خدمات برندینگ

برند یک نشانه تجاری می باشد که نشان دهنده کیفیت و اصالت یک محصول به شمار می رود، برندسازی مشخص کننده برتری و مزیت یک محصول نسبت به رقیبان است و به عنوان قدرتمند ترین و بهترین روش بازاریابی محسوب می گردد. برند سازی قدرتمند ترین روش برای افزایش فروش کالا و خدمات شما می باشد. هدف از برندسازی یا برندینگ برای یک سازمان و حتی برای یک محصول بوجود آوردن یک محیط مناسب به منظور ایجاد یک چشم انداز روشن نسبت به تجارت شخص در بین مشتریان است و این نیاز مشتری را تا جایی می کشاند که مشتری را ملزم می کند برای بر طرف کردن نیازش به سمت برند شما بیاید و برند شما را از بین تمام برندهای موجود انتخاب کند.

Branding
Services

خدمات برندینگ

طراحی لوگوی حرفه ای

طراحی سایت

تبلیغات کلیکی

تولید محتوا

کمپین تبلیغاتی

مدیریت شبکه های اجتماعی

تبلیغات گوگل

سئو

  • کارشناسان تولید محتوا در آژانس ترا با استفاده از ابزارهای دیجیتالی اطلاعات مشتریان کسب و کارها را به منظور ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر جمع آوری کرده و با در نظر گرفتن استراتژی بازاریابی مختص آن‌ها اقدام به بهینه سازی می‌کند.
    اگر کسب و کارها جهت توسعه و گسترش خدمات و افزایش فروش محصولات خود برای داشتن حضوری مداوم و بلند مدت روی فضاهای آنلاین متمرکز نباشند و خود را برای سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال مارکتینگ آماده نکنند، در کوتاه‌ترین زمان فرصت‌های زیادی را برای جذب مشتری از دست خواهند داد. در نتیجه با وارد شدن خسارات مالی و آسیب‌های معنوی به کسب و کار، سهم بازار و برندینگ آن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند.
زمانی که کسب و کارها فعالیت خود را در دنیای دیجیتال مارکتینگ آغاز می‌کنند. کارشناسان تولید محتوا در آژانس ترا اقدام به پیاده سازی استراتژی بازاریابی خود می‌کنند. همان طور که می‌دانید یک از خدمات برندینگ ترا مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. ما با ایجاد صفحه در رسانه‌های مجازی مختلف، مسئولیت مدیریت شبکه‌های اجتماعی شما را بر عهده می‌گیریم با توجه به موضوعات کسب و کار شما طبق برنامه‌ای منظم و یکپارچه برای تأثیرگذاری و تبلیغات گسترده در این شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا می‌کنیم.
ما با استفاده از انواع روش‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، بازار هدف کسب و کارها را تشخیص می‌دهیم و با مشتریان واقعی وارد تعامل می‌شویم. این ارتباط نزدیک که به واسطه رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود، مشتریان را به سمت ورود به سایت هدایت می‌کند. همین امر کافی است که ترافیک ورودی سایت شما افزایش پیدا کند.
از جمله خدمات برندینگ ترا می‌توان به تبلیغات کلیکی اشاره کرد. همان طور که می‌دانید در بین تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. ما در آژانس ترا می‌توانیم با استفاده از تبلیغات کلیکی در سایت کسب و کار شما، افزایش ترافیک هدفمند را برایتان فراهم کنیم. در همه وب سایت‌ها شرایط برای تبلیغات کلیکی و برند سازی از این طریق مهیا است. ما با انجام تبلیغات کلیکی و انتشار آگهی‌های مربوط به موضوعات کسب و کار شما می‌توانیم بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهیم.
از آنجایی که می‌دانیم با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی تأثیرگذار می‌توانیم نقش مهمی در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشیم. با در نظر گرفتن اهداف تبلیغات، مخاطبان هدف، ردیابی عملکرد دقیق و طراح‌های خلاقانه، کمپین تبلیغاتی ایجاد می‌کنیم و به برند شما جذابیت می‌بخشیم.
نتیجه‌گیری: با خدمات برندینگ ترا می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید.
ممکن است از دیدگاه مشتریان برندینگ و توسعه کسب و کار، کمی سخت به نظر برسد، اما از آنجایی که برندینگ موجب می‌شود تا کسب و کار شما جایگاه حقیقی خود در بازار پیدا کند، ارزش دارد که برای آن وقت بگذارید و سرمایه گذاری کنید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با توجه به ویژگی‌ها و اهداف کسب و کار شما، همان طور که می‌خواهید، اقدام به برند سازی می‌کنیم. کافی است برای یک بار هم که شده از خدمات برندینگ ترا برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

برندینگ چیست؟

برندینگ به معنی وعده دادن درباره یک برند و انجام تعهد بعد آن است. در حقیقت برندینگ یکی از اساسی ترین موارد هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ جزئی یا تجاری است. اگر بخواهید دلیل عمده پیشرفت یک شرکت و یک کسب و کار را مورد ارزیابی قرار دهید باید به وضعیت برند دقت کنید که محصولات و خدمات برند در جامعه عمومی شناخته شده است یا خیر و اینکه چه بازخوردهایی درباره برند داده شده است. به طور کلی برندینگ یا برندسازی به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت گفته می شود که ارزش آن را برای مشتریان و مخاطبان بالا می برد. برندینگ بدست آمده از پیام ها و گزارش های رسانه ها است، وقتی تعداد پیام ها و محتوا بیشتر و بهتر باشد نام تجاری قوی تر خواد بود. در اصل وضعیت یک برند را مشتریان و مخاطبان تعیین می کنند نه مسئولین صاحب کسب و کار برندینگ چیزی نیست که شما از آن می گویید و تایید می کنید بلکه صحبت هایی است که مخاطبان درباره برند شما می گویند.

نظر مشتریان

هدف از برندینگ چیست؟

هدف برندینگ بازگو کردن داستان برند درباره محصولات و خدمات سازمان است. برندینگ با استفاده از تکنیک های برندسازی  تلاش می کند انتظارات مشتریان را برطرف و آنها را مدیریت و جهت دهی کند. یکی از اهداف برندینگ ایجاد تفاوت بین محصولات خود و رقیبان می باشد که باعث ایجاد افزایش قدرت به خاطر سپردن برند است.

برند هر کس معرف هویت شخص می باشد، تفکر و فعالیت شما باعث می شود دیگران شما را چگونه بشناسند و بفهمند. عواملی مهم برای طی کردن مراحل برندینگ عبارتند از: طراحی لوگوی حرفه ای، نوشتن پیام برند، نام برند باید با دید ۳۶۰ درجه همه جا باشد و همچنین ایجاد صدای برند باید در همه مطالب، پیام و تصویر سازی شرکت لحاظ شود، هم در برندینگ آنلاین و هم برندینگ محیطی باید این موضوع را در نظر بگیریم.

تگ لاین عبارت کوتاهی است که در برندسازی استفاده می شود، استانداردهای عناصر بازاریابی، صادق بودن با مشتریان، ثبات داشته باشید همه موارد گفته شده برای موفقیت برندینگ اساسی می باشد.

آنالیز داده
guerrilla marketing

خدمات برندینگ ترا راهی برای توسعه کسب و کار شما

خدمات برندینگ ترا برای موفقیت برند شما تلاش می‌کند. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با ارائه خدماتی نظیر طراحی سایت، تولید محتوا، سئو، کمپین تبلیغاتی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و تبلیغات گوگل در جهت برندینگ کسب و کار شما حرکت می‌کند.
همان طور که می‌دانید، دیجیتال مارکتینگ تمامی اقدامات بازاریابی را در بر می‌گیرد و به شما کمک می‌کند با استفاده از ابزارهای دیجیتالی کسب و کار خود را از طریق بسترهای دیجیتالی مانند گوگل، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و صفحات وب به کاربران معرفی کنید و با مشتریان واقعی خود ارتباط بگیرید.

حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ روش‌ها و گزینه‌های تاثیرگذاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانید با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی بر مبنای بودجه‌ای که دارید به خلاقیت و ایده پردازی در این مسیر بپردازید. شما در با در نظر گرفتن امکانات دیجیتال مارکتینگ می‌توانید اقدامات لازم را جهت بررسی و ارزیابی میزان موفقیت و سوددهی سرمایه گذاری کمپین‌های خود انجام دهید، اما در روش‌های بازاریابی سنتی تنها می‌توانید از تبلیغات چاپی و بیلبوردها استفاده کنید و از مزیت‌های دیجیتال مارکتینگ بی بهره خواهید بود.

دیجیتال مارکتینگ و خدمات برندینگ ترا

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به واسطه تبلیغات به صورت چاپ و تکثیر، ارتباط از طریق تلفن و روش‌های مختلف بازاریابی فیزیکی در حال تبلیغ هستند، اما دیجیتال مارکتینگ این امکان را به شما می‌دهد که کسب و کار خود را به شکل الکترونیکی و آنلاین توسعه دهید. شما به کمک دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از امکانات بسیار کاربردی مانند بازاریابی از طریق ایمیل، اشتراک گذاری ویدیو، حضور در شبکه‌های اجتماعی و ساخت وب سایت برای برندینگ استفاده کنید.

حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ روش‌ها و گزینه‌های تاثیرگذاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانید با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی بر مبنای بودجه‌ای که دارید به خلاقیت و ایده پردازی در این مسیر بپردازید. شما با در نظر گرفتن امکانات دیجیتال مارکتینگ می‌توانید اقدامات لازم را جهت بررسی و ارزیابی میزان موفقیت و سوددهی سرمایه گذاری کمپین‌های خود انجام دهید، اما در روش‌های بازاریابی سنتی تنها می‌توانید از تبلیغات چاپی و بیلبوردها استفاده کنید و از مزیت‌های دیجیتال مارکتینگ بی بهره خواهید بود.

ریسپانسیو

اجرای خدمات برندینگ ترا و طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

در حال حاضر کسب و کارها همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در عرصه رقابت با سایر رقبای خود باقی بمانند. کسب و کارها اقدامات بازاریابی را برای حضور قدرتمند در بازارهای رقابتی انجام می‌دهند تا در فضای آنلاین بتوانند در کنار رقابت با سایر کسب و کار، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند. در همین راستا آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با در نظر گرفتن اهداف کسب و کارها، به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیر خود را پیدا کنند و به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

خدمات برندینگ ترا و اقداماتی که برای کمک به کسب و کارها انجام می‌دهد

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا در وهله اول با طراحی وب سایت مرتبط با کسب و کارها، شرایطی را فراهم می‌کند که ترافیک ورود مشتریان جدیدتر افزایش پیدا کند و مدیران کسب و کارها بتوانند از این طریق مشتریان واقعی خود را پیدا کنند. این شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌تواند از طریق کانال‌های دیجیتالی آنلاین مانند شبکه‌های اجتماعی و ایمیل با مخاطبان مورد نظر کسب و کارها تعامل برقرار کند و آن‌ها را به سمت بازدید از سایت‌های کسب و کارها راهنمایی کند.همچنین این آژانس با استراتژی بازاریابی ایمیلی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی با مراجعه کنندگان و مشتریان معمولی سایت ارتباط صمیمی‌تری می‌گیرد و آن‌ها را به مشتریان واقعی و همیشگی تبدیل می‌کند. 

بازاریابی عصبی
محتوای چندرسانه‌ای

فواید خدمات برندینگ ترا برای کسب و کارها

اما فواید خدمات برندینگ چیست؟
آژانس ترا با با توجه به ماهیت کسب و کارها، به منظور افزایش ترافیک سایت و پیدا کردن بازار هدف اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت می‌کند. بعد از جذب مشتریان جدید، برای مشتریان ایده آل استراتژی دیگر طراحی می‌کند تا بتواند مشتریان دائمی را برای کسب و کارها حفظ نماید.
آژانس ترا برای اینکه کسب و کارها تأثیر گذاری خود را داشته باشند و به پیشرفت خود ادامه دهند، با توجه به خواسته کسب و کار به فعالیت و حضور مؤثر خود در فضای آنلاین ادامه می‌دهد و برای بازگشت سرمایه تلاش می‌کند با تحلیل و بررسی اطلاعات و دیتای مشتریان، استراتژی‌های بازاریابی را بهینه سازی کند.

خدمات برندینگ ترا و حضور تاثیرگذار در فضاهای دیجیتال

همانطور که گفتیم دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها بستری فراهم می‌کند که با استفاده از ابزارها و رسانه‌های دیجیتالی ترافیک مشتریان خود را افزایش دهند و به کاربران واقعی خود دسترسی داشته باشند.
طراحی استراتژی برای بازاریابی و حضور موثر در فضای دیجیتال در آژانس ترا از طریق برگزاری جلسات و هم نشینی با کارفرمایان اتفاق می افتد، بدین شکل که نخست اهداف مورد نظر آن‌ها در می‌یابیم و با مطرح کردن نظرات و تجربیات خود با کارفرما تصمیم به طراحی استراتژی مناسب با کسب و کار آن‌ها می‌گیریم تا با پیاده سازی این استراتژی زودتر از آنچه که می‌خواهند به اهداف خود برسند.

تولید محتوا

طراحی سایت یکی از مهم‌ترین خدمات برندینگ ترا

عملکرد ما در طراحی سایت کاملاً مطابق نظر و خواسته مشتریان است و با طراحی سایت حرفه‌ای مرتبط با کسب و کار، می‌توانیم دیدگاه مشتریان را نسبت به سایت‌های سایر کسب‌وکارها تغییر دهیم. کارفرمایان می‌توانند لحظه به لحظه عملکرد سایت را زیر نظر داشته باشند و پیشرفت آن را مشاهده کنند. مشتریان می‌توانند در صورت مشاهده سایت کسب و کار خود، انتظارات و نظرات خود جهت مطابقت با خواسته‌های خود بیان کنند.

سئو و بهینه سازی سایت

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات برندینگ ترا، سئو و بهینه سازی سایت شما است. ما روی سئوی خارجی سایت شما کار می‌کنیم و از این طریق لینک سازی، تولید محتوای سئو شده، رپورتاژ آگهی، تبلیغات در گوگل و تبلیغات کلیکی در سایت شما امکان پذیر می‌شود. چرا که خدمات سئو و بهینه سازی، ترافیک ورودی سایت شما را افزایش می‌دهد و در کنار برند سازی و با کمک سئو، می‌توانید از این امکانات استفاده کنید و شاهد تأثیر چشمگیر روی برند خود باشید.
سایت شما به واسطه پیاده سازی اصول سئو توسط کارشناسان ما، از نگاه گوگل در زمینه خود به عنوان برند معرفی می‌شود، در این صورت کاربران گوگل به هنگام جستجوی موضوعات مرتبط با کسب و کار شما، با نتایج مرتبط با سایت شما مواجه می‌شوند. در نتیجه گوگل رتبه سایت شما را افزایش می‌دهد و به صفحه اول می‌رساند، در صورت عملکرد بهتر، سایت شما به رتبه یک گوگل ارتقا پیدا می‌کند. موتور جستجوی گوگل با اطمینانی که برندها دارد، این عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارد.

تولید محتوا

درخواست مشاوره سریع

با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا بصورت رایگان مشورت کنید!

Tera_logo_1

سوالات متداول

ابزارهایی که می توان به واسطه آن با مشتریان ارتباط برقرار کرد تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویداد و اسپانسرینگ و خدمات مشتری می باشد.

هویت برندینگ از عناصری تشکیل شده که باعث شخصیت سازمانی شما می شود در واقع هویت نام تجاری شرکت شما محسوب می شود و سک نشانه نمایش شرکت شما می باشد. عناصری که برندینگ شما را مشخص می کنند عبارتند از رنگها، شکل ها، فونت ها، گزینه های تصویر و صدا است.

وقتی برندینگ را تعریف می کنیم متوجه می شوید که برندینگ یک بازاریابی است که شرکت یا فردی به دنبال یک نام، نماد یا یک طرح می باشد که بتواند وجه کار خود را با دیگران متفاوت و خاص جلوه دهد.

برندینگ در حوزه کسب و کار بسیار مهم است، نه اینکه فقط برند در ذهن ها باقی بماند بلکه به مخاطبان و مشتریان برند این اجازه را می دهد که سطح انتظار و توقع خود را با شرکت یکی کنند. یک برند در مراحل برندینگ می کوشد تا با شناساندن برند به افراد و سازمان ها درباره کیفیت محصول و خدمات مورد انتظار، پیامی شفاهی فرستاده شود.

در اجرای برنامه های برندینگ بخش ها و برنامه های متختلفی درگیر می شوند، از قبیل تبلیغات، خدمات به مشتریان و لوگو، همه این موارد به دنبال ساختن و به وجود آوردن یک برند حرفه ای و جذاب و فوق العاده برای شرکت هستند.

برندینگ می تواند باعث افزایش ارزش کسب و کار شود به همین دلیل است که اهمیت برندینگ در بدست آوردن درآمد قابل تهی نیست. یک برند قوی می تواند پشتوانه ای برای حضور در رقابت باشد. با توجه به اینکه برند برتر و قوی می تواند فروش یک محصول را تضمین کند، حتی این امکان وجود دارد که شما قبل از عرضه محصول آن را با قیمتی بالا پیش فروش کنید.

 این دارایی اعتبار و ارزشی برای برند محسوب می شود که مخاطبین شما بدون دیدن محصول این اعتماد را می کنند که محصول را پیش خرید کنند. دارایی بزرگ و قابل مشهود یک برند اعتماد و اعتباری است که در بین مشتریان خود دارد و آنها را در کسب و کار خود موفق می کند.

فرض کنید شما می خواهید خودرو خریداری کنید و قیمت آن با قیمت خودروهایی موجود در بازار جهانی یکی است شما کدام برند را پیش خرید می کنید بنز، فورد، مازاراتی یا محصولی از شرکت ایران خودرو را انتخاب می کنید. اعتماد و اعتبار کدام برند در نظر شما بالاتر است؟ این همان ارزشی است که یک برند ایجاد می کنند.

وقتی یک برندینگ قوی باشد می تواند باعث جذب مشتریان جدید شود. برندینگ قدرتمند انگیزه ای در مشتریان خود ایجاد می کند که با توجه به اعتماد و اعتبار عموم درباره برند مشتری از برند خرید می کند چونکه برند با انتظار او برابر یا بیشتر از حد انتظار وی می باشد. اگر یک برند به درستی و اصولی پایه گذاری شده باشد بهترین و موثر ترین روش تبلیغات محسوب می شود.و همین برندینگ موجب افتخار و رضایت کارکنان شرکت می شود. وقتی فردی برای یک شرکت قوی کار می کند و از برند شرکت حمایت لازم را می کند حتما کار در آن سازمان جزء افتخارات خود می داند که حتی با پیشنهاد حقوق و مزایا بالاتر از سمت شرکت های دیگر حاضر به ترک این شرکت قوی نیست. داشتن یک دفتر کار مطابق با برند می تواند میزان تعلق و رضایت برند را در میان پرسنل افزایش دهد.

تبلیغات قسمتی از برندینگ می باشد، تبلیغات باید منعکس کننده مستقیم برنامه برندیک باشد. یکی از روش های تبلیغاتی استفاده از محصولات تبلیغاتی از شرکت های معتبر که شما نام تجاری و لوگوی خود را بر روی آن حک می کنید و همین می تواند برای شما اعتبار و اهمیت و ارزش برای برندتان بیاورد.

دیجیتال برندینگ یا برندسازی دیجیتالی همان برندسازی برای یک کسب و کار محسوب می شود که به جای آنکه در دنیای فیزیکی و واقعی انجام گیرد در دنیای مجازی و توسط شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد. دیجیتال برندینگ در حقیقت راه حل هایی برای یکی شدن با تغییرات سریع دنیای دیجیتال می باشد. داشتن برندی قوی و با ارزش از اهمیت بالایی در کسب و کار برخوردار است و بهتر این است برای حفظ اعتبار و اصالت کسب و کار این کار را به دست افراد متخصص و حرفه ای در زمینه برندسازی بسپارید تا اصولی کار شما انجام شود و ب موفقیت برسید.

مشتریان امروز این توانایی را دارند که شرکت ها را در گسترش و پیشرفت برندشان کمک کنند دنیای اینترنت این امکان را فراهم آورده که امکان مشارکت واقعی مابین مشتریان و برندها فرام گردد. در عصر دیجیتال استفاده از برندینگ دیجیتال یک انتخاب نیست بلکه یک اصل مهم و اساسی می باشد. در برندینگ دیجیتال موقعی موفق می شوید که تمام فعالیت های آنلاین شما با تمامی فعالیت های آفلاین یکدست و یکی باشد.اگر یک برند در فعالیت های خود صادق باشد و به تمام تعهداتش عمل کند، مخاطبان برند در فضای دیجیتال به صورت دلخواه و داوطلبانه در مورد برند صحبت می کنند و این بهترین اتاق خوب برای یک برند محسوب می شود. دیجیتال برندینگ یک فعالیت تمام شدنی نیست و باید در روند پیشرفت کاریتان به آن توجه داشته و آن را بروز و بازنگری کنید.

فضای دیجیتال امروز برند شما را زیر نظر دارد و مشتریان شما در فضای دیجیتال با دقت برند شما را مورد بررسی قرار می دهند و نکته بسیار مهم این است که، برندینگ دیجیتال حاصل پر رنگ کردن و قوی کردن آگاهی ما از ذهنیات و تفکرات مردم می باشد.