بین المللی شوید!
با طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه میتوانید خدمات و محصولات خود را به بیش از ۷ میلیارد ساکن کره زمین معرفی و کسبوکارتان را در سراسر جهان مارکتینگ کنید.
ساخت و طراحی وب سایت بینالمللی و خارجی، کلید ورود کسبوکارها به بازارهای جهانی است. شما با طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه میتوانید خدمات و محصولات خود را به بیش از ۷ میلیارد ساکن کره زمین معرفی و کسبوکارتان را به سراسر جهان صادر کنید. طراحی سایت بین المللی، کلید ورود کسبوکارها به بازارهای جهانی است.
ما در تیم طراحی وبسایت ترا، با طراحی یک ویترین اختصاصی و پیادهسازی راهکارهای سئو، به کسب و کار شما کمک میکنیم تا در بالای لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. از این طریق میتوانید مشتریان جدید خود را بهراحتی جذب کرده و قدرت برندتان را افزایش دهید.
جذب مشتری از سراسر جهان
با طراحی سایت خارجی میتوانید مشتریانی از سراسر جهان داشته باشید و در دیگر کشورها هم به بازاریابی بپردازید. اما یک سایت با زبان خارجی باید ویژگیها و امکاناتی داشته باشد که ملزم به رعایت آنها هستید.مثلا قوانین کپیرایتینگ در خیلی از آژانسها رعایت نمیشود و همین میتواند باعث ایجاد دردسر برای کسبوکار شما شود.
تجربه طراحی سایت بین المللی
ساخت سایت با قالب رایگان وردپرس نمیتواند انتخاب خوبی برای طراحی سایت خارجی باشد چرا که این قالبهای رایگان عموما پر از باگ و مشکل هستند.بنابراین مهم است که حتما برای طراحی سایت خود از یک شرکت معتبر و باتجربه، مثل ترا کمک بگیرید. آژانس ترا میتواند تجربیات چندین ساله خود در زمینه طراحی سایت بین المللی را در اختیار شما قرار دهد=
اهمیت و ضرورت تولید محتوا
شما نمیتوانید با محتواهای ماشینی و کپی شده که با مبلغ بسیار ناچیزی تولید میشوند، سایت بینالمللی موفقی داشته باشید.اینجاست که میتوانید ازتولید محتوا تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا برای تولید محتوای نیتیو (Native) استفاده کنید.قادر به تولید محتوا به ۹ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و غیره است
طراحی اصول و جذاب UI/UX
یکی از ویژگیهای مهم سایت «نمایش صحیح در تمامی مرورگرها» است. برخی از افراد ترجیح میدهند با گوشی هوشمند خود وبگردی کنند، در حالی که برخی دیگر با تبلت و برخی با کامپیوتر خود این کار را انجام میدهند.
بهینه سازی و سئو سایت بینالمللی
سئو سایت بینالمللی با سایتهای داخلی متفاوت است. سلایق و نیازهای مردم هر کشور با یکدیگر متفاوت بوده و باید درک درستی از رفتار کاربران داشته باشید.باید بدانید که باید در سایت خارجی شما روی چه کلمات کلیدی تمرکز شده و مبتنی بر آنها محتوا تولید شود.
ویژگیها و امکانات ترا در طراحی وب سایتهای بینالمللی
اینترنت، پتانسیل بسیار زیادی را برای دیده شدن در اختیار هر کسبوکاری قرار میدهد. فقط شما باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. با در اختیار داشتن یک سایت بینالمللی، مشتریان شما دیگر به کاربران ایرانی محدود نخواهد شد.
این بهمعنای عبور از ۸۵ میلیون کاربر ایرانی و رسیدن به بیش از ۷ میلیارد نفر کاربر جهانی و خلق فرصتهای کسب درآمد دلاری است.
طراحی وب سایت به زبانهای بینالمللی انگلیسی و عربی
با توجه به نزدیکی ایران به کشورهای عربزبان حاشیه خلیج فارس مثل امارات که مرکز تجاری مهمی در جهان محسوب میشود، ساخت و طراحی سایت بینالمللی به دو زبان انگلیسی و عربی، جزو پرتقاضاترین خدمات است.
اگر صاحب یک شرکت صادرکننده محصول هستید و به حضور در بازارهای حاشیه خلیج فارس فکر میکنید، حتما باید یک سایت عربی داشته باشید. سپس با تولید محتوای نیتیو به زبان عربی میتوانید با مخاطبان عربزبان سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و مشتریان بینالمللی جذب کنید.
اما مهم است که در کنار آن، حتما یک سایت به زبان انگلیسی هم داشته باشید. برای این کار میتوانید از طراحی سایت دو زبانه استفاده کنید. طراحی سایت بین المللی به زبان انگلیسی مزیتهای فراوانی دارد. شما با طراحی این سایت از حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی هم فراتر رفته و میتوانید محصولات و خدمات خود را به مردم سراسر جهان معرفی کنید.
تجربه شما از خدمات آژانس بازاریابی ترا
کیفیت کار ما را از زبان مشتریانمان بشنوید!
من حدودا 2 سالی هست که از خدمات ترا استفاده میکنم . واقعا در پشتیبانی عالی هستند. در این مدت اگر هم به مشکلی برخورد کردیم تیم پشتیبانی ترا با سرعت و دقت بالا بهمون کمک کردند از طرف دیگه تیم طراحی سایت و تیم سئوی فوق العاده خوب و هماهنگی دارند که خیلی خوب تونست به ما کمک کنه.
شرکت ترا طراحی سایت و سئو شرکت نگین تجارت شرق را با دقت و سخت کوشی فراوان انجام داده است. بر این اساس و با توجه به شناختی که اینجانب از شرکت ترا دارم، این شرکت را قویا در تمامی ابعاد فوق توصیه می کنم. تردیدی ندارم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت فراوان شرکت ترا خواهیم بود.
حتی وقتی 12 شب با مشکل فنی مواجه میشدیم ترا پاسخگوی مشکل ما بود. برای یک استارت آپ مثل خط و خال، همکاری با ترا نقطه ی اتکایی بوده و هست.
تجربهی برونسپاری کار سنگین دواپس (DevOps) برای صرافی ارز دیجیتالمان به تیم بسیار حرفهای، بیدردسر، آنتایم و مقرونبهصرفهی ترا، خیالمان را از هر جهت برای همکاریهای آتی با این تیم راحت کرد.
برندهایی که افتخار اعتماد آنها را داشتهایم
مراحل طراحی سایت بین المللی
ساخت و طراحی سایت کار آسانی نیست؛ بهخصوص زمانی که صحبت از ساخت و طراحی وب سایت بینالمللی و خارجی باشد. متخصصین آژانس ترا به شما کمک میکنند تا به بهترین صورت از عهده این کار بربیایید.
گام اول؛ خدمات هاستینگ و دامنه
انتخاب هاستینگ بین المللی
اولین و مهمترین گام در طراحی سایت چند زبانه، تهیه خدمات هاستینگ و دامنه است. شاید تصور کنید که این دو مورد اهمیت خاصی ندارند، اما اینکه هاستینگ و دامنه وبسایت خود را از چه شرکت تهیه میکنید، با توجه به کشوری که قصد طراحی سایت برای آن را دارید، بسیار مهم است.
انتخاب بهترین دامنه
بهطور مثال، عموم سایتهای بینالمللی انگلیسی زبان میتوانند اقدام به ساخت وب سایت با پسوند com. کنند. این یک پسوند جهانی است که به کشور خاصی محدود نمیشود. درحالی که شما با ساخت سایت رایگان با پسوند ir. نمیتوانید در بازارهای بینالمللی حضور داشته باشید.
تارگتینگ محلی
مهم است که دامنه و هاست سایت شما با کشور مقصد همخوانی داشته باشد. بهطور مثال، اگر قصد فعالیت در بازار کانادا را داشته باشید، توصیه میشود پسوند دامنه سایت شما .ca باشد. این پسوند رسمی تمام سایتهای کانادایی است که میتواند تاثیر بهسزایی روی مارکتینگ و سئوی محلی شما داشته باشد.
گام دوم؛ توسعه و ساخت وبسایت
توسعه و ساخت وبسایت بین المللی
بعد از خرید هاست و دامنه، چالش بعدی مربوط به توسعه و ساخت وبسایت است. فراموش نکنید که بهخاطر تحریمهای بینالمللی، محدودیتهای زیادی در استفاده از آیپیهای داخل کشور وجود دارد و کوچکترین موضوعی میتواند باعث مختل شدن کسبوکار شما شود. بههمین خاطر هم، توسعهدهندگان برای طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه باید با آیپی کشورهای خاصی فعالیت کنند تا قوانین سختگیرانه وب جهانی، باعث آسیب رساندن به سایت شما نشود.
رعایت قوانین محلی
هر کشور و منطقهای قوانین خاص خودشان را برای توسعهدهندگان و فعالان وب وضع کردهاند که میتواند نسبت به یکدیگر متفاوت باشد. بهطور مثال، اگر قرار است به کاربران یک کشور خاصی مثل انگلستان خدماتدهی کنید، وبسایت شما باید دارای صفحهای بهنام “Policy” یا «خط مشی» باشد و در آن اهدافتان را برای مخاطبان شرح داده باشید.
گام سوم؛ اهمیت مقررات حفاظت از اطلاعات
یکی از مهمترین قوانینی که توسعهدهندگان وب بینالمللی ملزم به رعایت آن هستند، GDPR یا مقررات حفاظت از اطلاعات است. هر وبسایتی که قرار باشد به ساکنان کشورهای عضو اتحادیه اروپا خدماتدهی کند، ملزم به رعایت این قوانین است. هدف از وضع این قوانین، رعایت حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران در سطح وب است که بهخاطر آن شرکتها و وبسایتها نمیتوانند بدون اجازه و آگاهی کاربران، اطلاعات آنها را جمعآوری کنند.
اگر به قوانینی که در دنیای وب بینالمللی وجود دارد مسلط نباشید و در طراحی سایت خارجی خود آنها را رعایت نکنید، به کسبوکار شما آسیبهای جبران ناپذیری خواهد زد. بهعنوان مثال با تخطی از قوانین GDPR شما به پرداخت جریمه ۲۰ میلیون دلاری یا ۴ درصد از درآمد ناخالص سالانه خود محکوم خواهید شد.
بنابراین مهم است که حتماً از یک شرکت باتجربه و افراد آگاه مثل آژانس ترا برای طراحی سایت بین المللی مشاوره بگیرید تا دچار این مشکلات و چالشها نشوید.
همین امروز پروپوزال طراحی سایت را بهصورت رایگان دریافت کنید.
برای دریافت پروپوزال و قیمت طراحی سایت بین المللی و سئو محور با ویژگیهای اختصاصی، میتوانید با ثبت «درخواست مشاوره» از راهنمایی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ترا به صورت رایگان بهرهمند شوید.
ما برنامه پیشنهادی خود را در کوتاهترین زمان ممکن، بعد از نیازسنجی و تحلیلهای لازم، به شما ارائه خواهیم داد.
بهترین پکیجهای طراحی سایت بین المللی و چند زبانه
آژانس ترا پکیج اختصاصی طراحی سایت بین المللی را در اختیار کسبوکارها قرار میدهد. برای شروع میتوانید از خدمات مشاوره رایگان با مشاوران ترا استفاده کنید. سپس با بررسی نیازها و بودجهای که به ساخت و راهاندازی وبسایت بینالمللی خود اختصاص دادهاید، بهترین پکیج اختصاصی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
قیمت طراحی سایت چند زبانه یا دو زبانه با توجه به امکانات و تعداد صفحات آن میتواند متفاوت باشد. بنابراین برای کسب اطلاع دقیق از هزینه طراحی سایت، توصیه میکنیم با کارشناسان آژانس ترا در ارتباط باشید.
فرقی نمیکند در کجای کره زمین زندگی میکنید، وب به مردم سراسر جهان کمک میکند تا با یکدیگر در ارتباط بوده و در عین حال در همهجا حضور داشته باشند. بهطور مثال، اگر صاحب یک شرکت واردکننده یا صادرکننده محصولات به خارج از کشور هستید، میتوانید از طریق وب، خودتان را به مشتریان و همکارانتان بشناسانید.
طراحی سایت بین المللی، یکی از بزرگترین کانالها برای ورود به بازار جهانی و جزو مهمترین خدمات برندینگ بین المللی است.
این باعث شده کسبوکارهایی که قصد حضور در بازارهای جهانی را دارند، بهفکر طراحی سایت چند زبانه بیفتند و مشتریانی بینالمللی برای خود دست و پا کنند. اما چالشهای بزرگی بر سر این راه وجود دارد که برای رفع آنها باید از یک گروه متخصص و باتجربه برای مشاوره بگیرید.
در صورت موفقیت در چالشهای طراحی سایت خارجی، درصد موفقیت شما چندین برابر خواهد شد.