Search

هدف از طراحی سایت ووکامرسی چیست؟

زمان مطالعه: 8 دقیقه
هدف از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

کاربران ایرانی روزانه چندین میلیون جستجو در گوگل انجام می‌دهند و ترجیح می‌دهند نیازهایشان را به‌صورت اینترنتی برطرف کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل این جستجوها، پیدا کردن یک محصول و آشنایی بیشتر با آن، برای خرید اینترنتی است. تحقیقات Internet Live Stats نشان می‌دهد ۸۶ درصد مشتریان برای پیدا کردن کسب‌و‌کارهای محلی، از اینترنت استفاده می‌کنند. علاوه‌ بر این، ۷۲ درصد کاربران از اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه‌ها و کسب‌و‌کارها استفاده می‌کنند.

این یعنی فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کسب‌و‌کار محلی هستید یا در سطح کشور فعالیت گسترده‌ای دارید، برای رشد در فروش، حتما باید از کانال فروش اینترنتی بهره‌مند شوید. آژانس ترا با تکیه بر تجربه ۱۰ ساله و انجام ده‌ها پروژه سئو بین‌المللی موفق، می‌تواند بهترین همراه شما برای طراحی سایت فروشگاهی ایده‌آل و طبق به روزترین متدهای استاندارد صنعت وب باشد.

طراحی سایت فروشگاهی با html و css

ووکامرس چیست؟

ووکامرس یک افزونه رایگان برای تبدیل سایت های وردپرسی ساده به فروشگاه‌های اینترنتی است. ووکامرس می‌تواند بسیاری از امکاناتی که یک سایت فروشگاهی به آن نیاز دارد را به سادگی فراهم کرده و با کمترین هزینه، شما را مالک یک سایت فروشگاهی عالی کند! ما در ترا فروشگاه اینترنتی شما را بر بستر افزونه ووکامرس طراحی و راه‌اندازی می‌کنیم که به‌لطف آن مدیریت درگاه‌های پرداخت، مدیریت محصولات و ارسال مرسوله‌ها بسیار آسان خواهد شد.

چرا به فروشگاه ووکامرسی نیاز داریم؟ مزایای ساخت فروشگاه با ووکامرس

طراحی فروشگاه ووکامرسی مزیت‌های فراوانی دارد.طراحی سایت ووکامرسی، محدودیت زمانی و مکانی مشتریان را از بین می‌برد، شما را به مشتریانی از سراسر کشور متصل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد با هزینه‌ای منطقی، درآمد خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهید.

۱. محدودیت زمانی و مکانی را از بین می‌برد

وقتی صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید، مشتریان در هر زمان از شبانه روز و در هر کجا که باشند، می‌توانند بسیار سریع به فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند. این موضوع به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند با محصول مورد نظر خود بیشتر آشنا شوند، قیمت‌ها را مقایسه کنند، در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهند و بدون دردسر شلوغی و ترافیک، محصول را درب منزل تحویل بگیرند.

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

۲. از هر مکان می‌توانید فروشگاه‌تان را مدیریت کنید

در هر کجای دنیا که باشید، برای مدیریت سایت ووکامرسی خود فقط به یک گوشی موبایل یا لپ‌تاپ نیاز خواهید داشت. بنابراین، دیگر نیازی نیست ساعت‌ها وقت خودتان را در دفتر و انبار بگذرانید و فقط باید همه‌چیز را به اتوماسیون بسپارید.

۳. مشتریان بیشتری جذب می‌شود

وقتی یک فروشگاه اینترنتی را راه‌اندازی می‌کنید، گستره مشتریان شما وسیع‌تر خواهد شد و فقط دیگر افراد محلی از شما خرید نمی‌کنند. یک سایت ووکامرسی اینترنتی به شما کمک خواهد کرد تا مشتریانی را از کل کشور جذب کنید و تغییر بزرگی را در میزان فروش محصولات خود، تجربه کنید.

موضوع جذب مشتری، حتی برای سایت‌های دیگر مانند سایت سازمان‌ها و کسب‌وکارهای خدمات محور هم صدق می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه طراحی سایت شرکتی مراجعه کنید.

۴. با هزینه کمتر، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، هزینه به‌مراتب کمتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد. با طراحی سایت ووکامرسی شما هزینه‌های اجاره فروشگاه، دکوراسیون،‌ استخدام کارمندان، انبارداری و غیره را کنار می‌زنید. همه این‌ها به‌معنای درآمد بیشتر شما خواهد بود.

یک سایت ووکامرسی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی صحبت از ویژگی‌ها و امکانات سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود، باید هوشمندانه تصمیم‌گیری کنید. چرا که قرار است وب‌سایت ووکامرسی شما، میزبان هزاران مشتری از سراسر کشور باشد. ما در ترا، امکاناتی را در اختیار شما می‌گذاریم که به شما در جذب مخاطب و در نهایت فروش بیشتر محصولات کمک خواهد کرد.

۱ – دسترسی سریع کاربران به سایت

هدف اصلی کسب‌و‌کارها از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، ارتباط آنلاین و بدون وقفه با مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز است. بنابراین سرعت بارگذاری سایت، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی فروشگاه‌های آنلاین محسوب می‌شود. سرعت بالا در دسترسی کاربران به سایت، برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما در تیم ترا معتقدیم که یک سایت پاسخگو و روان، تاثیر شگرفی در فروش اینترنتی شما خواهد گذاشت.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

۲ – تسهیل‌سازی انتخاب و خرید برای مشتری

اگر طراحی فروشگاه و چینش محصولات در آن به‌گونه‌ای باشد که مشتريان را برای مشاهده و انتخاب محصول به دردسر نیندازد، شانس موفقیت شما بالا خواهد بود. این موضوع، برای ما در ترا اهمیت فراوانی دارد و به همین خاطر، سعی می‌کنیم سایت را به‌شکلی طراحی کنیم که کاربر بدون دردسر بتواند از امکانات آن استفاده کند. قرار دادن بنرها و اسلایدهای محصولات پرفروش و محبوب در نقاط مختلف سایت هم می‌تواند به مشتریان کمک کند تا با کمترین تعداد کلیک، محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

۳ – واکنش‌گرا و روان روی لپ تاپ،‌ تبلت و موبایل

هدف از واکنش‌گرایی سایت این است که به کاربران اجازه دهید فارغ از پلتفرم و دستگاهی که استفاده می‌کنند، بدون مشکل به سایت ووکامرسی شما دسترسی پیدا کنند. ما در ترا فروشگاه اینترنتی شما را به‌گونه‌ای طراحی خواهیم کرد که مخاطبان بتوانند هم با کامپیوتر، هم تبلت و هم موبایل خود به بهترین نحو از آن استفاده کنند و محصولات خودشان را سفارش دهند.

طراحی سایت ووکامرسی واکنش‌گرا نقش بسیار موثری روی رتبه سایت در گوگل داشته و به شما کمک می‌کند بسیار سریع بتوانید به هدف نهایی خود، یعنی ظاهر شدن در صفحه اول گوگل، برسید. بنابراین سرعت بالای سایت، یکی از مهم‌ترین امکانات یک سایت فروشگاهی استاندارد است.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

۴ – رعایت جدیدترین استانداردهای سئو

برای آن‌که محتوای شما توسط موتورهای جستجو دیده شود، ابتدا باید بستر مناسب آن را در طراحی سایت خود فراهم کنید. ما در ترا، با رعایت اصول و قواعد سئو، می‌کوشیم سایت شما را به‌گونه‌ای طراحی کنیم تا بتواند خیلی سریع در نتایج گوگل ظاهر شده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

۵ – ایجاد فروشگاه آنلاین چندزبانه بین‌المللی

اگر به جز بازار ایران، در بازارهای بین‌المللی هم مشتریانی دارید، ما با ساخت فروشگاه چندزبانه شما، این امکان را در اختیارتان قرار خواهیم داد که بتوانید به‌صورت بین‌المللی فعالیت کنید. سایت بین‌المللی شما می‌تواند علاوه‌بر زبان‌ها، از ارزهای مختلف آن منطقه مثل یورو و دلار هم پشتیبانی کند. همچنین، درگاه‌های پرداخت امن بین‌المللی با پشتیبانی از کارت‌های اعتباری مانند Master Card و PayPal را در اختیار مشتریان خارجی بگذارد.

خدمات ترا در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

ترا می‌تواند در بخش‌های زیر به شما کمک کند تا فرآیند طراحی سایت، با اصول و استانداردهای لازم انجام شود:

مشاوره رایگان طراحی سایت

ترا خدمات مختلفی را به متقاضیان طراحی فروشگاه اینترنتی ارائه می‌کند. هر کسب‌وکاری نیاز خاص خودش را دارد و یک مشاوره خوب می‌تواند به شما در طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی، متناسب با بودجه‌تان، کمک بزرگی باشد. شما می‌توانید از مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی ترا استفاده کنید.

نحوه ایجاد سایت فروش اینترنتی

طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی وردپرسی هستید که از قالب‌های آماده نه چندان استاندارد استفاده می‌کند، وقت آن رسیده با طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی، کسب‌و‌کارتان را متحول کنید. یا اگر تصمیم به راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی گرفته‌اید، می‌توانید به‌کمک خدمات ما، صاحب یک قالب اختصاصی با امکانات و طراحی دلخواه خود شوید.

البته سایت‌های آماده هزینه کمتری برای شما دارند و راه‌اندازی آن‌ها سریع و آسان خواهد بود؛ اما کفه ترازو به‌ طرف معایب آن‌ها سنگین‌تر است. شاید اگر کسب‌و‌کار کوچکی داشته باشید بتوانند نیازهای شما را برآورده کنند، اما قطعا در آینده به پاشنه آشیل فروشگاه‌تان تبدیل خواهند شد. سایت‌های آماده محدودیت‌های دست‌و‌پاگیری در ارائه محتوا و نمایش محصولات شما دارند. علاوه‌بر این، بسیاری از آن‌ها از نظر سئو امتیاز پایینی دارند و نمی‌توانید انتظار داشته باشید سایت شما را به صفحه نخست گوگل ببرند.

بهترین زبان برای طراحی سایت فروشگاهی چیست

زبان PHP یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای تجارت الکترونیک محسوب می‌شود. ما نیز در ترا، از این زبان غنی برای ساخت سایت‌های فروشگاه اینترنتی استفاده می‌کنیم. مقایس‌پذیری بالای این زبان، باعث شده کسب‌و‌کارها به‌طور گسترده از آن در طراحی سایت فروشگاه آنلاین استفاده کنند. بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) از زبان برنامه‌نویسی PHP برای راه‌اندازی وب‌سایت استفاده می‌کنند. وردپرس، جوملا، دروپال و مجنتو از جمله محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی هستند که امکان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با زبان PHP را برای متقاضیان فراهم می‌کنند.

بهترین زبان برای طراحی سایت فروشگاهی

نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در ترا

به‌لطف پروژه‌های موفقیت‌آمیزی که حاصل دست‌رنج متخصصان ترا است و همینطور همکاری با برندهای بزرگ بین‌المللی، با خیالی آسوده می‌توانید طراحی سایت‌تان را به ما بسپارید. ماموریت ما، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ، به بهترین شکل ممکن و ایجاد زیرساختی با استانداردهای روز دنیای وب است که موفقیت شما را تضمین می‌کند. شما به این دلایل می‌توانید به ترا اعتماد کنید:

طراحی منحصربه‌فرد

چشم‌ها زیبایی و متفاوت بودن را به‌خوبی تشخیص می‌دهند؛ بنابراین اگر فروشگاه اینترنتی شما طراحی منحصربه‌فردی داشته باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که جامعه طرفداران خودتان را پیدا کنید. ترا می‌کوشد تا سایتی چشم‌نواز و منحصر‌به‌فرد را برای شما طراحی کند.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو Responsive

مهم است که هم کاربران موبایل و هم دسکتاپ، بتوانند تجربه کاربری یکسانی را در استفاده از فروشگاه آنلاین شما به‌دست بیاورند. توسعه‌دهندگان وب در ترا، به‌خوبی این موضوع را درک می‌کنند و فروشگاهی کاملا واکنش‌گرا برای شما خلق خواهند کرد. از آنجا که این روزها اکثر کاربران از گوشی هوشمند خود برای وب‌گردی استفاده می‌کنند، مهم است که طراحی سایت به‌شکل واکنش‌گرا انجام شود تا حتی یک مشتری را هم از دست ندهید. تمام بخش‌ها، از نوع نمایش محصولات گرفته تا سبد خرید و بخش پرداخت، طبق سلیقه، نیاز و درخواست شما شخصی‌سازی خواهند شد. شما می‌توانید پیش از سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود، از خدمات مشاوره رایگان آژانس ترا بهره‌مند شوید.

تجربه در طراحی فروشگاه اینترنتی چند زبانه بین‌المللی

یکی از مزیت‌های بزرگ تیم ترا، تجربه طراحی فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی است که به‌جز فارسی، به زبان‌های دیگری هم ترجمه شده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید کسب‌و‌کارتان را به بازارهای بین‌المللی و خارج از کشور هم گسترش دهید، لازم نیست نگران باشید؛ متخصصان ترا کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای بلاگ

طراحی سایت، آغاز تعهد ما به شماست. ما با بهره‌گیری از متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ، راهکارهای تضمین‌کننده موفقیت در تجارت الکترونیک را در اختیار شما می‌گذاریم. علاوه‌بر این، با ایجاد صفحات فرود، متن‌های ترغیب‌کننده، وبلاگ و اضافه کردن محتوای محصولات، به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کنیم تا مخاطبان را با محصولات‌تان آشنا کرده و آن‌ها را به خریدشان تشویق کند.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

پشتیبانی برای جلوگیری از هک شدن سایت

امنیت، بخش بسیار مهمی از سایت است که متاسفانه توسط بسیاری از طراحان سایت نادیده گرفته می‌شود. تیم توسعه‌دهندگان وب ترا، با در بررسی تمامی موارد امنیتی و ارائه پشتیبانی فنی سایت، در جلوگیری از هک شدن سایت شما و از دست رفتن اطلاعات‌تان پیش‌قدم می‌شوند.

قیمت طراحی سایت ووکامرسی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت ووکامرسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. امکانات سایت، نوع طراحی، حجم داده‌ها و تصاویر و غیره در هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دخیل هستند. سایت‌های فروشگاهی می‌توانند میزبان امکانات مختلفی مثل امکان مقایسه محصولات، فیلتر کردن محصولات بر اساس قیمت، نوع محصول و رنگ و همین‌طور ارائه گزارش‌های دقیق از میزان فروش و موجودی در پنل مدیریت باشند.

علاوه‌بر این، ممکن است یک سایت ووکامرسی طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه کند که به‌طبع، به صفحات بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد. در حالی‌که یک سایت ووکامرسی با تمرکز روی محصولات تخصصی، نیازمند صفحات کمتری است. همه این‌ها می‌توانند روی تعرفه طراحی وب سایت ووکامرسی تاثیرگذار باشند.

طراحی سایت فروش

جمع بندی

ترا تجربه‌ای ۱۰ ساله در حوزه وب دارد و در طول فعالیت خود موجبات رضایت مشتریان بین‌المللی و معتبر خود را فراهم کرده است. این گروه، از متخصصان و طراحان زبده وب کشور بهره می‌برد که با رعایت به‌روزترین استانداردهای وب‌‌دیزاین، فروشگاه اینترنتی شما را طراحی خواهند کرد. سایت ووکامرسی طراحی شده توسط آژانس ترا، از ساختار درونی مطابق استانداردهای روز سئو بهره می‌برد، کاملا واکنش‌گرا طراحی می‌شود و مطابق سلیقه و نیازهای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست مطالب

اشتراک گذاری

مشاوره رایگان

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

تماس با کارشناس های ما: