایجاد کرده اید و قصد شبیه سازی را دارید. برای حل این مشکل باید به سراغ لینک کانونیکال بروید.

در واقع لینک کانونیکال به معنی ریدایرکت url ها برای موتورهای جستوجو است که نسخه ای از url یک محتوا را در نتایج حاصل از جستجو نمایان می کند که این به عنوان لینک کانونیکال بیان شده است.

با دقت کردن به تغییرات گوگل در سال های گذشته، گوگل موضوع مشاهده سایت در موبایل را در اولویت قرار داده است. اگر وب سایتتان در موبایل به خوبی نشان داده نشود، احتمال این که رتبه در جستجو موبایلی کاهش یابد وجود دارد.

در حالت کلی بخواهیم بیان کنیم، استفاده از دستگاه های موبایل رو به پیشرفت، بهینه سازی وب سایت برای آن ها مهم و ضروری است.

تحقیقات و مطالعات زیادی در این باره صورت گرفته که وب سایت ها در نتایج جستجو حاوی 2000 کلمه است. از علت های این مسئله می توان به علاقه زیاد افراد به مطالبی  که به صورت عمیق و کامل به موضوع مدنظر آن ها پرداخته است اشاره کنیم.

بله شبکه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر می گذارد. محتوا هایی که توانایی اشتراک گذاری زیادی را دارند، لینک های زیادی را از پلتفرم ها دریافت کرده و این موضوع از دیدگاه موتور های جستجو به معنای بالا بودن کیفیت محتوا است.

آشنایی با برنامه نویسی و همچنین کد های رایج در وب سایت ها، مهارت شما را در سئو بیشتر می کند ولی با این حال داشتن دانش کدنویسی امری ضروری نیست. مهم تر کاری که باید انجام دهید این است که باید از پشت پرده نحوه چگونگی کار وب سایت و واکنش های موتورهای جستجو به تغییرات اعمال شده هوشیار شویم.

لینک هایی هستند که در دیگر وب سایت ها به وب سایت شما داده شده است.

این لینک ها در واقع میزان محبوبیت شما را در وب سایت نمایش می دهد. بک لینک ها با افزایش رتبه منجرب جذب ترافیک از موتور های جستجو می شود.

بک لینک های با کیفیت از دیدگاه گوگل می تواند علتی برای رتبه بهتر یک سایت در نتایج حاصل از جستجو است.  همان طور که برایتان بیان کردیم هر گونه شبیه سازی در این کار موجب جریمه شدن سایت خواهد شد.

شما با خرید بک لینک می توانید افزایش رتبه به صورت موقتی را مشاهده کنید، اما از نظر گوگل بک لینک زمانی موثر است که به طور طبیعی و فقط با هدف ایجاد ارتباط بین محتوا های مشابه به وجود آمده باشند.

لینک های داخلی باعث می شوند کاربران از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شوند و در بهینه سازی ساختار وب سایت تاثیر به سزایی دارند.

لینک های خارجی باعث می شوند کاربران از یک صفحه از دامین شما به صفحه دیگر از دامینی دیگر انتقال شوند.

بک لینک به لینک هایی اطلاق می شود که از دیگر دامین ها به دامین شما داده می شود.

متن جایگزین توصیفی از عکس در زمان عدم بارگذاری آن را نمایان می کند و همچنین باعث نمایش خوب و بهتر وب سایت در نتایج حاصل از جستجو تصویری می گردد.

امیدواریم با مطلعه این مقاله به جواب تمام سوالات خود در مورد سئو رسیده باشید و مطلب فوق برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

در رتبه وب سایت، فاکتور های متنوع و زیادی وجود دارد که در بعضی از آن ها شما توانایی مدیریت را ندارید. شمار بک لینک ها، کیفیت محتوا، قدمت دامنه و… از فاکتور های سئو هستند که می توانیم به آن ها اشاره کنیم. اگر شما تلاش به سزایی کردید ولی هیچ تغییری در وب سایت شما ایجاد نشد، صبر پیشه کنید و به تلاش برای تولید محتوای بهتر ادامه دهید تا سرانجام نتایج تلاش هایتان را مشاهده کنید.

برندهایی که افتخار اعتماد آن‌ها را داشته‌ایم