کمپین تبلیغاتی

کمپین‌هایی تبلیغاتی از چند تبلیغ مرتبط به یکدیگر که هدف و خلاقیت مشترکی دارند تشکیل می‌ شوند. کمپین‌های تبلیغاتی، برنامه‌هایی هستند که به واسطه چند کانال و ابزار رسانه‌ای برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شوند. یک کمپین شاید تنها یک موضوع خاص را بیان کند و یا بخواهد روی یک یا چند برند متمرکز باشد. ممکن است. کمپین‌های تبلیغاتی ممکن است در بازه‌های زمانی طولانی چند روزه یا چند ماه به انجام برسند.

هر یک از کمپین‌های تبلیغاتی بیانگر یک مفهوم و پیامی خاص هستند. هدف بسیاری از آن‌ها افزایش فروش محصولات است و سایر کمپین‌ها روی انتقال پیام متمرکز می‌شوند و تلاش می‌کنند که از این طریق شرکت مورد نظر را معرفی کنند، اما مهم‌ترین نکته‌ای را که باید بدانید این است که هدف اساسی هر از کمپین‌های تبلیغاتی، برندینگ برای کسب و کارها است.

Marketing
Campaigns

خدمات کمپین تبلیغاتی

ایجاد برندینگ

افزایش علاقه مندی کاربران

ماندگاری در ذهن کاربر

محتوای مناسب با برند

معرفی محصولات جدید

افزایش اطلاعات مشتریان

ادغام نام محصولات بر اساس احساس و شرایط

تبدیل بازخورد ناخوشایند به نظرات مثبت

  • نخستین و مهم‌ترین ابزاری که برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی انتخاب می‌کنیم، شبکه‌های اجتماعی می‌باشند. با توجه به استقبال چشم‌گیری که از این رسانه می‌شود، بهتر است که کمپین خود را در این فضا برگزار کنید. ما در آژانس ترا به صورت تخصصی روی برندینگ شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کار می‌کنیم.
یکی از خدمات کمپین تبلیغاتی ترا، استفاده از تبلیغات گوگل و پرداخت هزینه است. ما برای این که کلیدواژه‌های اصلی سایت که باعث می‌شود در فهرست نتایج گوگل قرار بگیرد، از این روش استفاده می‌کنیم.
برای کسب نتایج بهتر از تبلیغات و کمپین‌های خود می‌توانید روی سئو و بهینه سازی سایت خود کار کنید و برای رسیدن به صفحه اول محتوای مناسب در نظر بگیرید. برای این کار می‌توانید صفر تا صد سئوی سایت خود را به متخصصین سئوکار ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا بسپارید.
با توجه به اطلاعاتی که از کاربران شما در اختیار داریم می‌توانید از بازاریابی ایمیلی برای برگزاری کمپین تبلیغاتی کسب و کار شما استفاده کنیم.
یکی از مهم‌ترین خدمات کمپین تبلیغاتی ترا، استفاده از روش تبلیغات بنری و کلیکی است. در این روش بنر سایت شما را طراحی می‌کنیم و روی صفحات سایت‌های معتبر قرار می‌دهیم. هزینه این روش با احتساب تعداد کلیک انجام شده روی بنر مشخص می‌شود.
در این روش برای افزایش تعداد کاربر سایت شما و بهبود سئوی سایت رپورتاژ می‌نویسیم و محصولات شما را به طور کامل معرفی می‌کنیم و آن را در یک سایت پربازدید و البته معتبر قرار می‌دهیم.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

اگر در فضای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید، قطعاً با واژه کمپین تبلیغاتی مواجه شده‌اید، چرا که این مفهوم بسیار مهمی در حوزه بازاریابی بشمار می آید. کمپین‌های تبلیغاتی عواملی هستند که باعث شده‌اند، کسب و کارها در مسیر تبلیغات گسترده قرار بگیرند. شما در ساعات مختلف شبانه روز با تبلیغات برندهای مختلفی برخورد می‌کنید که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. تمامی این تبلیغات از یک یا چندین کمپین تبلیغاتی سرچشمه می‌گیرند. 

نظر مشتریان

اهداف کمپین‌های تبلیغاتی

با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی توسط برندها و سازمان‌های مختلف، مردم نسبت به محصولات جدید و خدمات پیرامون آن آگاهی پیدا می‌کنند و متوجه می‌شوند که کدام محصولات قرار است در چه تاریخی وارد بازار شود. بسیاری از مشتریان با کمپین‌های تبلیغاتی متقاعد می‌شوند و اقدام به خرید محصول می‌کنند. کمپین‌های تبلیغاتی شرایطی فراهم می‌کنند که کاربران به راحتی به محصولات جدید دسترسی داشته باشند.

آنالیز داده
guerrilla marketing

ارائه خدمات کمپین تبلیغاتی ترا چگونه است؟

تا به اینجا متوجه شده‌اید که ماهیت کمپین تبلیغاتی چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند. همان طور که مطالعه کردید می‌دانید که امکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های مختلف رسانه‌ای و فضاهای فیزیکی در یک کمپین امکان پذیر است. در ادامه فرآیند ارائه خدمات کمپین تبلیغاتی آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا را برای شما توضیح خواهیم داد.

برند شما را شناسایی می‌کنیم

شما به عنوان مدیر کسب و کار برای ثبت سفارش و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به ما مراجعه می‌کنید و موضوعات پیرامون تبلیغات را با ما در این میان می‌گذارید. کارشناسان ما در آژانس ترا در اولین مرحله از راه اندازی یک کمپین مناسب تبلیغاتی به بررسی ابعاد مختلف برند شما و محصولاتی که قرار است به فروش برسانید می‌پردازیم. قطعاً شما تبلیغات مرتبط با برندهای مختلف را در رسانه‌های مجازی مشاهده کرده‌اید، که کاربران به راحتی دیدگاه‌های ناخوشایند خود را اعلام می‌کنند، این موضوع بیانگر این است که برند شما قبل از شروع کمپین به خوبی بررسی نشده است.

ریسپانسیو

شناسایی کاربران

برخی از کسب و کار به علت بی توجهی نسبت به شناسایی مخاطبان در انجام کمپین‌های تبلیغاتی به نتایج مورد نظر خود دست پیدا می‌کنند. ما در این مرحله از شروع کمپین تبلیغاتی مخاطبان هدف شما را به طور دقیق بررسی و شناسایی می‌کنیم. در حقیقت به رسم پرسونای مخاطب برند شما می‌پردازیم. این مرحله نشان می‌دهد که شما باید بازار هدف شما در برگزاری کمپین تبلیغاتی شما چه کاربرانی هستند و کدام دسته از افراد باید پیام‌های تبلیغاتی شما را ببینند.

ما در این مرحله نسبت به کاربران شما شناخت پیدا می‌کنیم و متوجه می‌شویم که مناسب‌ترین کانال‌های رسانه‌ای جهت ارائه تبلیغات کسب و کار شما کدام اند. زمان مناسب برای انتشار تبلیغات و خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان شما شناسایی می‌شود. اگر نیاز باشد در برخی مواقع جهت شناسایی کامل بازار هدف شما، از راهکارهایی مانند ارائه پرسشنامه، مصاحبه و … استفاده می‌کنیم.

بودجه مورد نیاز برای دریافت خدمات کمپین تبلیغاتی

در چهارمین مرحله که بسیار مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، تعیین هزینه برای به انجام رساندن کمپین تبلیغاتی است. در این مرحله بودجه مورد نظر برای راه اندازی کمپین را تعیین می‌کنیم. با توجه به این بودجه و میزان هزینه‌ای که شما در نظر دارید، مشخص می‌شود که تبلیغات شما تا چه اندازه گستردگی دارد و برای انتقال پیام‌های آن باید از چه کانال‌هایی استفاده می‌شود.

بازاریابی عصبی
محتوای چندرسانه‌ای

ابزارها و رسانه‌های تبلیغاتی شما

ما در شناسایی مخاطبان و بررسی گروه‌های مختلفی از کاربران برای تعیین کردن بازار هدف عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذاریم و این باعث می‌شود که بتوانیم بهترین و مناسب‌ترین ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی را برای ارسال پیام انتخاب کنیم. در پنجمین مرحله از فرآیند برگزاری کمپین تبلیغاتی ترا، کاربردی‌ترین ابزار و شبکه تبلیغاتی مناسب را برای ارائه تبلیغات شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در صورت تأثیرگذاری بیشتر آن را به عنوان ابزار اصلی در نظر می‌گیریم.

مدیریت زمان برای انتشار تبلیغات

در ششمین مرحله زمان مناسب برای منتشر کردن تبلیغات را انتخاب می‌کنیم. با در نظر گرفتن تحقیقاتی که در مرحله شناخت مخاطب انجام دادیم، زمان مناسب برای انتشار تبلیغات بنا بر حضور مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های تبلیغاتی تعیین می‌کنیم. با شناسایی دقیق و کامل زمان‌های مناسب برای ارائه تبلیغات، زمان بندی می‌کنیم.

تولید محتوا

کمپین تبلیغاتی و معیارهای رسیدن به اهداف

بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می‌کنند، بعد از آغاز کمپین‌های تبلیغاتی، تمامی مراحل به اتمام می‌رسند و مخاطبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سراغ برند شما می‌آیند، اما این تصور اشتباه است. در حقیقت آغاز یک کمپین تبلیغاتی، شروعی است برای انجام فرآیندهای پیرامون آن که یکی از از مهم‌ترین آن‌ها در زمان آغاز کمپین، بررسی نتایج و میزان موفقیتی به‌دست آمده می‌باشد.

بهره مندی از خدمات کمپین تبلیغاتی ترا

اگر می‌خواهید کسب و کار شما به طور چشم‌گیری توسعه پیدا کند می‌توانید صفر تا صد کمپین تبلیغاتی خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا بسپارید. در پایان می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر تصمیم به ثبت سفارش دارید، بهتر است به صفحه خدمات کمپین تبلیغاتی ترا مراجعه نمایید با کارشناسان ما در پشتیبانی آژانس ترا مشورت کنید.

تولید محتوا

درخواست مشاوره سریع

با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا بصورت رایگان مشورت کنید!

Tera_logo_1

سوالات متداول

کمپین تبلیغاتی برنامه ای است که از طریق چندین شبکه رسانه ای و اجتماعی به انجام می‌رسد.

زیرا خدمات کمپین تبلیغاتی ترا تمامی روش‌های تبلیغاتی موثر در فضای اینترنت را در بر می‌گیرد.

تعیین بودجه برای کمپین‌های تبلیغاتی با توجه به میزان تبلیغات در رسانه‌ها، مجلات، فضای آنلاین و … بستگی دارد.

هر کدام از رسانه‌هایی که طرفداران کمپین و کسب و کار شما در آن فعالیت می‌کنند، بستر مناسبی برای انتشار تبلیغات می‌باشد.

منظور از زمان بندی یعنی مشخص کردن زمان‌هایی که کاربران از رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

بررسی فعالیت رقبا به شما کمک می‌کند تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و آن‌ها را تقویت کنید.