همه مقالات
- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
با مدل بازاریابی b2b آشنایی دارید؟ اما، حتماً تا به حال نام بازاریابی را شنیدهاید، آیا مفهوم آن را میدانید؟ همانطور که میدانید بازارهای امروزه در رقابت یکدیگر بوده و به همین دلیل هرروزه شاهد افزایش اهمیت بسیار چشمگیر بازاریابی هستیم. به عبارتی دیگر با استفاده از بازاریابی میتوانیم مشتریان را به کسب و کارها …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رونق بسیاری از کسب و کارها هستیم. بازاریابی و تبلیغات رشد کرده و هرکدام از انواع آن متناسب با یک نوع کسب و کار عمل میکند. مدل بازاریابی b2c که موضوع مقاله ی ما میباشد؛ نوعی از تبلیغات بوده که میخواهیم در ادامه با آن آشنا شویم. در مدت زمان …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
فرق بک لینک فالو یا نوفالو چیست؟ آیا لینک فالو و نوفالو اهمیت متفاوتی دارند؟ هزینه بیشتر برای لینک نوفالو چقدر ارزش دارد؟ این سوالات با وجود ظاهر سادهای که دارند، از سوالاتی هستند که بحثهای زیادی را میان متخصصان سئو به وجود آوردهاند. دامنهی این بحثها پای مدیران دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسبوکار اینترنتی …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی, همه مقالات
این روزها سوشیال نتورک یا همان شبکههای اجتماعی به جزئی جداناپذیر از زندگیهای همه ما تبدیل شدهاست. هر یک از افراد با اهداف مختلفی از سوشیال نتورک استفاده میکنند؛ به عبارت دیگر برخی از افراد، تنها برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود و برخی دیگر برای توسعه کسب و کار خود از آن …
تفاوت سوشیال مدیا و سوشال نتورک یا شبکه اجتماعی چیست؟ ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
یکی از اصلیترین لازمههای موفقیت در هر کسب و کاری، معرفی کسب و کار خود به دیگران است که تنها با استفاده از شیوههای مختلف تبلیغات، امکان پذیر است. در واقع تا زمانی که کسب و کار شما دیده نشده باشد، نباید انتظار رونق آن را داشته باشید. یکی از روشهای تبلیغ، تبلیغ در گوگل …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
بعد از هزینههای لازم برای سئو سایت، سئو فنی یا تکنیکال سئو دومین موضوعی است که اکثر متخصصین سئو، طراحان سایت و کارفرمایان دربارهی آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند. برخی فکر میکنند که سئو فنی صرفا مانند سفت کردن چند پیچ در سایت است و برخی دیگر هم فکر میکنند که هر کسی میتواند …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ درباره بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) چه میدانید؟ در حال حاضر در بازارهای مختلف کسب و کار، بازاریابان بیشتر بر روی بهبود عملکرد و تأثیرگذاری اقدامات بازاریابی تمرکز میکنند. شرکتهای زیادی هستند که برای بهینه سازی هزینهها و افزایش ارزش محصولات و خدمات خود میخواهند از روشهای نوین استفاده کنند. در …
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
کرنر استون یا محتوای بنیادی چیست ؟ قبل از صحبت درباره هر موضوعی بهتر است ابتدا بفهمیم که اصلا منظور از محتوای بنیادی یا همان کرنر استون چیست؟ در پاسخ باید گفت که محتوای بنیادی مجموعه ای از مهم ترین مقالات و هسته وب سایت شماست. به عبارتی دیگر همان صفحات یا پست هایی است …
محتوای بنیادی Cornerstone Content سنگ بنای استراتژی محتوایی ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش سئو, همه مقالات
پیلار پیج یا محتوای ستونی صفحات ستون یا محتوای ستونی جدیدترین واژه در دنیای بازاریابی داخلی است. اما این واژه به چه معناست و آیا همه باید از آن استفاده کنند؟ محتوای ستونی چگونه ایجاد میشود و چه مزایایی در یک کسب و کار دارد؟ در ادامه به جزییات کامل در این زمینه خواهیم پرداخت. …
پیلار پیج (Pillar Page) یا محتوای ستونی، چه چیزی در موردش می دانید؟ ادامه »
...- ارسال دیدگاه
- دسته بندی: آموزش دیجیتال مارکتینگ, همه مقالات
بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی چیست؟ فرانسیس کریک برنده جایزه نوبل ایدهی بسیار جالبی را مطرح کرد. این ایده آن است که تمام احساسات، افکار و اعمال انسان و حتی خود آگاهی فقط نتیجهی فعالیت...